abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218366462
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 22:58 schreef Huisopdehoek het volgende:
Judith geeft dik 500,- per maand uit aan boodschappen. Voor haar en B (‘maar die eet met zijn 6 jaar volwassen porties’).

Geen snoep, vrijwel geen frisdrank, weinig vlees. ‘Maar gezond eten is gewoon duur’. Ik ben benieuwd of ze haar bonnen nog gaat delen zodat je kan zien wat ze koopt. Ik neem aan dat zij als oppervrek goed op de aanbiedingen let. En ze eet regelmatig uit de afprijsbak.
Is inclusief koopzegels, dus eigenlijk maar 400,- vind ik echt wel netjes 100 euro per week. Ik geef een veelvoud daarvan uit aan boodschappen.
pi_218366527
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 22:58 schreef Donna het volgende:
Jezus jongens. Het lichaam van een 10 jarige? Compleet uitgemergeld? Graatmager? Vel over been..
Kan het a.u.b. weer even normaal?

Ik was begonnen met posts aanpassen, maar er is geen beginnen aan met quotes etc. Heb de bezem maar gepakt.
Dit gaan we echt niet doen hoor, zo over een fluflu praten.

Je hebt mijn hele post verwijderd terwijl ik niets van wat jij nu zegt schreef. Ik zei dat ze mij doet denken aan iemand. Ik zou diegene haar ig niet opnieuw noemen om niet te bashen. Maar ik vind je opruim woede wat mijn post betreft onnodig. MB kiest er zelf voor om trots haar uitstekende beenderen te posten. Niet eenmalig maar keer op keer. Maar als ik mijn zorgen daarover uitspreek word dit verwijderd. Bijzonder.
  Moderator/colorchick dinsdag 29 juli 2025 @ 23:53:01 #153
382129 crew  Donna
pi_218366578
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 23:43 schreef Kletsdoos165 het volgende:

[..]
Je hebt mijn hele post verwijderd terwijl ik niets van wat jij nu zegt schreef. Ik zei dat ze mij doet denken aan iemand. Ik zou diegene haar ig niet opnieuw noemen om niet te bashen. Maar ik vind je opruim woede wat mijn post betreft onnodig. MB kiest er zelf voor om trots haar uitstekende beenderen te posten. Niet eenmalig maar keer op keer. Maar als ik mijn zorgen daarover uitspreek word dit verwijderd. Bijzonder.
Haar vergelijken met iemand die doodziek is vind ik wel heel ver gaan.
En zoals gezegd, na een aantal posts aanpassen gaat gewoon de bezem erdoor. Dan gaat gewoon het hele riedeltje de prullenbak in omdat ik anders bezig blijf. ;)
En verder graag in feedback, mocht je nog vragen hebben.

En uitstekende beenderen, really? In een post waarop je reageert op mijn algemene waarschuwing? :?

[ Bericht 7% gewijzigd door Donna op 29-07-2025 23:58:18 ]
pi_218366586
Gaan de Geertsen nu zonder enige slaap naar Zuid-Frankrijk oid rijden? In ieder geval de gele auto.
Maar aangezien AM eieren aan het bakken is voor onderweg (volgens mij moest zij 50 eieren opmaken in de afgelopen dagen ;) ) neem ik aan dat zij zometeen ook vertrekken.
Waarom in hemelsnaam?
pi_218366594
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 23:55 schreef Harper het volgende:
Gaan de Geertsen nu zonder enige slaap naar Zuid-Frankrijk oid rijden? In ieder geval de gele auto.
Maar aangezien AM eieren aan het bakken is voor onderweg (volgens mij moest zij 50 eieren opmaken in de afgelopen dagen ;) ) neem ik aan dat zij zometeen ook vertrekken.
Waarom in hemelsnaam?
AM filmt dat MG de eieren bakt denk ik
En omdat ze dat altijd al deden dat s nachts naar Frankrijk rijden doen ze dat nu ook. Stel je voor dat ze daarvan afwijkt. Dat geeft error
pi_218366599
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 23:59 schreef Earring het volgende:

[..]
AM filmt dat MG de eieren bakt denk ik
En omdat ze dat altijd al deden dat s nachts naar Frankrijk rijden doen ze dat nu ook. Stel je voor dat ze daarvan afwijkt. Dat geeft error
Maar dan ga je toch eerst een paar uur slapen in plaats van een nacht overslaan en dan tig uur moeten rijden?
pi_218366616
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 00:02 schreef Harper het volgende:

[..]
Maar dan ga je toch eerst een paar uur slapen in plaats van een nacht overslaan en dan tig uur moeten rijden?
Misschien wisselen ze af met rijden en slapen? Ik moet er overigens ook niet aan denken hoor. Je zal ze ook maar midden in de nacht al gillend en tetterend tegenkomen bij een rustpauze onderweg 🫣
pi_218366657
Ik snap dat 's nachts rijden sowieso niet zo, zeker niet met kinderen.
pi_218366707
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 00:22 schreef Farfallefalle het volgende:
Ik rijd het liefste 's nachts. Rustiger op de weg en iedereen in de auto is ook rustiger. Ik slaap wel vooraf en ik ben het gewend om 's nachts op te zijn.
pi_218366719
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 00:02 schreef Harper het volgende:

[..]
Dat zou wel verstandig zijn ja
Maar misschien had Lot haar knutselbak in bed en konden ze vanmorgen uitslapen? 😉
pi_218366964
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 23:06 schreef Huisopdehoek het volgende:
En wat een geblèr weer op straat later op de avond bij de familie Geerts.
Zou de vlag bij de buren al klaar liggen om morgen te hijsen?
Ik denk dat de buurt blij is met een paar weken rust!
pi_218367017
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 23:43 schreef Kletsdoos165 het volgende:

[..]
Ze verkoopt kleding. Op haarzelf. Heeft ze altijd al gedaan. JIj gaat er allerlei emoties bijhalen die je zelf hebt verzonnen in je brein. Niemand maakt zich hier zorgen. Iedereen wil er vooral ontzettend over zeiken.
Get over it
Go hard or go home
pi_218367072
Die mensen hebben echt geen fatsoen. Om 03.00 hard praten terwijl ze de auto verder inpakken/de kinderen inladen.

Ongelofelijk..
pi_218367135
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 06:49 schreef Huisopdehoek het volgende:
Die mensen hebben echt geen fatsoen. Om 03.00 hard praten terwijl ze de auto verder inpakken/de kinderen inladen.

Ongelofelijk..
Echt hè, niets geleerd van Londen (of niemand in de buurt heeft geklaagd). Echt een bord voor hun kop qua sociale conventie op straat in de nacht.

En waarom moet 1 ouder nog steeds achterin bij een 5 en 7 jarige?
pi_218367158
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 07:13 schreef Holaa het volgende:

[..]
Echt hè, niets geleerd van Londen (of niemand in de buurt heeft geklaagd). Echt een bord voor hun kop qua sociale conventie op straat in de nacht.

En waarom moet 1 ouder nog steeds achterin bij een 5 en 7 jarige?
Omdat G voorin zit? Of zit die bij een van de anderen?
En vanaf haar positie kan ze natuurlijk goed filmen en de kleine dictator (mods: haar eigen woorden hoor) entertainen.
pi_218367193
Volgt iemand die juliajohanna? Ze heeft op haar story geplaatst dat hun zoontje van 1(?) van de trap is gevallen en een diepe snee heeft in zijn hoofd. Kan gebeuren bij iedereen, maar dat ze er op zet dat zij voorop liep en hij achter aan haar kroop omdat hij naar bed moest.. je laat je dreumes toch niet de trap op kruipen zonder dat je er achter loopt?
pi_218367222
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 23:27 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Is inclusief koopzegels, dus eigenlijk maar 400,- vind ik echt wel netjes 100 euro per week. Ik geef een veelvoud daarvan uit aan boodschappen.
Wij geven (2 pers.) ook meer dan het dubbele uit. Ik moest wel lachen toen ze het had over de tijd dat ze in Spanje woonden. Hoezo vindt zij dat ze daar woonden?
pi_218367227
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 00:22 schreef Farfallefalle het volgende:
Wij vonden dat juist altijd heerlijk. Wij vertrokken alleen niet midden in de nacht maar al eerder. Lekker rustig op de weg, zelf ook goed kunnen slapen en afwisselen.
pi_218367234
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 07:39 schreef Pattfish het volgende:
Volgt iemand die juliajohanna? Ze heeft op haar story geplaatst dat hun zoontje van 1(?) van de trap is gevallen en een diepe snee heeft in zijn hoofd. Kan gebeuren bij iedereen, maar dat ze er op zet dat zij voorop liep en hij achter aan haar kroop omdat hij naar bed moest.. je laat je dreumes toch niet de trap op kruipen zonder dat je er achter loopt?
Ik las het hier gisteravond en dacht: dat zal toch niet? Je loopt toch achter je kind? Maar ze heeft het zelf zo duidelijk geschreven. Een ongelukje kan natuurlijk altijd gebeuren maar de logica van voorop lopen en je kind achter je zie ik alleen bij het naar beneden gaan. En ik was en ben echt geen overbezorgde moeder.
pi_218367404
Lot zit op een verhoger met de gordel achter haar langs, zie ik dat goed?
pi_218367506
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 08:26 schreef Miepje77 het volgende:
Lot zit op een verhoger met de gordel achter haar langs, zie ik dat goed?
Ja, zo werd hij wel omgedaan.
pi_218367644
vond het ook bijzonder, bij de Geertsen, eerst AM en MG aan de wijn, 2 uur slapen en dan 11 uur gaan rijden. Als dat ook onder aandacht vragen valt net zoals je kind verkeerd in de auto dumpen dan ben je echt ver heen.

Dat geschreeuw op straat midden in de nacht, als het mijn buren waren hadden we echt ruzie continu vrees ik. De buren zullen vandaag wel heerlijk genieten van de rust.
pi_218367719
Dat de Geertsen wijn hebben gedronken zie je nergens in de stories, toch?

Maar 2 uur slaap en dan gaan rijden vind ik wel kantje randje. En L. wel op de verhoger, maar zit niet goed vast, volgens mij.
pi_218367778
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 09:16 schreef Shuri het volgende:
Dat de Geertsen wijn hebben gedronken zie je nergens in de stories, toch?

Maar 2 uur slaap en dan gaan rijden vind ik wel kantje randje. En L. wel op de verhoger, maar zit niet goed vast, volgens mij.
jawel toch (de wijn) ? Meen het wel gezien te hebben ergens in de 250 stories van vandaag
pi_218367898
Ik denk dat ze nog niet de goede lengte heeft voor een verhoger. En bij een aanrijding klapt ze nu zo naar voren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')