Nou nou het glas is weer half leeg.quote:Op zondag 27 juli 2025 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of mensen denken dat ze meteen hun selfie kunnen uploaden en vallen dan nog sneller van een berg af.
quote:Op zondag 27 juli 2025 23:46 schreef Nattekat het volgende:
Oh Jezus de EU heeft net iets gedaan wat zonder twijfel het absolute dieptepunt in het hele bestaan ervan is. Om te kotsen, stelletje zwakzinnigen
quote:Op zondag 27 juli 2025 23:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou nou het glas is weer half leeg.
das goed klotequote:Op maandag 28 juli 2025 07:20 schreef gianni61 het volgende:
Er kwam geen water uit de kraan
goedemorgen
vanwat ik zo lees, dit jaquote:Op zondag 27 juli 2025 23:46 schreef Nattekat het volgende:
Oh Jezus de EU heeft net iets gedaan wat zonder twijfel het absolute dieptepunt in het hele bestaan ervan is. Om te kotsen, stelletje zwakzinnigen
wat hebben ze gedaan?quote:
Dat bezien viel mijn treinreisje nog wel meequote:Op maandag 28 juli 2025 05:56 schreef kwiwi het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)in-in-duitsland.html
Ontspoorde trein ligt ergens in een bosgebied![]()
@:dr_flash
ja ik zat even te kijken welk Biberach dat is maar vgs mij is dat niet waar ik vorige week overheen gereden ben.quote:Op maandag 28 juli 2025 05:56 schreef kwiwi het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)in-in-duitsland.html
Ontspoorde trein ligt ergens in een bosgebied![]()
@:dr_flash
Trade deal gemaakt die klinkt als "Ja meneer Trump nee meneer Trump goed meneer Trump we zullen het nooit meer doen meneer Trump"?quote:
Dat vind ik juist het walgelijke eraan.quote:Op maandag 28 juli 2025 08:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Trade deal gemaakt die klinkt als "Ja meneer Trump nee meneer Trump goed meneer Trump we zullen het nooit meer doen meneer Trump"?
Daarom zou je geen deal met hem moeten sluiten.quote:Op maandag 28 juli 2025 08:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het ook vrij voorbarig dat iedereen nu blij is dat er een einde is aan de onzekerheid.
Morgen kan er weer zand in zijn kut zitten en dan verscheurt hij de hele deal weer.
Politici: maar we hebben Murica nodig. Nee, die hebben we niet nodig.quote:Op maandag 28 juli 2025 08:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja het zou beter zijn als je gewoon dat hele 'murica in zijn sop gaar kon laten stinken, maar je hebt nou eenmaal met de economische realiteit te maken. Hoog tijd om wel naar zo'n situatie toe te gaan werken natuurlijk. Dat wel.
wat ik dus gelezen heb is die trade deal gesloten maar zijn ze akkoord gegaan met 15% heffingen terwijl de EU geen heffingen oplegd; er zijn hier en daar wat uitzonderingen op de heffingen maar het klinkt wel als een ja en amenquote:
We hebben ons we wel behoorlijk afhankelijk van gemaakt anders.quote:Op maandag 28 juli 2025 08:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Politici: maar we hebben Murica nodig. Nee, die hebben we niet nodig.
Dat gezegd hebbende, betaalt de autoindustrie in Amerika zelf wel een importheffing van 50% op onder andere staal. Weet niet wat voor heffing ze deze week betalen voor chips etc. Maar hun eigen auto's zijn waarschijnlijk niet goedkoper geworden. Dan is die 15% een schijntje. Bijna een goedkopere manier om staal en electronica het land in te krijgen.quote:Op maandag 28 juli 2025 08:29 schreef mschol het volgende:
[..]
wat ik dus gelezen heb is die trade deal gesloten maar zijn ze akkoord gegaan met 15% heffingen terwijl de EU geen heffingen oplegd; er zijn hier en daar wat uitzonderingen op de heffingen maar het klinkt wel als een ja en amen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |