Ik zet gelijk de tv aan!quote:Op zondag 27 juli 2025 21:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgens mij gaat de avondetappe niet door. Nog even en ze gaan mee onder de douche met die speelsters.
Zo’n doos vreet ik in een dag leegquote:Op zondag 27 juli 2025 21:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier de laatste cornetto's ook.
Ik betrap me er op dat ik er ook vaak 2 tegelijk eet.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n doos vreet ik in een dag leeg
Niemand die verwacht dat het even goed is als bij de mannen. Bij fysieke zaken zullen er nou eenmaal altijd verschillen zijn.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is een detail van een wedstrijd wat weinig te maken heeft met de overkoepelende discussie. Want ook in het mannenvoetbal gebeuren de meest domme dingen. Maar omdat het vrouwenvoetbal is ligt het ineens aan het geslacht.
Minder meisjes die op jonge leeftijd zijn gaan voetballen waardoor de keuze uit speelsters kleiner is.
Minder salaris voor trainers waardoor de kwaliteit veelal naar het mannenvoetbal gaat.
En zo zijn er nog wel meer zaken waardoor het kwalitatief minder is dan bij de mannen.
He, @Solotovski jij ook hier.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik betrap me er op dat ik er ook vaak 2 tegelijk eet.
https://www.bndestem.nl/b(...)-kerstshow~a6c6684f/quote:Op zondag 27 juli 2025 13:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik had kerst besteld, maar ze hebben me verkeerd gehoord
Boksquote:Op zondag 27 juli 2025 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n doos vreet ik in een dag leeg
Teken van boven.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Opeens zwart scherm op de tv en internetverbinding op de laptop valt weg.
Nou ja, dan maar naar bed.![]()
Ja, denk het ook. Weekend weer voorbij. Het is tijd om naar bed te gaan.quote:
Lekker in je korte broek kerst vierenquote:Op zondag 27 juli 2025 21:39 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.bndestem.nl/b(...)-kerstshow~a6c6684f/
Kerst was in Halsteren
Of mensen denken dat ze meteen hun selfie kunnen uploaden en vallen dan nog sneller van een berg af.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Starlink heeft Direct To Cell uitgebracht en binnenkort (Tmobile biedt het al aan) kun je het gebruiken op je mobiel.
Straks kun je dus ook hoog in de bergen als je verdwaald bent contact zoeken met je mobiel.
Dat gaat ontzettend veel doden schelen.
I said maybequote:
Die kans acht ik wel hoger jaquote:Op zondag 27 juli 2025 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of mensen denken dat ze meteen hun selfie kunnen uploaden en vallen dan nog sneller van een berg af.
Waardoor er nog meer verongelukken waardoor er allerlei bergen dichtgaan voor het publiekquote:Op zondag 27 juli 2025 23:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of nog meer mensen die onvoorbereid een berg gaan beklimmen.
krijg jullie nog welquote:Op zondag 27 juli 2025 23:10 schreef Ama het volgende:
Ruimte tussen mij en de bank nog minder gemaakt maar ja..
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |