Engeland is met hakken over de sloot elke wedstrijd in de ko fase doorgekomen.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De rest was nog wat slechter blijkbaar.
Blij dat ik er verder niet naar gekeken heb.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De rest was nog wat slechter blijkbaar.
Ik weet het. Niet om aan te zien.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Engeland is met hakken over de sloot elke wedstrijd in de ko fase doorgekomen.
Zeker, maar dat is de andere kant van de medaille.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Had ik niet meegekregen. Maar ja eigenlijk vind ik dat de mannen echt te veel geld krijgen hoor..Cristiano die gewoon een paar honderd miljoen per jaar krijgt![]()
![]()
Nou waar het aan ligt ligt het aan, maar dit moeten we gewoon maar niet meer doen.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:01 schreef aeque het volgende:
In verschillende landen is het vrouwenvoetbal verboden geweest tot in de jaren 70. En dan gaat er nu een of andere flippo die zelf nog geen bal kan raken klagen over de kwaliteit van het spel.
Het moet niet gekker worden.
Hebben die coaches en trainers en speelsters bij de vrouwen dan 50 jaar nodig om te leren dat je als keeper meer ballen tegen kan houden als je springt?quote:Op zondag 27 juli 2025 21:01 schreef aeque het volgende:
In verschillende landen is het vrouwenvoetbal verboden geweest tot in de jaren 70. En dan gaat er nu een of andere flippo die zelf nog geen bal kan raken klagen over de kwaliteit van het spel.
Het moet niet gekker worden.
Dat is een detail van een wedstrijd wat weinig te maken heeft met de overkoepelende discussie. Want ook in het mannenvoetbal gebeuren de meest domme dingen. Maar omdat het vrouwenvoetbal is ligt het ineens aan het geslacht.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hebben die coaches en trainers en speelsters bij de vrouwen dan 50 jaar nodig om te leren dat je als keeper meer ballen tegen kan houden als je springt?
Ja waar het aan ligt ligt het aan.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is een detail van een wedstrijd wat weinig te maken heeft met de overkoepelende discussie. Want ook in het mannenvoetbal gebeuren de meest domme dingen. Maar omdat het vrouwenvoetbal is ligt het ineens aan het geslacht.
Minder meisjes die op jonge leeftijd zijn gaan voetballen waardoor de keuze uit speelsters kleiner is.
Minder salaris voor trainers waardoor de kwaliteit veelal naar het mannenvoetbal gaat.
En zo zijn er nog wel meer zaken waardoor het kwalitatief minder is dan bij de mannen.
Maar Kowet is dan ook een topploeg.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Go Ahead wint van dit engeland op elke dinsdagochtend vroeg met 16-0
Absoluut! Waar ga je heen?quote:Op zondag 27 juli 2025 17:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Thanks! Zal een koelboxje klaarzetten in de auto
Misschien dat ik later nog een keertje ga. Ik zie dat ze echt super mooie wandelgebieden hebben
Och ze spelen lekker buiten, het is vooral een beetje heel erg sneu dat ze hiervoor betaald worden.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Het is niet erg dat vrouwenvoetbal nog niet zover is dat het een hoog niveau is. Niks mis mee. Zal nog wel komen.
Maar dat ze doen alsof het wel goed is is zo irritant.
HIER KIJK GOED HE!!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |