Dan kan hij morgen beter niet rijdenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:45 schreef Perox het volgende:
wow HAM vindt het nu al een weekend om te vergeten, en de punten moeten nog verdeeld worden. Geen regen setup dus.
Ja dat wel...beter P1 danquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
dikke regen geeft spray
dan wil je vooraan rijden
Dass war einmalquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:48 schreef 3rr0r het volgende:
Sergio Perez had in 2024 de snelste ronde ooit op dit circuit
Raceronde ja.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:48 schreef 3rr0r het volgende:
Cadillac Legend.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:48 schreef 3rr0r het volgende:
Raceronde gewijs.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:48 schreef 3rr0r het volgende:
Nee is te vroeg. Niks in de Q's kun je als maatstaf nemen behalve de snelste in Q3.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:42 schreef Perox het volgende:
Het begint wel op te vallen met de Yoekert. Toch een klein Mekies effectje?
Hij heeft nog 1 setje nieuwe denk ik.quote:
Kringloopwinkelquote:
Ja maar wel Q3 gehaald voor het eerst sinds Miami.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee is te vroeg. Niks in de Q's kun je als maatstaf nemen behalve de snelste in Q3.
Q1, Q2 is alleen overleven en de setjes banden zo weinig mogelijk verbruiken.
Als Yuki, zonder incidenten dus op eigen kracht, boven een McLaren eindigt in de race zal ik je gelijk geven
Liefst met Max er dan ook nog voor
Ik vind die sprintraces nog steeds niks Pquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:50 schreef tralalala het volgende:
Toch minder leuk een kwalificatie na die nare sprintrace.
Half om halfquote:
'Enemy of Christian'quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:51 schreef Nieuwschierig het volgende:
Jos krijgt geen ondertitel meer als "vader van..."
Het oude systeem waarin de sprintrace uitslag de startgrid voor de GP was vond ik interessanter. Dan impliceer je meer actie zeker in het midden/achterveld.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik vind die sprintraces nog steeds niks P
Gebruikt dus kan nog harder.quote:
Ferrari zet de regenbanden er vaak op droog al onder, voor het geval datquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Hij heeft nog 1 setje nieuwe denk ik.
Plus de regenbanden natuurlijk
Ahaquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gebruikt dus kan nog harder.
Luisteren ze dan bij Mercedes/Russell af voor het weerbericht?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ferrari zet de regenbanden er vaak op droog al onder, voor het geval dat
Dit weet jij ookquote:
Hier ontstond de selfiequote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een situatieschets. @:rambodirk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |