Dan moet je wel meerdere vrouwen hebben, lijkt me.quote:Op zondag 27 juli 2025 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon je eigen slavenleger bij elkaar wippen jatoggg
Gewoon die broedstoven aan het werk zetten.quote:Op zondag 27 juli 2025 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet je wel meerdere vrouwen hebben, lijkt me.
Landliebe en Almighurt zijn erg lekkerquote:Op zondag 27 juli 2025 15:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat voor yoghurt?
[..]
[..]
Drogisterij spul hoeft niet, daar doe ik heel lang mee. Maar eten wat we hier niet hebben vind ik het leuksten goedkoop eten uiteraard
Moet je als man wel goed kunnen plannen. Welke vrouw welke dag? Hoeveel tijd tussen de kinderen?quote:Op zondag 27 juli 2025 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon die broedstoven aan het werk zetten.
Foqueville communequote:Op zondag 27 juli 2025 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet je wel meerdere vrouwen hebben, lijkt me.
En als de eerste dochters oud genoeg zijn, die ook aan het werk zetten. Je bent toch soeverein dus wie doet je watquote:Op zondag 27 juli 2025 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je als man wel goed kunnen plannen. Welke vrouw welke dag? Hoeveel tijd tussen de kinderen?
Rustig aan, Craster!quote:Op zondag 27 juli 2025 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En als de eerste dochters oud genoeg zijn, die ook aan het werk zetten. Je bent toch soeverein dus wie doet je wat
Oké Dr_Fritzlquote:Op zondag 27 juli 2025 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En als de eerste dochters oud genoeg zijn, die ook aan het werk zetten. Je bent toch soeverein dus wie doet je wat
Geloof niet dat er hier veel dames aanwezig waren die wel kinderen wilden krijgen.quote:
Als ze zorgeloos kunnen leven zijn er vast een paar die over te halen zijn.quote:Op zondag 27 juli 2025 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geloof niet dat er hier veel dames aanwezig waren die wel kinderen wilden krijgen.
Thanks! Zal een koelboxje klaarzetten in de autoquote:Op zondag 27 juli 2025 16:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Landliebe en Almighurt zijn erg lekker
Het valt voor een zomer behoorlijk tegen met het weer hèquote:Op zondag 27 juli 2025 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Helemaal omgekleed, korte broek, nieuw shirt want het was warm en zonnig. Inmiddels zwaarbewolkt en het gaat nu net nog regenen ook. Ik ben erg ontevreden over het huidige weer.
De laatste en komende tijd wel ja.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het valt voor een zomer behoorlijk tegen met het weer hè
Ik had vorige week achteraf gezien eigenlijk wel in de Bodensee kunnen zwemmenquote:
Ach, als je ziet wat voor een soort users wél kod wordt...quote:Op zondag 27 juli 2025 16:57 schreef Ama het volgende:
FB / Prima. Zoek het uit............. man man man.
Ik zou niet weten waarom je mod zou willen worden. Het is niet alsof je dan wat voorstelt of zo.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, als je ziet wat voor een soort users wél kod wordt...
Als ik zou solliciteren, en een van die mongolen wordt boven mij verkozen, zou ik ook boos worden.
Hee hee hee doe eens niet zo logisch jijquote:
nou, als je samen met andere voor een positievere sfeer zou kunnen zorgen....quote:Op zondag 27 juli 2025 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom je mod zou willen worden. Het is niet alsof je dan wat voorstelt of zo.
sorry, i'll shut up nowquote:Op zondag 27 juli 2025 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee hee hee doe eens niet zo logisch jij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |