Slimme poesquote:Op zondag 27 juli 2025 14:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze ging de vorige keer ook al voor de grasmaaier liggen rollen.Maar als ik hem aanzet rent ze wel naar de buren.
"nee,je mag niet maaien"quote:Op zondag 27 juli 2025 14:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze ging de vorige keer ook al voor de grasmaaier liggen rollen.Maar als ik hem aanzet rent ze wel naar de buren.
uiteraardquote:Op zondag 27 juli 2025 14:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou sinds ik een groene container heb groeit het ineens niet zo hard meer.
als jullie de vlinders maar met rust latenquote:Op zondag 27 juli 2025 14:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Als die nog een keertje gaat beginnenquote:
Yoghurtquote:Op zondag 27 juli 2025 15:17 schreef Crack_ het volgende:
@:ama wat voor dingen haal jij als je in Duitsland boodschappen doet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Voornamelijk drogisterij artikelen en nu ik weer een kat heb sla ik daar ook altijd heel veel snacks in voor haar want stukken goedkoper. Verder altijd broodbeleg en Duits brood en best veel snacks omdat ze daar goedkoper zijn of hier gewoon niet te koop is.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:17 schreef Crack_ het volgende:
Drogisterijspul halen bij DM, daar bespaar je het allermeeste mee (en hebben goede kwaliteit huismerk).quote:Op zondag 27 juli 2025 15:17 schreef Crack_ het volgende:
Ik koop altijd het huismerk bij de Kaufland en dat is ook super goedkoop en werkt ook prima. Groot assortiment ook voor een supermarkt.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Drogisterijspul halen bij DM, daar bespaar je het allermeeste mee (en hebben goede kwaliteit huismerk).
Vindt DM zelf duidelijk beter wat betreft kwaliteit.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik koop altijd het huismerk bij de Kaufland en dat is ook super goedkoop en werkt ook prima. Groot assortiment ook voor een supermarkt.
en nu zijn er nog maar 220 vuilniszakken over?quote:Op zondag 27 juli 2025 15:37 schreef kwiwi het volgende:
Opruiming gehouden in de voorraadkamer. 110 liter vuilniszak gevuld met over de datum eten en drinken
Wat voor yoghurt?quote:
quote:Op zondag 27 juli 2025 15:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Voornamelijk drogisterij artikelen en nu ik weer een kat heb sla ik daar ook altijd heel veel snacks in voor haar want stukken goedkoper. Verder altijd broodbeleg en Duits brood en best veel snacks omdat ze daar goedkoper zijn of hier gewoon niet te koop is.
En verder verschilt het heel erg wat ik nog meer meeneem. Ligt ook een beetje aan de aanbiedingen enz.
Drogisterij spul hoeft niet, daar doe ik heel lang mee. Maar eten wat we hier niet hebben vind ik het leukstquote:Op zondag 27 juli 2025 15:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Drogisterijspul halen bij DM, daar bespaar je het allermeeste mee (en hebben goede kwaliteit huismerk).
slecht managmentquote:Op zondag 27 juli 2025 15:37 schreef kwiwi het volgende:
Opruiming gehouden in de voorraadkamer. 110 liter vuilniszak gevuld met over de datum eten en drinken
Jij hebt een zelfde inkoopbeleid als Fles?quote:Op zondag 27 juli 2025 15:37 schreef kwiwi het volgende:
Lijstjes met houdbaarheidsdatum (merk, hoeveelheid, aankoopdatum, omschrijving) maken van wat je op voorraad hebt.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:37 schreef kwiwi het volgende:
Daar lijkt het wel opquote:Op zondag 27 juli 2025 15:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt een zelfde inkoopbeleid als Fles?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |