Dan kan hij morgen beter niet rijdenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:45 schreef Perox het volgende:
wow HAM vindt het nu al een weekend om te vergeten, en de punten moeten nog verdeeld worden. Geen regen setup dus.
Ja dat wel...beter P1 danquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
dikke regen geeft spray
dan wil je vooraan rijden
Dass war einmalquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:48 schreef 3rr0r het volgende:
Sergio Perez had in 2024 de snelste ronde ooit op dit circuit
Raceronde ja.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:48 schreef 3rr0r het volgende:
Cadillac Legend.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:48 schreef 3rr0r het volgende:
Raceronde gewijs.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:48 schreef 3rr0r het volgende:
Nee is te vroeg. Niks in de Q's kun je als maatstaf nemen behalve de snelste in Q3.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:42 schreef Perox het volgende:
Het begint wel op te vallen met de Yoekert. Toch een klein Mekies effectje?
Hij heeft nog 1 setje nieuwe denk ik.quote:
Kringloopwinkelquote:
Ja maar wel Q3 gehaald voor het eerst sinds Miami.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee is te vroeg. Niks in de Q's kun je als maatstaf nemen behalve de snelste in Q3.
Q1, Q2 is alleen overleven en de setjes banden zo weinig mogelijk verbruiken.
Als Yuki, zonder incidenten dus op eigen kracht, boven een McLaren eindigt in de race zal ik je gelijk geven
Liefst met Max er dan ook nog voor
Ik vind die sprintraces nog steeds niks Pquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:50 schreef tralalala het volgende:
Toch minder leuk een kwalificatie na die nare sprintrace.
Half om halfquote:
'Enemy of Christian'quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:51 schreef Nieuwschierig het volgende:
Jos krijgt geen ondertitel meer als "vader van..."
Het oude systeem waarin de sprintrace uitslag de startgrid voor de GP was vond ik interessanter. Dan impliceer je meer actie zeker in het midden/achterveld.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik vind die sprintraces nog steeds niks P
Gebruikt dus kan nog harder.quote:
Ferrari zet de regenbanden er vaak op droog al onder, voor het geval datquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Hij heeft nog 1 setje nieuwe denk ik.
Plus de regenbanden natuurlijk
Ahaquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gebruikt dus kan nog harder.
Luisteren ze dan bij Mercedes/Russell af voor het weerbericht?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ferrari zet de regenbanden er vaak op droog al onder, voor het geval dat
Dit weet jij ookquote:
Hier ontstond de selfiequote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een situatieschets. @:rambodirk
Dodelijk momentquote:
British Bias. Het kan onmogelijk aan god hemzelf liggen, het zal en het moet aan die pasta pipo's liggen!quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:54 schreef Weltschmerz het volgende:
Lewis: Another mistake on me. Dus dat gelul over die spin kan ook weer uit. Sky interviewer probeert er nog een Ferrari probleem van te maken.
Die spin was ook een Ferrari probleem. Zelfde als Leclerc had in Canada.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:54 schreef Weltschmerz het volgende:
Lewis: Another mistake on me. Dus dat gelul over die spin kan ook weer uit. Sky interviewer probeert er nog een Ferrari probleem van te maken.
Intussen blijft de rest van de wereld in verwarring achter. Zeldzaam foutje of Ferrari Fail?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
British Bias. Het kan onmogelijk aan god hemzelf liggen, het zal en het moet aan die pasta pipo's liggen!![]()
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:57 schreef Perox het volgende:
[..]
Intussen blijft de rest van de wereld in verwarring achter. Zeldzaam foutje of Ferrari Fail?
gedurfd om dat zo te stellenquote:
Zo ben ikquote:
Die spin van gister twijfel ik nog, motor klonk raar onder het remmen dus het zou aan engine braking kunnen liggen. Maar in Q1 was het gewoon duidelijk driver error en track limits en regels zijn regels. Dat was Lewis zelf.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:57 schreef Perox het volgende:
[..]
Intussen blijft de rest van de wereld in verwarring achter. Zeldzaam foutje of Ferrari Fail?
Vrouwen en kinderen eerst, redden wat er te redden valt van onze mythe!quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
British Bias. Het kan onmogelijk aan god hemzelf liggen, het zal en het moet aan die pasta pipo's liggen!![]()
Doe normaal.quote:
Ja zie je wel! Die schijt Italianen betalen Louise 3 keer zoveel als Charlie om hem te saboteren en te vernederen! Kut pasta pipo's!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou hij het bewust hebben gedaan?
Fout van de gripquote:
Als de regen wel gaat vallen zegt dit allemaal niet zo veel.quote:
Och, als het regent kan er nog genoeg gebeuren.quote:
Que Spanje 2016quote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:03 schreef Haags het volgende:
Nou McLaren morgen 1 en 2, nog even kijken wie van de 2 op 1 eindigt.
nietquote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:03 schreef Perox het volgende:
[..]
Nou eens zien hoe makkelijk dat trucje is dat Max wist klaar te spelen.
in de C/D auto lukt het nietquote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:03 schreef THEFXR het volgende:
Max zou nog in de b auto wk kunnen worden
Wat is daar niet normaal aan? Je zag toch die enorme wielspin.quote:
Code roodquote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, als het regent kan er nog genoeg gebeuren.
quote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:05 schreef Nattekat het volgende:
Behalve voor acts, die moeten buiten aangelijnd wachten.
Niet in dezelfde wagen lijkt me. Met compleet andere setup en andere auto wel maar 2x MCL zie ik dit niet gebeuren.quote:
Ja zat niet mee met de banden....of in zijn hoofdquote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die stond daar uitkomen hairpin flink te malen ...
aangezien er meer last van hadden denk ik niet dat het in Max's hoofd zatquote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja zat niet mee met de banden....of in zijn hoofd
1 a 2 tegelijkquote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar geen overspeed meer van minder vleugel
idd...mja dan had iedereen er last van en dat was niet zoquote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
aangezien er meer last van hadden denk ik niet dat het in Max's hoofd zat
BOOM! P2quote:
Kijk ook het verschil tussen Hamiltons en Rosbergs lijnquote:
Die heeft wilde plannen en wil Norris morgen alle hoeken van het circuit laten zienquote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
@:greysbones
Oscar zei net in het interview dat hij na de sprint op P2 mikte![]()
Dat deed zo ongeveer iedereenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kijk ook het verschil tussen Hamiltons en Rosbergs lijn
Rosberg nam gewoon de droog lijnHoe slecht.
Lewis dus nietquote:
quote:
Dat was na de edit.quote:
Dan zat ik foutquote:
?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:47 schreef Mano_ het volgende:
F1 / [Live] Formula 1 Belgian Grand Prix 2025 #4
@:ESF1Gamer doe je ding.
En in je dromen, je dromen vannachtquote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En bedankt, dit zit de rest van de avond in mijn hoofd
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En in je dromen, je dromen vannacht
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En bedankt, dit zit de rest van de avond in mijn hoofd
Max verloor met die wielspin 0.137s volgens de sector tijden analyse. En dus de derde plek. (Even vergeleken met zijn eerdere ronde in Q3)quote:
2 rondjes achter de SC en afvlaggenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net het weerbericht gezien en het gaat gruwelijk nat worden morgen.
Dus dat wordtof
Spa 2021 beldequote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
2 rondjes achter de SC en afvlaggen
Ik neem aan dat je de derde plek bedoeld.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Max verloor met die wielspin 0.137s volgens de sector tijden analyse. En dus de tweede plek. (Even vergeleken met zijn eerdere ronde in Q3)
Jammer voor hem. Wel mooie startplek voor Charles.
Als dat weer van die leuke gifjes oplevert is het wel de moeite waardquote:
Klopt.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:09 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de derde plek bedoeld.
Zoveel schade?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Antonelli start morgen vanuit de pitstraat.
Of setup aanpassen (of beide).quote:
Hoezo schade?quote:
Ah zo, kan ook iddquote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Of setup aanpassen (of beide).
Of je nu p18 of p20 start maakt dan ook weinig uit, helemaal als je met een setup verandering tienden vindt.
Wat gaat dat toch ongehoord hard joh.quote:
Ben net aan de F3 race begonnen maar daar is het iig goed nat.quote:Op zondag 27 juli 2025 09:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het is daar weer gruwelijk nat zie ik.
Daar ga ik misschien heen dan. Lijkt mij persoonlijk wel gaafquote:Op zondag 27 juli 2025 11:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik wilde heel graag naar Zandvoort volgend jaar, maar schijnbaar is daar een sprintaids dan
Verdomme.
Dat was allang bekend.quote:Op zondag 27 juli 2025 11:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik wilde heel graag naar Zandvoort volgend jaar, maar schijnbaar is daar een sprintaids dan
Verdomme.
Was gelukkig sowieso al het plan omdat die prijzen echt achterlijk zijn, maar het neemt wel de mogelijkheid weg om het eventueel toch te doen als zondag uitverkocht is oid.quote:Op zondag 27 juli 2025 11:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat was allang bekend.
Je kan ook alleen voor de zondagkaarten gaan.
F1TV voor een maandquote:Op zondag 27 juli 2025 11:51 schreef Alpha0 het volgende:
Ik zit bij Ziggo. Is er ook een legale manier om daar de GP van vandaag te zien zonder een heel (jaar)abo op ViaPlay te hoeven nemen??????
Ja op vrt vandaag, kanaal 52 ziggoquote:Op zondag 27 juli 2025 11:51 schreef Alpha0 het volgende:
Ik zit bij Ziggo. Is er ook een legale manier om daar de GP van vandaag te zien zonder een heel (jaar)abo op ViaPlay te hoeven nemen??????
It’s your lucky day.quote:Op zondag 27 juli 2025 11:51 schreef Alpha0 het volgende:
komt nog wel een flink buienfront aan als ik de radar zo bekijk, lijkt alleen wat langzaam te gaan nu dus geen idee of dat nog tijdens de race komtquote:Op zondag 27 juli 2025 09:19 schreef Nattekat het volgende:
Rest van de dag ziet er redelijk ok uit. Het is net zo'n dag als Zandvoort 2023
Denk dat die geen probleem gaat vormen.quote:Op zondag 27 juli 2025 12:00 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
komt nog wel een flink buienfront aan als ik de radar zo bekijk, lijkt alleen wat langzaam te gaan nu dus geen idee of dat nog tijdens de race komt
Laten we hierop hopenquote:Op zondag 27 juli 2025 12:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat die geen probleem gaat vormen.
De roze auto's zijn de ploegleiderswagens van Education First en ze denken dat Van Aert vanmiddag meedoetquote:
Zou leuk zijn toch. Staat de APXGP auto toevallig in de buurt?quote:Op zondag 27 juli 2025 12:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De roze auto's zijn de ploegleiderswagens van Education First en ze denken dat Van Aert vanmiddag meedoet
Lekker dan.quote:
Die staan op het witte doekquote:Op zondag 27 juli 2025 12:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zou leuk zijn toch. Staat de APXGP auto toevallig in de buurt?
of in het beginquote:Op zondag 27 juli 2025 12:15 schreef Nattekat het volgende:
Voor de balans hoop ik nu dat die regen des doods voor chaos zorgt in de slotfase.
Wel na de start dan, niet dat het steeds wordt utigesteld en een SC start en meer van die narigheid.quote:
of net op het moment dat de McLarens de ingang van de pits gepasseerd zijnquote:
Dat zou leuk zijnquote:Op zondag 27 juli 2025 12:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
of net op het moment dat de McLarens de ingang van de pits gepasseerd zijn
Dan wel vlak na het begin. Spray is het grote probleem dan niet meer.quote:
Doe maar niet, voor we F3-taferelen krijgen..quote:
#1 Piastriquote:
Norrisquote:
F1 tv proquote:Op zondag 27 juli 2025 11:51 schreef Alpha0 het volgende:
vandaag heb je de keuze uit VRT Canvas, of RTL Duitsland. graag gedaanquote:Op zondag 27 juli 2025 11:51 schreef Alpha0 het volgende:
de VRT zendt het uit.quote:Op zondag 27 juli 2025 11:51 schreef Alpha0 het volgende:
Daarbij is'godmiljaar' een krachtterm en 'amai' verbazing.quote:Op zondag 27 juli 2025 13:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
VRT Canvas, kanaal 52 bij Ziggo.
Piloten = Coureurs
Oefenritten = Vrij training
Verder gebruiken de Belgen altijd Nederlandse woorden, waar anderen Engelse termen gebruiken.
boordradio, inhaalmanoeuvre, luchtweerstand (drag)
En het startinggrid dat is het startrooster.
Heel soms zeggen ze nog weleens veiligheidswagen over de safety car.
Jij luistert echt te veel Viaplay als je denkt dat dat normaal isquote:Op zondag 27 juli 2025 13:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
Verder gebruiken de Belgen altijd Nederlandse woorden, waar anderen Engelse termen gebruiken.
Wordt aardig druk daarquote:
Straks staat er net als in Hongarije 2021 maar één auto opgelijnd als de rode lichten uit gaanquote:
Iedereen vanuit de pitsquote:
Ben ff poepen in de pauze is ook zo grappigquote:Op zondag 27 juli 2025 13:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
VRT Canvas, kanaal 52 bij Ziggo.
Piloten = Coureurs
Oefenritten = Vrij training
En het startinggrid dat is het startrooster.
Heel soms zeggen ze nog weleens veiligheidswagen over de safety car.
Maar dan NIET Hamiltonquote:Op zondag 27 juli 2025 13:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Straks staat er net als in Hongarije 2021 maar één auto opgelijnd als de rode lichten uit gaan
Het is niet alsof "Viaplay luisteren" een zonde is.quote:Op zondag 27 juli 2025 13:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij luistert echt te veel Viaplay als je denkt dat dat normaal is
Deed Stoffel dat maar wat vaker. Dan had die misschien nog in F1 gereden.quote:Op zondag 27 juli 2025 13:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
De bolide![]()
Stofferen = inhalen
"Hij stoffeert hem daar op het rechte stuk.”
Roepen ze hier ook inderdaad: https://racingnews365.nl/nieuwe-buien-bedreigen-start-gp-belgiequote:Op zondag 27 juli 2025 13:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Het begint er steeds slechter uit te zien op buienradar
Goeie link! Ik zou het eens lezen als ik jou wasquote:Op zondag 27 juli 2025 13:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
https://onzetaal.nl/taalloket/hun-hen
Kwart vh veld nu meen ikquote:Op zondag 27 juli 2025 13:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wordt druk met pitlane starters begrijp ik?
De voorbeschouwing bedoel je? Nu ongeveer (Viaplay dan)quote:Op zondag 27 juli 2025 13:58 schreef HiDiHo het volgende:
Goedemiddag![]()
Vandaag maar eens de pre-show meepakken
Hoe laat begint die?
Allemaal om naar regen setting?quote:
Dat deed ik. Daarom is het dus goed.quote:Op zondag 27 juli 2025 13:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Goeie link! Ik zou het eens lezen als ik jou was
"ik vind hun prima" is zeker niet goed.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat deed ik. Daarom is het dus goed.
Volgens mij hadden we het over Viaplay trouwens.
Het is niet goedquote:Op zondag 27 juli 2025 14:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we het over Viaplay trouwens.
Dat is dan jammer. Het staat er nog steeds.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
"ik vind hun prima" is zeker niet goed.
Dat is NIET tof op Spa, en zeker niet tijdens de startquote:
quote:Op zondag 27 juli 2025 14:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Leuk die belaging.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 27 juli 2025 14:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is NIET tof op Spa, en zeker niet tijdens de start
Arme Kimi.quote:
Voor de balans.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Aankomen met een link en het dan vervolgens nog steeds fout doen.
Is alsnog geen reden om disrespect te gooien lijkt mij.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Aankomen met een link en het dan vervolgens nog steeds fout doen.
Gaan we nou ook al een heel probleem maken van het lollig verbeteren van elkaar bij gênante taalfouten?quote:Op zondag 27 juli 2025 14:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is alsnog geen reden om disrespect te gooien lijkt mij.
Elkaar belachelijk maken maak ik een probleem van.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gaan we nou ook al een heel probleem maken van het lollig verbeteren van elkaar bij gênante taalfouten?
Hamiltonquote:
AI heeft deze post afgekeurd.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:14 schreef HiDiHo het volgende:
Wanneer krijgt Fok AI dat je post controleert?
*zit teveel op Github
Bang dat je overbodig wordt?quote:
Net als 3 weken geleden: NEEquote:Op zondag 27 juli 2025 14:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gaan we nou ook al een heel probleem maken van het lollig verbeteren van elkaar bij gênante taalfouten?
Laat ik niet gebeuren.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat AI mij verwijdert bij een vijandige machtsovername
Het is nee in kleine letters en je mist de punt aan het einde van de zin. Manmanman...quote:
The Matrix komt er aanquote:Op zondag 27 juli 2025 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat AI mij verwijdert bij een vijandige machtsovername
Last in , first out principequote:Op zondag 27 juli 2025 14:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel als jij het eerste slachtoffer bent.
Ik hoop het ook vriendquote:Op zondag 27 juli 2025 14:20 schreef Cryptonees het volgende:
[..]
Hamilton gaat vandaag wel de top 10 halen
Om vervolgens z'n pitstop te maken omdat nog een ronde op slicks toch wel iets te veel van het goede was.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:20 schreef Cryptonees het volgende:
[..]
Hamilton gaat vandaag wel de top 10 halen
Ik mis de kroon.quote:
Die regel is tot dusver nog nooit overtreden in F1, dus het zal wel een natuurwet zijnquote:
Ik heb het alsnog overleefd.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die regel is tot dusver nog nooit overtreden in F1, dus het zal wel een natuurwet zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |