Maar de business moet blijven draaien he, anders drogen de inkomsten op. En wat denk je van de volgers die anders Lotje moeten missen?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:40 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Hier in Frankrijk is het veel wisselvalliger dan in NL op het moment. Maar lage temperatuur met zon is zeer aangenaam warm. In NL woonde ik bij de kust, maar met 20 graden was dat ook altijd prima. Zij maakt overal een probleem van.
En je hebt helemaal gelijk wat die vakantie betreft, ze kan beter offline gaan. Nu krijg je weer het gezeur, mensen herkennen ons, er worden vragen gesteld, het is slecht weer, we moeten naar de Carrefour elke dag, Lot eet slakken. En met de 36 graden kan ze haar verhaal van de hondsdagen weer brengen, erg onhandig op de camping zonder een fatsoenlijke koelkast.
Ik kijk af en toe nog nav hier. Ik kan Lotje prima missen. Het kind kan er niets aan doen, haar gedrag irriteert mij, dat heeft ze te danken aan haar moeder die al voor de geboorte haar online gooide.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:12 schreef Snaky het volgende:
[..]
Maar de business moet blijven draaien he, anders drogen de inkomsten op. En wat denk je van de volgers die anders Lotje moeten missen?
Maar het hotel moet zich natuurlijk schikken naar háár wensen en eisen he? Anders is het een stom en gierig hotel.. 🙄quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:53 schreef Donna het volgende:
[..]
Geld verdienen is ook sowieso al wel van belang voor een hotel...
En maar blijven beweren dat ze iedere dag een stuk met hem wandelt.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:21 schreef Nieve het volgende:
Nou, Sanneke is er dan toch eindelijk eens achter gekomen dat wandelen -en dus buitenlucht en nieuwe prikkels- helpt om haar zoon in slaap te krijgen. Kennelijk is dat voor haar helemaal niet zo logisch... Maar fijn dat ze dat nu ontdekt heeft. Hopelijk houdt ze ook vol.
Gisteren geen tafel gezien, wel de bolderkar.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:23 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik de content van de kampeervakantie van 2 jaar geleden tergend saai vond en ik het ook niet volgehouden heb. Alleen maar beelden van het dagelijks uitje naar de supermarkt en het hele gezin in een grote cirkel (verjaardagsvibes) op een kale gortdroge, overvolle camping met cicades en pijnbomen.
Ben wel benieuwd of ze nu een tafel meenemen🙂.
Precies dat.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:31 schreef LALAA het volgende:
[..]
En maar blijven beweren dat ze iedere dag een stuk met hem wandelt.
En volgens Sanneke zijn de afvalbakken buiten vd Valk stampvol met dozen van kfc en mac. Ik kom regelmatig bij vd Valk en ik zie dat nooit. Maar ik zou dan ook gewoon even uitchecken en ergens anders eten en weer terug. Hoezo moet je die zooi mee naar binnen smokkelenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar het hotel moet zich natuurlijk schikken naar háár wensen en eisen he? Anders is het een stom en gierig hotel.. 🙄
Omdat haar zoon om 18.00 moet slapen. En voor die tijd kan je niet eten?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:05 schreef Earring het volgende:
[..]
En volgens Sanneke zijn de afvalbakken buiten vd Valk stampvol met dozen van kfc en mac. Ik kom regelmatig bij vd Valk en ik zie dat nooit. Maar ik zou dan ook gewoon even uitchecken en ergens anders eten en weer terug. Hoezo moet je die zooi mee naar binnen smokkelen
Precies. Maar ze deelde net een lunchbox die opwarmt dus het probleem lost zich vanzelf op hahaquote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:00 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Omdat haar zoon om 18.00 moet slapen. En voor die tijd kan je niet eten?
Ik zou uitgebreid (warm) gaan lunchen en dan een broodje ofzo eten voor je naar de kamer gaat.
Deden ze vroeger altijd en oa in Volendam nu nog steeds, tussen de middag warm en dan op avond brood.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:00 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Omdat haar zoon om 18.00 moet slapen. En voor die tijd kan je niet eten?
Ik zou uitgebreid (warm) gaan lunchen en dan een broodje ofzo eten voor je naar de kamer gaat.
Dan is het vaak rustig en dus minder prikkels, winwin situatie 😂quote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:31 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Deden ze vroeger altijd en oa in Volendam nu nog steeds, tussen de middag warm en dan op avond brood.
Ze moest eerst p**pen schreef ze op threads, komt omdat ze geen galblaas meer heeft. ( moet je dan vaker naar de wc of kraan je dan onzin uit, beide heb ik geen last van en heb ook geen galblaas meer)quote:
dat is een bijwerking die wel echt vaak voorkomt, dat mensen echt moeten rennen naar de wc. Dus dat kan wel waar zijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:35 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ze moest eerst p**pen schreef ze op threads, komt omdat ze geen galblaas meer heeft. ( moet je dan vaker naar de wc of kraan je dan onzin uit, beide heb ik geen last van en heb ook geen galblaas meer)
Dat is wel herkenbaar idd, ben in Duitsland mn galblaas “verloren” en ik heb verder nooit iets van info gehad daarover. (Lijk Sanneke wel 🤪)quote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:42 schreef poohenzo het volgende:
[..]
dat is een bijwerking die wel echt vaak voorkomt, dat mensen echt moeten rennen naar de wc. Dus dat kan wel waar zijn.
Ik doe het ook regelmatig als ik een restje heb, of als we ergens op vakantie zijn en geen zin hebben om ‘s avonds weer de deur uit te moeten voor een diner. En ‘s middags meer trek dan ‘s avonds.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:31 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Deden ze vroeger altijd en oa in Volendam nu nog steeds, tussen de middag warm en dan op avond brood.
Fijn dat ze moet poepen, anders had ze met Flap (of Flip) aan de zakjes gekund en naar de dokter. HAP waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:35 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ze moest eerst p**pen schreef ze op threads, komt omdat ze geen galblaas meer heeft. ( moet je dan vaker naar de wc of kraan je dan onzin uit, beide heb ik geen last van en heb ook geen galblaas meer)
Als wij in het weekend naar mijn moeder gaan eten we daar tussen de middag ook altijd warm. Laatst had mijn zoon rond het avondeten een afspraak en heb ik tussen de middag een schaal lasanga gemaakt.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:14 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik doe het ook regelmatig als ik een restje heb, of als we ergens op vakantie zijn en geen zin hebben om ‘s avonds weer de deur uit te moeten voor een diner. En ‘s middags meer trek dan ‘s avonds.
AM is zeer gestresst en meent dat de kinderen dat ook hebben en zo niet dan zorgt zij daar wel voor met haar dwangmatige gedoe en gezucht. Wat een belachelijke vertoning weer!quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:32 schreef Sushirijst het volgende:
Maar waar is AM (inclusief de hele b.v.) nou zo gestresst over?
Op vakantie gaan is toch vooral heel leuk en iets om naar uit te kijken? Tuurlijk snap ik dat er wat inpak “stress” kan zijn, maar ze doet nu net alsof er morgen iets heel groots te gebeuren staat waar bij wijze van levens vanaf hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |