Oh maar DAAR hoef je geen mod voor te zijn hoor. Dat is gewoon een kwestie van normaal doenquote:Op zondag 27 juli 2025 17:19 schreef mschol het volgende:
[..]
nou, als je samen met andere voor een positievere sfeer zou kunnen zorgen....
maar dat zie ik ook niet echt gebeuren
Maar waarom niet gedaan?quote:Op zondag 27 juli 2025 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had vorige week achteraf gezien eigenlijk wel in de Bodensee kunnen zwemmenMaar het bleef bij het hotelzwembad. Ook leuk
*heb geen eens lekker kunnen zwemmenquote:
Had niet gezien dat ik met het wandelen langs een geschikt zwemstrandje zou komen. Dus toen het zo ver was had ik geen zwembroek aan. En geen handdoek bij me.quote:
Okee als ik PER SE gewild had. dan had het wel gekund denk ikquote:Op zondag 27 juli 2025 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had niet gezien dat ik met het wandelen langs een geschikt zwemstrandje zou komen. Dus toen het zo ver was had ik geen zwembroek aan. En geen handdoek bij me.
De meiden worden daar wild van!quote:Op zondag 27 juli 2025 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom je mod zou willen worden. Het is niet alsof je dan wat voorstelt of zo.
Nou dat is niet het geval. Toen ik nog in huwbare leeftijd was ben ik anderhalf jaar mod geweest. Nota bene van GC godbetert. Geen wildgeword.quote:
Dan moet het haast wel dat ze dachten dat je al bezet was. Anders weet ik het ook niet meer.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat is niet het geval. Toen ik nog in huwbare leeftijd was ben ik anderhalf jaar mod geweest. Nota bene van GC godbetert. Geen wildgeword.
Jij hebt een heel bijzondere kijk op de wereld.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet het haast wel dat ze dachten dat je al bezet was. Anders weet ik het ook niet meer.
Denk dat het niet helpt als je waarschijnlijk 1 van de users bent met de meeste notes. En steeds dit soort topics maken zal ook niet meehelpen denk ik.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, als je ziet wat voor een soort users wél kod wordt...
Als ik zou solliciteren, en een van die mongolen wordt boven mij verkozen, zou ik ook boos worden.
ik heb em in mn berging gezet en ben andere verplichtingen gaan vervullen, misschien zet ik em vanavond nog eff inelkaar, dunno moet eff kijken hoe het looptquote:
DOE HET VOOR HEDWIGquote:Op zondag 27 juli 2025 17:35 schreef Ama het volgende:
Melk vergeten. Twijfel of ik snel nog heen fiets. Moet ik wel binnen nu en vijf minuten beslissen.
quote:Op zondag 27 juli 2025 17:35 schreef Ama het volgende:
Melk vergeten. Twijfel of ik snel nog heen fiets. Moet ik wel binnen nu en vijf minuten beslissen.
nice onequote:Op zondag 27 juli 2025 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
haha elkarlook what I did
Ik laat hem staan ook
Hedwig heeft er geen fuck aan hoor.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DOE HET VOOR HEDWIG
Het is niet alsof je keus hebt
eerste door de maandag heen worstelenquote:Op zondag 27 juli 2025 17:41 schreef CherryLips het volgende:
Vijf keer knipperen en het is weer vrijdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |