SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Hij was net weer even terug maar smeerde hem toen ik op twee meter afstand stond. Maar de bovenste twee vleugels waren met oranje en de onderste twee zeg maar waren bruin.quote:Op zondag 27 juli 2025 12:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Cherrylips de kleine witte kan er 1 van 4 zijn, zijn allen niet enorm bijzonder.
De oranje kunnen er een hoop zijn. Kleine vos, gehakkelde aurelia, atalanta, etc.
nog een beetje verlegen in zn nieuwe omgevingquote:Op zondag 27 juli 2025 12:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik had drie weken terug een kleine vlinderstruik gekocht en die heeft er niet zo'n zin in.
Dagpauwoog?quote:Op zondag 27 juli 2025 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij was net weer even terug maar smeerde hem toen ik op twee meter afstand stond. Maar de bovenste twee vleugels waren met oranje en de onderste twee zeg maar waren bruin.
ik dacht gewoon dat het wel makkelijker te regelen was een kratje bierquote:Op zondag 27 juli 2025 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joh doe gewoon twee tientjes, dan regel ik het zelf wel
Succes daarmeequote:Op zondag 27 juli 2025 12:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ik dacht gewoon dat het wel makkelijker te regelen was een kratje bierDan ga ik eff geld pinnen straks
Veel mensen hebben een vlinderplant, en deze komt daar op af. Dus het gaat best goed met ze.quote:Op zondag 27 juli 2025 12:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja denk het. Zit nu een beetje naar plaatjes te kijken
quote:Op zondag 27 juli 2025 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Succes daarmeeKan niet in Devsko op het station in ieder geval
Maar anders kunnen we even de stad in lopen hoorquote:
moet ook iets van lunch halen, dus kijk dan effquote:Op zondag 27 juli 2025 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar anders kunnen we even de stad in lopen hoor
quote:Op zondag 27 juli 2025 13:01 schreef bitterbal het volgende:
als je denkt alles te hebben gezien zie je dit:
https://www.zalando.nl/mo(...)a-6mo51h0gl-t11.html
[ afbeelding ]
Een handtas van bijna 2000 euro
Wat een hoop geld johquote:Op zondag 27 juli 2025 13:01 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
tss nog niet eens een prijswijziging in 3 maand tijdquote:Op zondag 27 juli 2025 13:01 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 april 2025 19:16 schreef Flory- het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.zalando.be/mo(...)Ut33UBalsnxCjrtXGn2w
WTF
De gek is niet degene die het maakt maar degene die het kooptquote:Op zondag 27 juli 2025 13:01 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ohh flory had hem al gespotquote:Op zondag 27 juli 2025 13:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
tss nog niet eens een prijswijziging in 3 maand tijd
[..]
Dat dusquote:Op zondag 27 juli 2025 13:05 schreef maily het volgende:
[..]
De gek is niet degene die het maakt maar degene die het koopt
En mensen kopen het ook nog gewoonquote:Op zondag 27 juli 2025 13:12 schreef Ama het volgende:
Lol ik heb op een andere forum een topic die dure lelijke items heet. Ze verzinnen de gekste dingen voor veel geld.
ADHDerquote:Op zondag 27 juli 2025 13:14 schreef Ama het volgende:
Ohja dat ging ik achter de laptop doen, nieuwe UI instellen.Maar ik heb uiteraard iets anders gedaan. Nou ja komt straks wel.
Whehehequote:Op zondag 27 juli 2025 13:18 schreef Nizno het volgende:
zou kopen en met veel schone schijn uitspreken.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 juli 2025 13:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb net de harry potter pyama gehaald bij de Aldi
quote:Op zondag 27 juli 2025 13:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb net de harry potter pyama gehaald bij de Aldi
altijd ruimte voor een ponyquote:Op zondag 27 juli 2025 13:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Whehehe
Heb je in je huis ook ruimte voor een pony dan?
Het was de enige die nog lag en in mijn maatquote:
Nicequote:
Folder van vorige weekquote:
My little ponyquote:
Wil je hier mee zeggen dat Emmen een keer op tijd is met iets!?quote:
Gekke Pony welquote:
Nee er staan letterlijk drie folders op de site en ik keek bij die van deze week.quote:Op zondag 27 juli 2025 13:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wil je hier mee zeggen dat Emmen een keer op tijd is met iets!?
Ohquote:Op zondag 27 juli 2025 13:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee er staan letterlijk drie folders op de site en ik keek bij die van deze week.
It's Bouquetquote:Op zondag 27 juli 2025 13:18 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je wel room for a pony om ze te planten?quote:Op zondag 27 juli 2025 13:18 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
thnx, en jij bedankt voor die fietskardealquote:Op zondag 27 juli 2025 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ik heb weer een hoop ruimte in de bergingVeel plezier met je fietskar @:mschol
quote:Op zondag 27 juli 2025 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je wel room for a pony om ze te planten?
quote:
ik had kerst besteld, maar ze hebben me verkeerd gehoordquote:Op zondag 27 juli 2025 13:50 schreef LTVDK het volgende:
Maar wie had er voor vandaag herfst besteld?
Waarom bestel je dan ook zoiets in hartje zomerquote:Op zondag 27 juli 2025 13:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik had kerst besteld, maar ze hebben me verkeerd gehoord
omdat het op de keuzelijst stondquote:Op zondag 27 juli 2025 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom bestel je dan ook zoiets in hartje zomer
Helemaal niet ergquote:Op zondag 27 juli 2025 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
ja pas over 2 weken wordt het weer iets warmer lijkt wel.
Wat stond er nog meer op die lijst dan?quote:
sneeuwquote:
Die klinken allemaal interessanter dan dat troosteloze weer nuquote:
ja herfst stond er ook niet tussen dus geen idee waarom dat er nu wel isquote:Op zondag 27 juli 2025 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die klinken allemaal interessanter dan dat troosteloze weer nu
Nee tsunami kan niet. Is de Noordzee te ondiep voor.quote:
Ja ik denk dat ik het grasmaaien maar even uit mijn hoofd haal.quote:Op zondag 27 juli 2025 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
ja pas over 2 weken wordt het weer iets warmer lijkt wel.
jungle heb je dan, kan hedwig lekker in tijgerenquote:Op zondag 27 juli 2025 14:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik het grasmaaien maar even uit mijn hoofd haal.Komt over 2 weken ofzo wel weer dan.
Velocikator.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:17 schreef mschol het volgende:
[..]
jungle heb je dan, kan hedwig lekker in tijgeren
Ierland vangt de klappen opquote:Op zondag 27 juli 2025 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee tsunami kan niet. Is de Noordzee te ondiep voor.
Walst ze dalijk zo over Hedwig heenquote:Op zondag 27 juli 2025 14:17 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/shorts/U2Bl-Xpp3OAquote:Op zondag 27 juli 2025 14:19 schreef mschol het volgende:
[..]
dan krijgt kattengras wel een heel andere invulling
Nou sinds ik een groene container heb groeit het ineens niet zo hard meer.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:17 schreef mschol het volgende:
[..]
Ze ging de vorige keer ook al voor de grasmaaier liggen rollen.quote:
Slimme poesquote:Op zondag 27 juli 2025 14:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze ging de vorige keer ook al voor de grasmaaier liggen rollen.Maar als ik hem aanzet rent ze wel naar de buren.
"nee,je mag niet maaien"quote:Op zondag 27 juli 2025 14:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze ging de vorige keer ook al voor de grasmaaier liggen rollen.Maar als ik hem aanzet rent ze wel naar de buren.
uiteraardquote:Op zondag 27 juli 2025 14:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou sinds ik een groene container heb groeit het ineens niet zo hard meer.
als jullie de vlinders maar met rust latenquote:Op zondag 27 juli 2025 14:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Als die nog een keertje gaat beginnenquote:
Yoghurtquote:Op zondag 27 juli 2025 15:17 schreef Crack_ het volgende:
@:ama wat voor dingen haal jij als je in Duitsland boodschappen doet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Voornamelijk drogisterij artikelen en nu ik weer een kat heb sla ik daar ook altijd heel veel snacks in voor haar want stukken goedkoper. Verder altijd broodbeleg en Duits brood en best veel snacks omdat ze daar goedkoper zijn of hier gewoon niet te koop is.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:17 schreef Crack_ het volgende:
Drogisterijspul halen bij DM, daar bespaar je het allermeeste mee (en hebben goede kwaliteit huismerk).quote:Op zondag 27 juli 2025 15:17 schreef Crack_ het volgende:
Ik koop altijd het huismerk bij de Kaufland en dat is ook super goedkoop en werkt ook prima. Groot assortiment ook voor een supermarkt.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Drogisterijspul halen bij DM, daar bespaar je het allermeeste mee (en hebben goede kwaliteit huismerk).
Vindt DM zelf duidelijk beter wat betreft kwaliteit.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik koop altijd het huismerk bij de Kaufland en dat is ook super goedkoop en werkt ook prima. Groot assortiment ook voor een supermarkt.
en nu zijn er nog maar 220 vuilniszakken over?quote:Op zondag 27 juli 2025 15:37 schreef kwiwi het volgende:
Opruiming gehouden in de voorraadkamer. 110 liter vuilniszak gevuld met over de datum eten en drinken
Wat voor yoghurt?quote:
quote:Op zondag 27 juli 2025 15:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Voornamelijk drogisterij artikelen en nu ik weer een kat heb sla ik daar ook altijd heel veel snacks in voor haar want stukken goedkoper. Verder altijd broodbeleg en Duits brood en best veel snacks omdat ze daar goedkoper zijn of hier gewoon niet te koop is.
En verder verschilt het heel erg wat ik nog meer meeneem. Ligt ook een beetje aan de aanbiedingen enz.
Drogisterij spul hoeft niet, daar doe ik heel lang mee. Maar eten wat we hier niet hebben vind ik het leukstquote:Op zondag 27 juli 2025 15:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Drogisterijspul halen bij DM, daar bespaar je het allermeeste mee (en hebben goede kwaliteit huismerk).
slecht managmentquote:Op zondag 27 juli 2025 15:37 schreef kwiwi het volgende:
Opruiming gehouden in de voorraadkamer. 110 liter vuilniszak gevuld met over de datum eten en drinken
Jij hebt een zelfde inkoopbeleid als Fles?quote:Op zondag 27 juli 2025 15:37 schreef kwiwi het volgende:
Lijstjes met houdbaarheidsdatum (merk, hoeveelheid, aankoopdatum, omschrijving) maken van wat je op voorraad hebt.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:37 schreef kwiwi het volgende:
Daar lijkt het wel opquote:Op zondag 27 juli 2025 15:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt een zelfde inkoopbeleid als Fles?
Heb nog wel íets van een leven USquote:Op zondag 27 juli 2025 15:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijstjes met houdbaarheidsdatum (merk, hoeveelheid, aankoopdatum, omschrijving) maken van wat je op voorraad hebt.
Die houten zijn behoorlijk prijzig, zat er toevallig ook naar te kijken. Naar van die gebruikte wijn/whisky vaten zeg maar.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wezen kijken voor een regenton, en een kattenkrabpaal. Uiteindelijk niks meegenomen, lol.
Jammer dat alle regentonnen daar plastic waren. We willen toch minder plastic in het water?
Zit nu op internet te kijken naar een houten ton.
quote:Op zondag 27 juli 2025 15:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik had vorige week een kilo rijst gekocht. Uit de plastic zak meteen in zo'n afgesloten plastic bakje gedaan. Gisteren vind ik er zo'n made van een motje in.
Ik doe dat soms een uurtje als ik complete rust en zen wil krijgen in de woeste orkaan van het harde werkleven.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb nog wel íets van een leven USMaar klinkt als goede bezigheidstherapie voor als ik ooit met pensioen ben.
Ja, zie ik nu ook op internet. Moet je dan zelf een gat boren/zagen in die ton? Ik denk niet dat ik dat goed kan, haha.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die houten zijn behoorlijk prijzig, zat er toevallig ook naar te kijken. Naar van die gebruikte wijn/whisky vaten zeg maar.
gaten zaag erop en gaanquote:Op zondag 27 juli 2025 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, zie ik nu ook op internet. Moet je dan zelf een gat boren/zagen in die ton? Ik denk niet dat ik dat goed kan, haha.
Dat moet ook bij die van plastic, en je moet een stuk uit je regenpijp zagen. Kun je wel, hoeft niet super strak ofzo. Wel juiste gereedschap gebruikenquote:Op zondag 27 juli 2025 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, zie ik nu ook op internet. Moet je dan zelf een gat boren/zagen in die ton? Ik denk niet dat ik dat goed kan, haha.
Vaak zit er nog wel een gat en stop in bij de wijnvaten, maar niet op de goede hoogte voor een regenton, dan blijft de onderste helft van het water altijd erin staan. Gat boren kan wel met fatsoenlijke accuboor en het juiste opzetstuk.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tot wanneer is je appelmoes houdbaar? Ik neem aan dat je net als ik, lekker elitair je frietjes het liefst met appelmoes eet.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik doe dat soms een uurtje als ik complete rust en zen wil krijgen in de woeste orkaan van het harde werkleven.
Goed systeem met labels bedenken voor jezelf.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb nog wel íets van een leven USMaar klinkt als goede bezigheidstherapie voor als ik ooit met pensioen ben.
WTF!quote:Op zondag 27 juli 2025 16:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tot wanneer is je appelmoes houdbaar? Ik neem aan dat je net als ik, lekker elitair je frietjes het liefst met appelmoes eet.
gewoon je laatste pannenkoek met wat appelmoes en kaneelquote:Op zondag 27 juli 2025 16:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tot wanneer is je appelmoes houdbaar? Ik neem aan dat je net als ik, lekker elitair je frietjes het liefst met appelmoes eet.
Heb ik niet. Zou ik even moeten lenen van een van de buren dan. Of schoonpa, die heeft er ook vast 1.quote:
Appelmoes maak ik uiteraard zelf, van exclusieve Limburgse Elstar appeltjes, met wat honing en een klein vleugje Chinese five-spices, stamp ik stuk met mijn blote voeten.quote:Op zondag 27 juli 2025 16:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op zich had ik toen ik alleen woonde een prima fifo systeem in m'n voorraadkasten. Maar nu woon ik samen met iemand die alles koopt wat 'm lekker lijkt, dat ergens midden in de voorraadkamer tussen andere spullen zet, en vervolgens vergeet. Dag systeemquote:Op zondag 27 juli 2025 16:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goed systeem met labels bedenken voor jezelf.
Hmm, die doe ik met verse appels en kaneel. Maar wel lekker jaquote:Op zondag 27 juli 2025 16:06 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon je laatste pannenkoek met wat appelmoes en kaneel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, van de regenpijp had ik gezien. Moet je zo'n verlengstuk erbij kopen.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat moet ook bij die van plastic, en je moet een stuk uit je regenpijp zagen. Kun je wel, hoeft niet super strak ofzo. Wel juiste gereedschap gebruiken![]()
quote:Op zondag 27 juli 2025 16:08 schreef mschol het volgende:
ik hanteer een nino systeem voor mn voorraad:Je hebt niks op voorraad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 27 juli 2025 16:08 schreef mschol het volgende:
ik hanteer een nino systeem voor mn voorraad:HandigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klinkt wel uitdagend
Als het er niet bij zit wel jaquote:Op zondag 27 juli 2025 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, van de regenpijp had ik gezien. Moet je zo'n verlengstuk erbij kopen.Baby darling doll face honey
niet dat je het echt als voorraad kan zien wat moet rouleren..quote:
quote:Op zondag 27 juli 2025 16:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op zich had ik toen ik alleen woonde een prima fifo systeem in m'n voorraadkasten. Maar nu woon ik samen met iemand die alles koopt wat 'm lekker lijkt, dat ergens midden in de voorraadkamer tussen andere spullen zet, en vervolgens vergeet. Dag systeem
Zou die serieus taseren.quote:Op zondag 27 juli 2025 16:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op zich had ik toen ik alleen woonde een prima fifo systeem in m'n voorraadkasten. Maar nu woon ik samen met iemand die alles koopt wat 'm lekker lijkt, dat ergens midden in de voorraadkamer tussen andere spullen zet, en vervolgens vergeet. Dag systeem
Nog altijd jaloers op de kelderkast bij mijn ouders. Eigen jam en eigen augurken zijn ook altijd goedquote:Op zondag 27 juli 2025 16:11 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind goed gevulde voorraadkasten het absolute toppunt van gezellige kneuterigheid, kan niet zonder.
Was jij een soort buurtsuper voor de zon- en feestdagen?quote:Op zondag 27 juli 2025 15:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel opEn buren zijn minder komen halen het laatste jaar, blijkbaar is hun inkoopbeleid verbeterd
Daar ging normaal veel spul heen op dagen dat de supermarkten dicht zijn.
Bij Brut172 hebben ze een chique subliem verlichte vitrine in de zaak met allerlei ingemaakt spul, ik ga daar heel erg goed op.quote:Op zondag 27 juli 2025 16:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog altijd jaloers op de kelderkast bij mijn ouders. Eigen jam en eigen augurken zijn ook altijd goed
Ik volgde een tijd een youtube kanaal van een oud Azeri (denk ik) stel dat op boerderij iedere keer dat soort dingen maakte.quote:Op zondag 27 juli 2025 16:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog altijd jaloers op de kelderkast bij mijn ouders. Eigen jam en eigen augurken zijn ook altijd goed
Ho ho ik red ze juist.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
als jullie de vlinders maar met rust laten![]()
nee rotterdamse zomercarnavalquote:
Ultieme droom hier. Als ik de staatsloterij win ga ik lekker offgrid leven.quote:Op zondag 27 juli 2025 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik volgde een tijd een youtube kanaal van een oud Azeri (denk ik) stel dat op boerderij iedere keer dat soort dingen maakte.
Oogsten, en dan bewaren.
Jaquote:Op zondag 27 juli 2025 16:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was jij een soort buurtsuper voor de zon- en feestdagen?
Hebben we in Foqueville op de Walmart met loungeset na wel een supermarktquote:
Zo, beetje uit de hand gelopen, 5,6 km. Geen spannende dingen tegengekomen. Nu wel warm dus omkleden en een biertjequote:Op zondag 27 juli 2025 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga nog even naar buiten hoor. Voordat de laatste etappe van de Tour begint
En is ook gewoon fijn, als je altijd als iets op is gewoon even naar je voorraad kunt lopenquote:Op zondag 27 juli 2025 16:11 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind goed gevulde voorraadkasten het absolute toppunt van gezellige kneuterigheid, kan niet zonder.
If Walmart ain't got it, you don't need it.quote:Op zondag 27 juli 2025 16:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben we in Foqueville op de Walmart met loungeset na wel een supermarkt
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 27 juli 2025 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ultieme droom hier. Als ik de staatsloterij win ga ik lekker offgrid leven.
Lijkt me wel super hard werken. Dat zit je niet meer even lekker in de tuin met een boek, er is altijd wel iets te doen.quote:Op zondag 27 juli 2025 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ultieme droom hier. Als ik de staatsloterij win ga ik lekker offgrid leven.
Ja, boerenleven is hard werken.quote:Op zondag 27 juli 2025 16:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lijkt me wel super hard werken. Dat zit je niet meer even lekker in de tuin met een boek, er is altijd wel iets te doen.
Als je de toch de loterij gewonnen hebt kun je het je wel makkelijk maken natuurlijk.quote:Op zondag 27 juli 2025 16:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lijkt me wel super hard werken. Dat zit je niet meer even lekker in de tuin met een boek, er is altijd wel iets te doen.
Gewoon je eigen slavenleger bij elkaar wippen jatogggquote:Op zondag 27 juli 2025 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, boerenleven is hard werken.
Moet je maar een groot gezin hebben, zodat ze allen kunnen helpen.
Dan moet je wel meerdere vrouwen hebben, lijkt me.quote:Op zondag 27 juli 2025 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon je eigen slavenleger bij elkaar wippen jatoggg
Gewoon die broedstoven aan het werk zetten.quote:Op zondag 27 juli 2025 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet je wel meerdere vrouwen hebben, lijkt me.
Landliebe en Almighurt zijn erg lekkerquote:Op zondag 27 juli 2025 15:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat voor yoghurt?
[..]
[..]
Drogisterij spul hoeft niet, daar doe ik heel lang mee. Maar eten wat we hier niet hebben vind ik het leuksten goedkoop eten uiteraard
Moet je als man wel goed kunnen plannen. Welke vrouw welke dag? Hoeveel tijd tussen de kinderen?quote:Op zondag 27 juli 2025 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon die broedstoven aan het werk zetten.
Foqueville communequote:Op zondag 27 juli 2025 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet je wel meerdere vrouwen hebben, lijkt me.
En als de eerste dochters oud genoeg zijn, die ook aan het werk zetten. Je bent toch soeverein dus wie doet je watquote:Op zondag 27 juli 2025 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je als man wel goed kunnen plannen. Welke vrouw welke dag? Hoeveel tijd tussen de kinderen?
Rustig aan, Craster!quote:Op zondag 27 juli 2025 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En als de eerste dochters oud genoeg zijn, die ook aan het werk zetten. Je bent toch soeverein dus wie doet je wat
Oké Dr_Fritzlquote:Op zondag 27 juli 2025 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En als de eerste dochters oud genoeg zijn, die ook aan het werk zetten. Je bent toch soeverein dus wie doet je wat
Geloof niet dat er hier veel dames aanwezig waren die wel kinderen wilden krijgen.quote:
Als ze zorgeloos kunnen leven zijn er vast een paar die over te halen zijn.quote:Op zondag 27 juli 2025 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geloof niet dat er hier veel dames aanwezig waren die wel kinderen wilden krijgen.
Thanks! Zal een koelboxje klaarzetten in de autoquote:Op zondag 27 juli 2025 16:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Landliebe en Almighurt zijn erg lekker
Het valt voor een zomer behoorlijk tegen met het weer hčquote:Op zondag 27 juli 2025 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Helemaal omgekleed, korte broek, nieuw shirt want het was warm en zonnig. Inmiddels zwaarbewolkt en het gaat nu net nog regenen ook. Ik ben erg ontevreden over het huidige weer.
De laatste en komende tijd wel ja.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het valt voor een zomer behoorlijk tegen met het weer hč
Ik had vorige week achteraf gezien eigenlijk wel in de Bodensee kunnen zwemmenquote:
Ach, als je ziet wat voor een soort users wél kod wordt...quote:Op zondag 27 juli 2025 16:57 schreef Ama het volgende:
FB / Prima. Zoek het uit............. man man man.
Ik zou niet weten waarom je mod zou willen worden. Het is niet alsof je dan wat voorstelt of zo.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, als je ziet wat voor een soort users wél kod wordt...
Als ik zou solliciteren, en een van die mongolen wordt boven mij verkozen, zou ik ook boos worden.
Hee hee hee doe eens niet zo logisch jijquote:
nou, als je samen met andere voor een positievere sfeer zou kunnen zorgen....quote:Op zondag 27 juli 2025 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom je mod zou willen worden. Het is niet alsof je dan wat voorstelt of zo.
sorry, i'll shut up nowquote:Op zondag 27 juli 2025 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee hee hee doe eens niet zo logisch jij
Oh maar DAAR hoef je geen mod voor te zijn hoor. Dat is gewoon een kwestie van normaal doenquote:Op zondag 27 juli 2025 17:19 schreef mschol het volgende:
[..]
nou, als je samen met andere voor een positievere sfeer zou kunnen zorgen....
maar dat zie ik ook niet echt gebeuren
Maar waarom niet gedaan?quote:Op zondag 27 juli 2025 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had vorige week achteraf gezien eigenlijk wel in de Bodensee kunnen zwemmenMaar het bleef bij het hotelzwembad. Ook leuk
*heb geen eens lekker kunnen zwemmenquote:
Had niet gezien dat ik met het wandelen langs een geschikt zwemstrandje zou komen. Dus toen het zo ver was had ik geen zwembroek aan. En geen handdoek bij me.quote:
Okee als ik PER SE gewild had. dan had het wel gekund denk ikquote:Op zondag 27 juli 2025 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had niet gezien dat ik met het wandelen langs een geschikt zwemstrandje zou komen. Dus toen het zo ver was had ik geen zwembroek aan. En geen handdoek bij me.
De meiden worden daar wild van!quote:Op zondag 27 juli 2025 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom je mod zou willen worden. Het is niet alsof je dan wat voorstelt of zo.
Nou dat is niet het geval. Toen ik nog in huwbare leeftijd was ben ik anderhalf jaar mod geweest. Nota bene van GC godbetert. Geen wildgeword.quote:
Dan moet het haast wel dat ze dachten dat je al bezet was. Anders weet ik het ook niet meer.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat is niet het geval. Toen ik nog in huwbare leeftijd was ben ik anderhalf jaar mod geweest. Nota bene van GC godbetert. Geen wildgeword.
Jij hebt een heel bijzondere kijk op de wereld.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet het haast wel dat ze dachten dat je al bezet was. Anders weet ik het ook niet meer.
Denk dat het niet helpt als je waarschijnlijk 1 van de users bent met de meeste notes. En steeds dit soort topics maken zal ook niet meehelpen denk ik.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, als je ziet wat voor een soort users wél kod wordt...
Als ik zou solliciteren, en een van die mongolen wordt boven mij verkozen, zou ik ook boos worden.
ik heb em in mn berging gezet en ben andere verplichtingen gaan vervullen, misschien zet ik em vanavond nog eff inelkaar, dunno moet eff kijken hoe het looptquote:
DOE HET VOOR HEDWIGquote:Op zondag 27 juli 2025 17:35 schreef Ama het volgende:
Melk vergeten. Twijfel of ik snel nog heen fiets. Moet ik wel binnen nu en vijf minuten beslissen.
quote:Op zondag 27 juli 2025 17:35 schreef Ama het volgende:
Melk vergeten. Twijfel of ik snel nog heen fiets. Moet ik wel binnen nu en vijf minuten beslissen.
nice onequote:Op zondag 27 juli 2025 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
haha elkarlook what I did
Ik laat hem staan ook
Hedwig heeft er geen fuck aan hoor.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DOE HET VOOR HEDWIG
Het is niet alsof je keus hebt
eerste door de maandag heen worstelenquote:Op zondag 27 juli 2025 17:41 schreef CherryLips het volgende:
Vijf keer knipperen en het is weer vrijdag.
half nederland zit weer in frankrijk nuquote:Op zondag 27 juli 2025 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waren jullie samen op vakantie of zo?
Vanwege de voetjebal finale van de meisjes.quote:
kijkt echt geen hond naar.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vanwege de voetjebal finale van de meisjes.
Mensen wel.quote:
Klopt, ik ben geen hond, maar ik kijk welquote:
zal het mijn neefje vragen om te doenquote:Op zondag 27 juli 2025 18:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwenvoetbal is alsof je een driejarige de Mona Lisa ziet natekenen.
er was een zomercarnaval opquote:Op zondag 27 juli 2025 17:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat ene wat de NPO door iedereens strot probeert te duwen maar waar het niveau zo lachwekkend is dat het vrouwensport meer pijn dan goed doet?quote:Op zondag 27 juli 2025 17:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Teveel gesnoeid?quote:
Het gaat wel over die heg jaquote:
Je kan ook niks zeggen, want je kijkt zelf volgens mij nooit voetbal..quote:Op zondag 27 juli 2025 18:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ene wat de NPO door iedereens strot probeert te duwen maar waar het niveau zo lachwekkend is dat het vrouwensport meer pijn dan goed doet?
Ik heb vorig jaar het EK gekekenquote:Op zondag 27 juli 2025 19:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je kan ook niks zeggen, want je kijkt zelf volgens mij nooit voetbal..
Dat waren de mannen. Vrouwenvoetbal is toch net wat anders..quote:
Ja, meer voetbal en minder toneelspel.quote:Op zondag 27 juli 2025 19:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat waren de mannen. Vrouwenvoetbal is toch net wat anders..
Ja. Natuurlijk zijn de mannen sterker en hebben meer kracht, maar je moet niet vergeten dat de meeste landen tot voor kort het vrouwenvoetbal niet serieus namen. Dit heeft gewoon tijd nodig.. Over een jaar of twintig is het niveau echt wel beter dan nu...quote:Op zondag 27 juli 2025 19:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, meer voetbal en minder toneelspel.
Meer dan 20 miljoen verlies op het toernooi. Is een aardige som.quote:Op zondag 27 juli 2025 19:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. Natuurlijk zijn de mannen sterker en hebben meer kracht, maar je moet niet vergeten dat de meeste landen tot voor kort het vrouwenvoetbal niet serieus namen. Dit heeft gewoon tijd nodig.. Over een jaar of twintig is het niveau echt wel beter dan nu...
TDF > VBLquote:Op zondag 27 juli 2025 17:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat is balletjetrap van een niveau dat ik bij de lokale voetbalvereniging ook kan zien. Er zijn maar weinig sporten waar de vrouwen echt dusdanig veel minder interessant zijn om naar te kijken dan voetbal.quote:Op zondag 27 juli 2025 19:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat waren de mannen. Vrouwenvoetbal is toch net wat anders..
Ja.quote:Op zondag 27 juli 2025 18:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ene wat de NPO door iedereens strot probeert te duwen maar waar het niveau zo lachwekkend is dat het vrouwensport meer pijn dan goed doet?
Had ik niet meegekregen. Maar ja eigenlijk vind ik dat de mannen echt te veel geld krijgen hoor..Cristiano die gewoon een paar honderd miljoen per jaar krijgtquote:Op zondag 27 juli 2025 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meer dan 20 miljoen verlies op het toernooi. Is een aardige som.
Ben benieuwd hoe lang men in staat is om dit als "investering" te zien.
h
In de VS krijgen de basketbalsters ook steeds meer de publieke opinie tegen zich, aangezien de WNBA nog nooit een seizoen winst heeft weten te draaien, en ongeveer de helft van het geld vanuit de NBA komt. Op een gegeven moment moet je besluiten of je experiment gelukt is of niet.
jezus echt hequote:Op zondag 27 juli 2025 19:27 schreef Nattekat het volgende:
Ja, dat is balletjetrap van een niveau dat ik bij de lokale voetbalvereniging ook kan zien. Er zijn maar weinig sporten waar de vrouwen echt dusdanig veel minder interessant zijn om naar te kijken dan voetbal.
Engeland is met hakken over de sloot elke wedstrijd in de ko fase doorgekomen.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De rest was nog wat slechter blijkbaar.
Blij dat ik er verder niet naar gekeken heb.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De rest was nog wat slechter blijkbaar.
Ik weet het. Niet om aan te zien.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Engeland is met hakken over de sloot elke wedstrijd in de ko fase doorgekomen.
Zeker, maar dat is de andere kant van de medaille.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Had ik niet meegekregen. Maar ja eigenlijk vind ik dat de mannen echt te veel geld krijgen hoor..Cristiano die gewoon een paar honderd miljoen per jaar krijgt![]()
![]()
Nou waar het aan ligt ligt het aan, maar dit moeten we gewoon maar niet meer doen.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:01 schreef aeque het volgende:
In verschillende landen is het vrouwenvoetbal verboden geweest tot in de jaren 70. En dan gaat er nu een of andere flippo die zelf nog geen bal kan raken klagen over de kwaliteit van het spel.
Het moet niet gekker worden.
Hebben die coaches en trainers en speelsters bij de vrouwen dan 50 jaar nodig om te leren dat je als keeper meer ballen tegen kan houden als je springt?quote:Op zondag 27 juli 2025 21:01 schreef aeque het volgende:
In verschillende landen is het vrouwenvoetbal verboden geweest tot in de jaren 70. En dan gaat er nu een of andere flippo die zelf nog geen bal kan raken klagen over de kwaliteit van het spel.
Het moet niet gekker worden.
Dat is een detail van een wedstrijd wat weinig te maken heeft met de overkoepelende discussie. Want ook in het mannenvoetbal gebeuren de meest domme dingen. Maar omdat het vrouwenvoetbal is ligt het ineens aan het geslacht.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hebben die coaches en trainers en speelsters bij de vrouwen dan 50 jaar nodig om te leren dat je als keeper meer ballen tegen kan houden als je springt?
Ja waar het aan ligt ligt het aan.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is een detail van een wedstrijd wat weinig te maken heeft met de overkoepelende discussie. Want ook in het mannenvoetbal gebeuren de meest domme dingen. Maar omdat het vrouwenvoetbal is ligt het ineens aan het geslacht.
Minder meisjes die op jonge leeftijd zijn gaan voetballen waardoor de keuze uit speelsters kleiner is.
Minder salaris voor trainers waardoor de kwaliteit veelal naar het mannenvoetbal gaat.
En zo zijn er nog wel meer zaken waardoor het kwalitatief minder is dan bij de mannen.
Maar Kowet is dan ook een topploeg.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Go Ahead wint van dit engeland op elke dinsdagochtend vroeg met 16-0
Absoluut! Waar ga je heen?quote:Op zondag 27 juli 2025 17:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Thanks! Zal een koelboxje klaarzetten in de auto
Misschien dat ik later nog een keertje ga. Ik zie dat ze echt super mooie wandelgebieden hebben
Och ze spelen lekker buiten, het is vooral een beetje heel erg sneu dat ze hiervoor betaald worden.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Het is niet erg dat vrouwenvoetbal nog niet zover is dat het een hoog niveau is. Niks mis mee. Zal nog wel komen.
Maar dat ze doen alsof het wel goed is is zo irritant.
HIER KIJK GOED HE!!?
Ik zet gelijk de tv aan!quote:Op zondag 27 juli 2025 21:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgens mij gaat de avondetappe niet door. Nog even en ze gaan mee onder de douche met die speelsters.
Zo’n doos vreet ik in een dag leegquote:Op zondag 27 juli 2025 21:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier de laatste cornetto's ook.
Ik betrap me er op dat ik er ook vaak 2 tegelijk eet.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n doos vreet ik in een dag leeg
Niemand die verwacht dat het even goed is als bij de mannen. Bij fysieke zaken zullen er nou eenmaal altijd verschillen zijn.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is een detail van een wedstrijd wat weinig te maken heeft met de overkoepelende discussie. Want ook in het mannenvoetbal gebeuren de meest domme dingen. Maar omdat het vrouwenvoetbal is ligt het ineens aan het geslacht.
Minder meisjes die op jonge leeftijd zijn gaan voetballen waardoor de keuze uit speelsters kleiner is.
Minder salaris voor trainers waardoor de kwaliteit veelal naar het mannenvoetbal gaat.
En zo zijn er nog wel meer zaken waardoor het kwalitatief minder is dan bij de mannen.
He, @Solotovski jij ook hier.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik betrap me er op dat ik er ook vaak 2 tegelijk eet.
https://www.bndestem.nl/b(...)-kerstshow~a6c6684f/quote:Op zondag 27 juli 2025 13:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik had kerst besteld, maar ze hebben me verkeerd gehoord
Boksquote:Op zondag 27 juli 2025 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n doos vreet ik in een dag leeg
Teken van boven.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Opeens zwart scherm op de tv en internetverbinding op de laptop valt weg.
Nou ja, dan maar naar bed.![]()
Ja, denk het ook. Weekend weer voorbij. Het is tijd om naar bed te gaan.quote:
Lekker in je korte broek kerst vierenquote:Op zondag 27 juli 2025 21:39 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.bndestem.nl/b(...)-kerstshow~a6c6684f/
Kerst was in Halsteren
Of mensen denken dat ze meteen hun selfie kunnen uploaden en vallen dan nog sneller van een berg af.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Starlink heeft Direct To Cell uitgebracht en binnenkort (Tmobile biedt het al aan) kun je het gebruiken op je mobiel.
Straks kun je dus ook hoog in de bergen als je verdwaald bent contact zoeken met je mobiel.
Dat gaat ontzettend veel doden schelen.
I said maybequote:
Die kans acht ik wel hoger jaquote:Op zondag 27 juli 2025 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of mensen denken dat ze meteen hun selfie kunnen uploaden en vallen dan nog sneller van een berg af.
Waardoor er nog meer verongelukken waardoor er allerlei bergen dichtgaan voor het publiekquote:Op zondag 27 juli 2025 23:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of nog meer mensen die onvoorbereid een berg gaan beklimmen.
krijg jullie nog welquote:Op zondag 27 juli 2025 23:10 schreef Ama het volgende:
Ruimte tussen mij en de bank nog minder gemaakt maar ja..
[ link | afbeelding ]
Nou nou het glas is weer half leeg.quote:Op zondag 27 juli 2025 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of mensen denken dat ze meteen hun selfie kunnen uploaden en vallen dan nog sneller van een berg af.
quote:Op zondag 27 juli 2025 23:46 schreef Nattekat het volgende:
Oh Jezus de EU heeft net iets gedaan wat zonder twijfel het absolute dieptepunt in het hele bestaan ervan is. Om te kotsen, stelletje zwakzinnigen
quote:Op zondag 27 juli 2025 23:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou nou het glas is weer half leeg.
das goed klotequote:Op maandag 28 juli 2025 07:20 schreef gianni61 het volgende:
Er kwam geen water uit de kraan
goedemorgen
vanwat ik zo lees, dit jaquote:Op zondag 27 juli 2025 23:46 schreef Nattekat het volgende:
Oh Jezus de EU heeft net iets gedaan wat zonder twijfel het absolute dieptepunt in het hele bestaan ervan is. Om te kotsen, stelletje zwakzinnigen
wat hebben ze gedaan?quote:
Dat bezien viel mijn treinreisje nog wel meequote:Op maandag 28 juli 2025 05:56 schreef kwiwi het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)in-in-duitsland.html
Ontspoorde trein ligt ergens in een bosgebied![]()
@:dr_flash
ja ik zat even te kijken welk Biberach dat is maar vgs mij is dat niet waar ik vorige week overheen gereden ben.quote:Op maandag 28 juli 2025 05:56 schreef kwiwi het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)in-in-duitsland.html
Ontspoorde trein ligt ergens in een bosgebied![]()
@:dr_flash
Trade deal gemaakt die klinkt als "Ja meneer Trump nee meneer Trump goed meneer Trump we zullen het nooit meer doen meneer Trump"?quote:
Dat vind ik juist het walgelijke eraan.quote:Op maandag 28 juli 2025 08:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Trade deal gemaakt die klinkt als "Ja meneer Trump nee meneer Trump goed meneer Trump we zullen het nooit meer doen meneer Trump"?
Daarom zou je geen deal met hem moeten sluiten.quote:Op maandag 28 juli 2025 08:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het ook vrij voorbarig dat iedereen nu blij is dat er een einde is aan de onzekerheid.
Morgen kan er weer zand in zijn kut zitten en dan verscheurt hij de hele deal weer.
Politici: maar we hebben Murica nodig. Nee, die hebben we niet nodig.quote:Op maandag 28 juli 2025 08:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja het zou beter zijn als je gewoon dat hele 'murica in zijn sop gaar kon laten stinken, maar je hebt nou eenmaal met de economische realiteit te maken. Hoog tijd om wel naar zo'n situatie toe te gaan werken natuurlijk. Dat wel.
wat ik dus gelezen heb is die trade deal gesloten maar zijn ze akkoord gegaan met 15% heffingen terwijl de EU geen heffingen oplegd; er zijn hier en daar wat uitzonderingen op de heffingen maar het klinkt wel als een ja en amenquote:
We hebben ons we wel behoorlijk afhankelijk van gemaakt anders.quote:Op maandag 28 juli 2025 08:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Politici: maar we hebben Murica nodig. Nee, die hebben we niet nodig.
Dat gezegd hebbende, betaalt de autoindustrie in Amerika zelf wel een importheffing van 50% op onder andere staal. Weet niet wat voor heffing ze deze week betalen voor chips etc. Maar hun eigen auto's zijn waarschijnlijk niet goedkoper geworden. Dan is die 15% een schijntje. Bijna een goedkopere manier om staal en electronica het land in te krijgen.quote:Op maandag 28 juli 2025 08:29 schreef mschol het volgende:
[..]
wat ik dus gelezen heb is die trade deal gesloten maar zijn ze akkoord gegaan met 15% heffingen terwijl de EU geen heffingen oplegd; er zijn hier en daar wat uitzonderingen op de heffingen maar het klinkt wel als een ja en amen
jaja, maak dat de kat maar wijsquote:Phil Collins in ziekenhuis opgenomen voor knieoperatie: 'Hij is niet stervende'
Wel een enge tijd als beroemdheid van in de 70 om ziek te worden. Er heerst weer een kleine sterftegolf.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |