Zou die serieus taseren.quote:Op zondag 27 juli 2025 16:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op zich had ik toen ik alleen woonde een prima fifo systeem in m'n voorraadkasten. Maar nu woon ik samen met iemand die alles koopt wat 'm lekker lijkt, dat ergens midden in de voorraadkamer tussen andere spullen zet, en vervolgens vergeet. Dag systeem
Nog altijd jaloers op de kelderkast bij mijn ouders. Eigen jam en eigen augurken zijn ook altijd goedquote:Op zondag 27 juli 2025 16:11 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind goed gevulde voorraadkasten het absolute toppunt van gezellige kneuterigheid, kan niet zonder.
Was jij een soort buurtsuper voor de zon- en feestdagen?quote:Op zondag 27 juli 2025 15:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel opEn buren zijn minder komen halen het laatste jaar, blijkbaar is hun inkoopbeleid verbeterd
Daar ging normaal veel spul heen op dagen dat de supermarkten dicht zijn.
Bij Brut172 hebben ze een chique subliem verlichte vitrine in de zaak met allerlei ingemaakt spul, ik ga daar heel erg goed op.quote:Op zondag 27 juli 2025 16:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog altijd jaloers op de kelderkast bij mijn ouders. Eigen jam en eigen augurken zijn ook altijd goed
Ik volgde een tijd een youtube kanaal van een oud Azeri (denk ik) stel dat op boerderij iedere keer dat soort dingen maakte.quote:Op zondag 27 juli 2025 16:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog altijd jaloers op de kelderkast bij mijn ouders. Eigen jam en eigen augurken zijn ook altijd goed
Ho ho ik red ze juist.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
als jullie de vlinders maar met rust laten![]()
nee rotterdamse zomercarnavalquote:
Ultieme droom hier. Als ik de staatsloterij win ga ik lekker offgrid leven.quote:Op zondag 27 juli 2025 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik volgde een tijd een youtube kanaal van een oud Azeri (denk ik) stel dat op boerderij iedere keer dat soort dingen maakte.
Oogsten, en dan bewaren.
Jaquote:Op zondag 27 juli 2025 16:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was jij een soort buurtsuper voor de zon- en feestdagen?
Hebben we in Foqueville op de Walmart met loungeset na wel een supermarktquote:
Zo, beetje uit de hand gelopen, 5,6 km. Geen spannende dingen tegengekomen. Nu wel warm dus omkleden en een biertjequote:Op zondag 27 juli 2025 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga nog even naar buiten hoor. Voordat de laatste etappe van de Tour begint
En is ook gewoon fijn, als je altijd als iets op is gewoon even naar je voorraad kunt lopenquote:Op zondag 27 juli 2025 16:11 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind goed gevulde voorraadkasten het absolute toppunt van gezellige kneuterigheid, kan niet zonder.
If Walmart ain't got it, you don't need it.quote:Op zondag 27 juli 2025 16:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben we in Foqueville op de Walmart met loungeset na wel een supermarkt
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 27 juli 2025 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ultieme droom hier. Als ik de staatsloterij win ga ik lekker offgrid leven.
Lijkt me wel super hard werken. Dat zit je niet meer even lekker in de tuin met een boek, er is altijd wel iets te doen.quote:Op zondag 27 juli 2025 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ultieme droom hier. Als ik de staatsloterij win ga ik lekker offgrid leven.
Ja, boerenleven is hard werken.quote:Op zondag 27 juli 2025 16:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lijkt me wel super hard werken. Dat zit je niet meer even lekker in de tuin met een boek, er is altijd wel iets te doen.
Als je de toch de loterij gewonnen hebt kun je het je wel makkelijk maken natuurlijk.quote:Op zondag 27 juli 2025 16:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lijkt me wel super hard werken. Dat zit je niet meer even lekker in de tuin met een boek, er is altijd wel iets te doen.
Gewoon je eigen slavenleger bij elkaar wippen jatogggquote:Op zondag 27 juli 2025 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, boerenleven is hard werken.
Moet je maar een groot gezin hebben, zodat ze allen kunnen helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |