Heb je wel room for a pony om ze te planten?quote:Op zondag 27 juli 2025 13:18 schreef Nizno het volgende:
zou kopen en met veel schone schijn uitspreken.
[ afbeelding ]
thnx, en jij bedankt voor die fietskardealquote:Op zondag 27 juli 2025 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ik heb weer een hoop ruimte in de bergingVeel plezier met je fietskar @:mschol
quote:Op zondag 27 juli 2025 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je wel room for a pony om ze te planten?
quote:
ik had kerst besteld, maar ze hebben me verkeerd gehoordquote:Op zondag 27 juli 2025 13:50 schreef LTVDK het volgende:
Maar wie had er voor vandaag herfst besteld?
Waarom bestel je dan ook zoiets in hartje zomerquote:Op zondag 27 juli 2025 13:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik had kerst besteld, maar ze hebben me verkeerd gehoord
omdat het op de keuzelijst stondquote:Op zondag 27 juli 2025 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom bestel je dan ook zoiets in hartje zomer
Helemaal niet ergquote:Op zondag 27 juli 2025 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
ja pas over 2 weken wordt het weer iets warmer lijkt wel.
Wat stond er nog meer op die lijst dan?quote:
sneeuwquote:
Die klinken allemaal interessanter dan dat troosteloze weer nuquote:
ja herfst stond er ook niet tussen dus geen idee waarom dat er nu wel isquote:Op zondag 27 juli 2025 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die klinken allemaal interessanter dan dat troosteloze weer nu
Nee tsunami kan niet. Is de Noordzee te ondiep voor.quote:
Ja ik denk dat ik het grasmaaien maar even uit mijn hoofd haal.quote:Op zondag 27 juli 2025 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
ja pas over 2 weken wordt het weer iets warmer lijkt wel.
jungle heb je dan, kan hedwig lekker in tijgerenquote:Op zondag 27 juli 2025 14:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik het grasmaaien maar even uit mijn hoofd haal.Komt over 2 weken ofzo wel weer dan.
Velocikator.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:17 schreef mschol het volgende:
[..]
jungle heb je dan, kan hedwig lekker in tijgeren
Ierland vangt de klappen opquote:Op zondag 27 juli 2025 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee tsunami kan niet. Is de Noordzee te ondiep voor.
Walst ze dalijk zo over Hedwig heenquote:Op zondag 27 juli 2025 14:17 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/shorts/U2Bl-Xpp3OAquote:Op zondag 27 juli 2025 14:19 schreef mschol het volgende:
[..]
dan krijgt kattengras wel een heel andere invulling
Nou sinds ik een groene container heb groeit het ineens niet zo hard meer.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:17 schreef mschol het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |