half nederland zit weer in frankrijk nuquote:Op zondag 27 juli 2025 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waren jullie samen op vakantie of zo?
Vanwege de voetjebal finale van de meisjes.quote:
kijkt echt geen hond naar.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vanwege de voetjebal finale van de meisjes.
Mensen wel.quote:
Klopt, ik ben geen hond, maar ik kijk welquote:
zal het mijn neefje vragen om te doenquote:Op zondag 27 juli 2025 18:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwenvoetbal is alsof je een driejarige de Mona Lisa ziet natekenen.
er was een zomercarnaval opquote:Op zondag 27 juli 2025 17:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat ene wat de NPO door iedereens strot probeert te duwen maar waar het niveau zo lachwekkend is dat het vrouwensport meer pijn dan goed doet?quote:Op zondag 27 juli 2025 17:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Teveel gesnoeid?quote:
Het gaat wel over die heg jaquote:
Je kan ook niks zeggen, want je kijkt zelf volgens mij nooit voetbal..quote:Op zondag 27 juli 2025 18:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ene wat de NPO door iedereens strot probeert te duwen maar waar het niveau zo lachwekkend is dat het vrouwensport meer pijn dan goed doet?
Ik heb vorig jaar het EK gekekenquote:Op zondag 27 juli 2025 19:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je kan ook niks zeggen, want je kijkt zelf volgens mij nooit voetbal..
Dat waren de mannen. Vrouwenvoetbal is toch net wat anders..quote:
Ja, meer voetbal en minder toneelspel.quote:Op zondag 27 juli 2025 19:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat waren de mannen. Vrouwenvoetbal is toch net wat anders..
Ja. Natuurlijk zijn de mannen sterker en hebben meer kracht, maar je moet niet vergeten dat de meeste landen tot voor kort het vrouwenvoetbal niet serieus namen. Dit heeft gewoon tijd nodig.. Over een jaar of twintig is het niveau echt wel beter dan nu...quote:Op zondag 27 juli 2025 19:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, meer voetbal en minder toneelspel.
Meer dan 20 miljoen verlies op het toernooi. Is een aardige som.quote:Op zondag 27 juli 2025 19:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. Natuurlijk zijn de mannen sterker en hebben meer kracht, maar je moet niet vergeten dat de meeste landen tot voor kort het vrouwenvoetbal niet serieus namen. Dit heeft gewoon tijd nodig.. Over een jaar of twintig is het niveau echt wel beter dan nu...
TDF > VBLquote:Op zondag 27 juli 2025 17:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat is balletjetrap van een niveau dat ik bij de lokale voetbalvereniging ook kan zien. Er zijn maar weinig sporten waar de vrouwen echt dusdanig veel minder interessant zijn om naar te kijken dan voetbal.quote:Op zondag 27 juli 2025 19:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat waren de mannen. Vrouwenvoetbal is toch net wat anders..
Ja.quote:Op zondag 27 juli 2025 18:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ene wat de NPO door iedereens strot probeert te duwen maar waar het niveau zo lachwekkend is dat het vrouwensport meer pijn dan goed doet?
Had ik niet meegekregen. Maar ja eigenlijk vind ik dat de mannen echt te veel geld krijgen hoor..Cristiano die gewoon een paar honderd miljoen per jaar krijgtquote:Op zondag 27 juli 2025 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meer dan 20 miljoen verlies op het toernooi. Is een aardige som.
Ben benieuwd hoe lang men in staat is om dit als "investering" te zien.
h
In de VS krijgen de basketbalsters ook steeds meer de publieke opinie tegen zich, aangezien de WNBA nog nooit een seizoen winst heeft weten te draaien, en ongeveer de helft van het geld vanuit de NBA komt. Op een gegeven moment moet je besluiten of je experiment gelukt is of niet.
jezus echt hequote:Op zondag 27 juli 2025 19:27 schreef Nattekat het volgende:
Ja, dat is balletjetrap van een niveau dat ik bij de lokale voetbalvereniging ook kan zien. Er zijn maar weinig sporten waar de vrouwen echt dusdanig veel minder interessant zijn om naar te kijken dan voetbal.
Engeland is met hakken over de sloot elke wedstrijd in de ko fase doorgekomen.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De rest was nog wat slechter blijkbaar.
Blij dat ik er verder niet naar gekeken heb.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De rest was nog wat slechter blijkbaar.
Ik weet het. Niet om aan te zien.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Engeland is met hakken over de sloot elke wedstrijd in de ko fase doorgekomen.
Zeker, maar dat is de andere kant van de medaille.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Had ik niet meegekregen. Maar ja eigenlijk vind ik dat de mannen echt te veel geld krijgen hoor..Cristiano die gewoon een paar honderd miljoen per jaar krijgt![]()
![]()
Nou waar het aan ligt ligt het aan, maar dit moeten we gewoon maar niet meer doen.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:01 schreef aeque het volgende:
In verschillende landen is het vrouwenvoetbal verboden geweest tot in de jaren 70. En dan gaat er nu een of andere flippo die zelf nog geen bal kan raken klagen over de kwaliteit van het spel.
Het moet niet gekker worden.
Hebben die coaches en trainers en speelsters bij de vrouwen dan 50 jaar nodig om te leren dat je als keeper meer ballen tegen kan houden als je springt?quote:Op zondag 27 juli 2025 21:01 schreef aeque het volgende:
In verschillende landen is het vrouwenvoetbal verboden geweest tot in de jaren 70. En dan gaat er nu een of andere flippo die zelf nog geen bal kan raken klagen over de kwaliteit van het spel.
Het moet niet gekker worden.
Dat is een detail van een wedstrijd wat weinig te maken heeft met de overkoepelende discussie. Want ook in het mannenvoetbal gebeuren de meest domme dingen. Maar omdat het vrouwenvoetbal is ligt het ineens aan het geslacht.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hebben die coaches en trainers en speelsters bij de vrouwen dan 50 jaar nodig om te leren dat je als keeper meer ballen tegen kan houden als je springt?
Ja waar het aan ligt ligt het aan.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is een detail van een wedstrijd wat weinig te maken heeft met de overkoepelende discussie. Want ook in het mannenvoetbal gebeuren de meest domme dingen. Maar omdat het vrouwenvoetbal is ligt het ineens aan het geslacht.
Minder meisjes die op jonge leeftijd zijn gaan voetballen waardoor de keuze uit speelsters kleiner is.
Minder salaris voor trainers waardoor de kwaliteit veelal naar het mannenvoetbal gaat.
En zo zijn er nog wel meer zaken waardoor het kwalitatief minder is dan bij de mannen.
Maar Kowet is dan ook een topploeg.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Go Ahead wint van dit engeland op elke dinsdagochtend vroeg met 16-0
Absoluut! Waar ga je heen?quote:Op zondag 27 juli 2025 17:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Thanks! Zal een koelboxje klaarzetten in de auto
Misschien dat ik later nog een keertje ga. Ik zie dat ze echt super mooie wandelgebieden hebben
Och ze spelen lekker buiten, het is vooral een beetje heel erg sneu dat ze hiervoor betaald worden.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Het is niet erg dat vrouwenvoetbal nog niet zover is dat het een hoog niveau is. Niks mis mee. Zal nog wel komen.
Maar dat ze doen alsof het wel goed is is zo irritant.
HIER KIJK GOED HE!!?
Ik zet gelijk de tv aan!quote:Op zondag 27 juli 2025 21:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgens mij gaat de avondetappe niet door. Nog even en ze gaan mee onder de douche met die speelsters.
Zo’n doos vreet ik in een dag leegquote:Op zondag 27 juli 2025 21:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier de laatste cornetto's ook.
Ik betrap me er op dat ik er ook vaak 2 tegelijk eet.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n doos vreet ik in een dag leeg
Niemand die verwacht dat het even goed is als bij de mannen. Bij fysieke zaken zullen er nou eenmaal altijd verschillen zijn.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is een detail van een wedstrijd wat weinig te maken heeft met de overkoepelende discussie. Want ook in het mannenvoetbal gebeuren de meest domme dingen. Maar omdat het vrouwenvoetbal is ligt het ineens aan het geslacht.
Minder meisjes die op jonge leeftijd zijn gaan voetballen waardoor de keuze uit speelsters kleiner is.
Minder salaris voor trainers waardoor de kwaliteit veelal naar het mannenvoetbal gaat.
En zo zijn er nog wel meer zaken waardoor het kwalitatief minder is dan bij de mannen.
He, @Solotovski jij ook hier.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik betrap me er op dat ik er ook vaak 2 tegelijk eet.
https://www.bndestem.nl/b(...)-kerstshow~a6c6684f/quote:Op zondag 27 juli 2025 13:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik had kerst besteld, maar ze hebben me verkeerd gehoord
Boksquote:Op zondag 27 juli 2025 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n doos vreet ik in een dag leeg
Teken van boven.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Opeens zwart scherm op de tv en internetverbinding op de laptop valt weg.
Nou ja, dan maar naar bed.![]()
Ja, denk het ook. Weekend weer voorbij. Het is tijd om naar bed te gaan.quote:
Lekker in je korte broek kerst vierenquote:Op zondag 27 juli 2025 21:39 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.bndestem.nl/b(...)-kerstshow~a6c6684f/
Kerst was in Halsteren
Of mensen denken dat ze meteen hun selfie kunnen uploaden en vallen dan nog sneller van een berg af.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Starlink heeft Direct To Cell uitgebracht en binnenkort (Tmobile biedt het al aan) kun je het gebruiken op je mobiel.
Straks kun je dus ook hoog in de bergen als je verdwaald bent contact zoeken met je mobiel.
Dat gaat ontzettend veel doden schelen.
I said maybequote:
Die kans acht ik wel hoger jaquote:Op zondag 27 juli 2025 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of mensen denken dat ze meteen hun selfie kunnen uploaden en vallen dan nog sneller van een berg af.
Waardoor er nog meer verongelukken waardoor er allerlei bergen dichtgaan voor het publiekquote:Op zondag 27 juli 2025 23:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of nog meer mensen die onvoorbereid een berg gaan beklimmen.
krijg jullie nog welquote:Op zondag 27 juli 2025 23:10 schreef Ama het volgende:
Ruimte tussen mij en de bank nog minder gemaakt maar ja..
[ link | afbeelding ]
Nou nou het glas is weer half leeg.quote:Op zondag 27 juli 2025 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of mensen denken dat ze meteen hun selfie kunnen uploaden en vallen dan nog sneller van een berg af.
quote:Op zondag 27 juli 2025 23:46 schreef Nattekat het volgende:
Oh Jezus de EU heeft net iets gedaan wat zonder twijfel het absolute dieptepunt in het hele bestaan ervan is. Om te kotsen, stelletje zwakzinnigen
quote:Op zondag 27 juli 2025 23:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou nou het glas is weer half leeg.
das goed klotequote:Op maandag 28 juli 2025 07:20 schreef gianni61 het volgende:
Er kwam geen water uit de kraan
goedemorgen
vanwat ik zo lees, dit jaquote:Op zondag 27 juli 2025 23:46 schreef Nattekat het volgende:
Oh Jezus de EU heeft net iets gedaan wat zonder twijfel het absolute dieptepunt in het hele bestaan ervan is. Om te kotsen, stelletje zwakzinnigen
wat hebben ze gedaan?quote:
Dat bezien viel mijn treinreisje nog wel meequote:Op maandag 28 juli 2025 05:56 schreef kwiwi het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)in-in-duitsland.html
Ontspoorde trein ligt ergens in een bosgebied![]()
@:dr_flash
ja ik zat even te kijken welk Biberach dat is maar vgs mij is dat niet waar ik vorige week overheen gereden ben.quote:Op maandag 28 juli 2025 05:56 schreef kwiwi het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)in-in-duitsland.html
Ontspoorde trein ligt ergens in een bosgebied![]()
@:dr_flash
Trade deal gemaakt die klinkt als "Ja meneer Trump nee meneer Trump goed meneer Trump we zullen het nooit meer doen meneer Trump"?quote:
Dat vind ik juist het walgelijke eraan.quote:Op maandag 28 juli 2025 08:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Trade deal gemaakt die klinkt als "Ja meneer Trump nee meneer Trump goed meneer Trump we zullen het nooit meer doen meneer Trump"?
Daarom zou je geen deal met hem moeten sluiten.quote:Op maandag 28 juli 2025 08:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het ook vrij voorbarig dat iedereen nu blij is dat er een einde is aan de onzekerheid.
Morgen kan er weer zand in zijn kut zitten en dan verscheurt hij de hele deal weer.
Politici: maar we hebben Murica nodig. Nee, die hebben we niet nodig.quote:Op maandag 28 juli 2025 08:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja het zou beter zijn als je gewoon dat hele 'murica in zijn sop gaar kon laten stinken, maar je hebt nou eenmaal met de economische realiteit te maken. Hoog tijd om wel naar zo'n situatie toe te gaan werken natuurlijk. Dat wel.
wat ik dus gelezen heb is die trade deal gesloten maar zijn ze akkoord gegaan met 15% heffingen terwijl de EU geen heffingen oplegd; er zijn hier en daar wat uitzonderingen op de heffingen maar het klinkt wel als een ja en amenquote:
We hebben ons we wel behoorlijk afhankelijk van gemaakt anders.quote:Op maandag 28 juli 2025 08:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Politici: maar we hebben Murica nodig. Nee, die hebben we niet nodig.
Dat gezegd hebbende, betaalt de autoindustrie in Amerika zelf wel een importheffing van 50% op onder andere staal. Weet niet wat voor heffing ze deze week betalen voor chips etc. Maar hun eigen auto's zijn waarschijnlijk niet goedkoper geworden. Dan is die 15% een schijntje. Bijna een goedkopere manier om staal en electronica het land in te krijgen.quote:Op maandag 28 juli 2025 08:29 schreef mschol het volgende:
[..]
wat ik dus gelezen heb is die trade deal gesloten maar zijn ze akkoord gegaan met 15% heffingen terwijl de EU geen heffingen oplegd; er zijn hier en daar wat uitzonderingen op de heffingen maar het klinkt wel als een ja en amen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |