Verstappen houdt het wel vol, zijn bandjes niet vrees ik.quote:
Hij wordt gemistquote:
Vooral als zijn positie wordt bedreigdquote:
Niet meer remmen dusquote:
Woudje, waarom die overacting?quote:
Misschien werkt t met f1tvquote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:23 schreef DjVero het volgende:
Een VPN heb ik wel. Thanks, ik ga dat proberen!
Je moet de boel een beetje scherp houden maat.quote:
Daar hebben we al genoeg acts voor.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je moet de boel een beetje scherp houden maat.
Kan ik mee leven.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En balans. Balans is belangrijk.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zoals jezelfquote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar hebben we al genoeg acts voor.
De balans actquote:
Ach, dit forum is één grote act.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Akkoordquote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1 en dezequote:
Russisch.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:28 schreef Nattekat het volgende:
De framerate van de drone is een beetje matig
Aangezien jij dat zei toen ronde 14 inging dus 2quote:
ok CCquote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:28 schreef Nattekat het volgende:
Heb je al gezegdquote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:28 schreef Nattekat het volgende:
Doet hij nooit.quote:
Simply lovely actquote:
Perfect gebruikt danquote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bandjes van Max zijn er nu wel aan.
omgquote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:30 schreef Rnie het volgende:
Op sky:
"Verstappen,driving with the Dutch license."
Het is zo zuur soms
Gewoon feitelijk juistquote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:30 schreef Rnie het volgende:
Op sky:
Het is zo zuur soms
Des te mooier nu weer.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:30 schreef Rnie het volgende:
Op sky:
Het is zo zuur soms
Lol.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:30 schreef Rnie het volgende:
Op sky:
Het is zo zuur soms
Toen zat Horner nog in de weg.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:31 schreef Nattekat het volgende:
Ez
Kon ie dit niet gewoon in Oostenrijk doen?
Uiteraard, maar als Lando wint, dan horen we ze ook niet zeggen dat het een halve Belg is.quote:
Nee dat is ook weer waarquote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:32 schreef Rnie het volgende:
[..]
Uiteraard, maar als Lando wint, dan horen we ze ook niet zeggen dat het een halve Belg is.
eerst maar een goede Qualiquote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:33 schreef wdn het volgende:
Ik verwacht niet dat Max dit morgen ook voor elkaar krijgt
Nee, Mclaren wint het wel over een langere afstand.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:33 schreef wdn het volgende:
" not always in the fastest car"......quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:30 schreef Rnie het volgende:
Op sky:
Het is zo zuur soms
Dan staat er wel meer op het spel.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:33 schreef wdn het volgende:
Dan moet ie sowieso eerst eerste rij kwalificeren straksquote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:33 schreef wdn het volgende:
Nee, want McLaren heeft nu geleerd natuurlijk. Sprints zijn er om de hoofdrace te verneuken.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:33 schreef wdn het volgende:
Dan moet hij geen pole rijden..quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:33 schreef SiGNe het volgende:
Piastri had het gister al voorspeld na de quali, op Spa is het geen voordeel als je op Pole start, P2 is een betere plek.
quali is 3x mini printrace dus dat moet lukkenquote:
dan had hij P2 moeten kwalificerenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:33 schreef SiGNe het volgende:
Piastri had het gister al voorspeld na de quali, op Spa is het geen voordeel als je op Pole start, P2 is een betere plek.
NIET staat erquote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan moet ie sowieso eerst eerste rij kwalificeren straks
Te lui om te typen, maar ik bedoelde ook "Als ie dat al zou willen, dan.."quote:
Misschienquote:
Tja, je kan ook niet even van het gas af in de quali, dan verlies je meer dan 1 plek.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan moet hij geen pole rijden..
Hij is net gestoptquote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:33 schreef amp25 het volgende:
kan die Hamilton gewoon niet stoppen dit gaat niets worden
Er is geen misschien. Je bent er gewoonquote:
Wacht eerst maar even tot de kwali vanmiddag. Vandaag kon die niets met die drs trein voor hem.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:33 schreef amp25 het volgende:
kan die Hamilton gewoon niet stoppen dit gaat niets worden
ik hoop dat niemand hem versteld heeft dat het een raceweekend isquote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:36 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Niemand heeft hem verteld dat het een Sprint-weekend is
Het voordeel dat je op P2 bij de start hebt, heb je een rondje later ook. Zo'n beetje de hele race heeft Piastri in de DRS van Verstappen gereden. In tegenstelling tot Max kon Oscar dat echter niet verzilveren.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:33 schreef SiGNe het volgende:
mompelt brits etcquote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:38 schreef greysbones het volgende:
wat is dit
te lange interview met de nr 3
Joly-off doet altijd diepte interviewsquote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:38 schreef greysbones het volgende:
wat is dit
Met nr 2 ook hoorquote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:38 schreef greysbones het volgende:
wat is dit
Ja mamaquote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er is geen misschien. Je bent er gewoon
Jij kent haar niet zoals wij haar kennenquote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar wél gezellig als je erbij bent @:TheStigsDutchCousin
Nouja, dat hangt er vanaf hoe intens die regen is.quote:
Ja precies..veel downforcequote:
Die hadden ze er gisteren voor de kwalificatie al opgezet.quote:
niet de silverstone vleugelquote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die hadden ze er gisteren voor de kwalificatie al opgezet.
Nee, die is eraf gehaaldquote:
Die zat er op in FP1. Voor de Sprintkwalificatie hadden ze er al een andere opgezet voor meer downforce. Dat was meteen al te zien want de topsnelheid was een stuk lager.quote:
Daarom heb ik elke vorm van nieuws-push uit staanquote:Op zaterdag 26 juli 2025 13:13 schreef DjVero het volgende:
Dank voor het opperen van de VPN. Dat lukte, door al het gedoe wel met een halfuur vertraging zitten kijken. En ook halverwege de push-melding: "Verstappen blij en opgelucht met de overwinning", zucht
Ook quote- en edit-knopjes weer terug
quote:
Ik nu ookquote:Op zaterdag 26 juli 2025 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom heb ik elke vorm van nieuws-push uit staan
Dat soberso, ik maak zelf wel uit wanneer ik wat wil lezen.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom heb ik elke vorm van nieuws-push uit staan
Zolang Red Bull maar niet dezelfde fout maakt als op Silverstone met de verwachte regen.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 15:33 schreef Perox het volgende:
Nu wel present - wel op tablet gekeken naar de sprint. Goede race van Max!![]()
Nu gaan we allemaal voor P2 natuurlijk want dan zou het heel makkelijk zijn.
Al besproken (va post #153)quote:Op zaterdag 26 juli 2025 15:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zolang Red Bull maar niet dezelfde fout maakt als op Silverstone met de verwachte regen.
Bedankt, Hans..quote:Op zaterdag 26 juli 2025 15:46 schreef tong80 het volgende:
Morgen grote kans op regen
De kans dat het zondag tijdens de race regent is groot. Er is kans op stevige buien, maar de neerslag kan ook beperkt blijven tot lichte regen. De kans dat het geheel droog blijft is klein. Met 17 of 18 graden is het koel, want 21 graden is gebruikelijk eind juli.
Wanneer deze buien overtrekken en of ze het circuit net missen is op voorhand niet te zeggen. Van een natte start en daarna drogend of een plotselinge overgang naar een natte baan, alle scenario’s liggen open. Doordat het circuit wat hoger ligt is er niet alleen kans op stevigere buien, maar kan het ook tussen de buien door licht regenen uit de bewolking. Als dit gebeurt wordt het een natte race.
Ik had ook ergens gelezen dat zelfs met regen de low downforce setup hier toch de beste zou zijn. Maar dat hebben de knappe koppen allemaal doorgerekend inmiddels. Benieuwd of Max een andere setup rijdt nu dan, ik denk het eigenlijk niet, niet wezenlijk iig.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 15:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zolang Red Bull maar niet dezelfde fout maakt als op Silverstone met de verwachte regen.
Jawel dus. Zie post #153 evquote:Op zaterdag 26 juli 2025 15:47 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik had ook ergens gelezen dat zelfs met regen de low downforce setup hier toch de beste zou zijn. Maar dat hebben de knappe koppen allemaal doorgerekend inmiddels. Benieuwd of Max een andere setup rijdt nu dan, ik denk het eigenlijk niet, niet wezenlijk iig.
Zie PI.quote:
Daar lees ik altijd overheen op een of andere manier.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 15:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zie PI.
En aangezien ik die zélden gebruik..
Zal die Q2 wel niet doorkomen.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 15:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik hoor net dta Max met meer downforce gaat rijden.
ik geloof het welquote:Op zaterdag 26 juli 2025 15:47 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik had ook ergens gelezen dat zelfs met regen de low downforce setup hier toch de beste zou zijn. Maar dat hebben de knappe koppen allemaal doorgerekend inmiddels. Benieuwd of Max een andere setup rijdt nu dan, ik denk het eigenlijk niet, niet wezenlijk iig.
dat hoor ik ookquote:Op zaterdag 26 juli 2025 15:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
Is dat verstandig?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 15:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ah, we luisteren naar dezelfde radiozenderquote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 15:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ah, we luisteren naar dezelfde radiozender
Of ze zijn zo in paniek dat ze niet meer kunnen presterenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 15:52 schreef butz0rs het volgende:
Zouden Kimi en George nog een keer bewust slecht kwalificeren zodat Max denkt dat de auto slecht is hij en niet meer naar Mercedes wil
Nee.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:31 schreef Nattekat het volgende:
Ez
Kon ie dit niet gewoon in Oostenrijk doen?
Al de boel gesynct?quote:
*houdt R-woud in de gaten*quote:Op zaterdag 26 juli 2025 15:56 schreef R-woud93 het volgende:
Geen zorgen vrienden, ik kijk ook gezellig mee!
Heb je onze collega ook meegenomen?quote:
Komt goed maatquote:Op zaterdag 26 juli 2025 15:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*houdt R-woud in de gaten*
die is op weg naar Belgiequote:Op zaterdag 26 juli 2025 15:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heb je onze collega ook meegenomen?
En de McLaren zonder vleugels?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 15:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
R-woud is liefquote:Op zaterdag 26 juli 2025 15:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*houdt R-woud in de gaten*
hij doet dit ook al jaren hequote:Op zaterdag 26 juli 2025 15:57 schreef RotatoR het volgende:
Vervangende race engineer van Max is best goed volgens mij? Hij klinkt behoorlijk proffesioneel.
"Understood"quote:Op zaterdag 26 juli 2025 15:57 schreef RotatoR het volgende:
Vervangende race engineer van Max is best goed volgens mij? Hij klinkt behoorlijk proffesioneel.
Zegt niet zoveel of dat krijgen we niet mee.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 15:57 schreef RotatoR het volgende:
Die hangen straks in de bomen van Spaquote:Op zaterdag 26 juli 2025 15:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En de McLaren zonder vleugels?
Vliegtuigtopic is een deurtje verderopquote:Op zaterdag 26 juli 2025 15:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die hangen straks in de bomen van Spa
Copyquote:Op zaterdag 26 juli 2025 15:59 schreef raptorix het volgende:
Als Lewis geen Q3 weet te halen vind ik dat hij ontslagen moet worden.
die man lacht de ballen uit zijn broek in die autoquote:
Die slaaptquote:Op zaterdag 26 juli 2025 15:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heb je onze collega ook meegenomen?
Oh je bent er alquote:
Hee man!quote:
Hulk stond niet in de fastlanequote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:02 schreef Perox het volgende:
Tja geen idee wat hier geldt als regel. Slow speed collisions.
Hallo RocketPoweredMowahkquote:
Even lappen.quote:
Hee Stigquote:
Nog meer leuke mensenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:04 schreef _UserName_ het volgende:
Ik "mocht" even van mijn daddy duty af gezien ik de sprint heb geskipt
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:05 schreef R-woud93 het volgende:
Ik pak er even een glas koud water bij, genieten dit
Slipstream.quote:
Nou, even de lijntjes pakken.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Immer.
Behalve voor acts, die moeten buiten aangelijnd wachten.
@Nattekat keurt dit goed.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:04 schreef _UserName_ het volgende:
ja concessies plegen he..quote:
quote:
Doe ik vaker hoor, drink niet zo veel meerquote:
Gewoon watje met Jenever in wang proppen, blijven ze lekker rustig van.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:04 schreef _UserName_ het volgende:
Nu ben ik gerustgesteldquote:
Geen idee.quote:
Nu daag je me uitquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Immer.
Behalve voor acts, die moeten buiten aangelijnd wachten.
Bij de dochter of bij de vrouw?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Gewoon watje met Jenever in wang proppen, blijven ze lekker rustig van.
Niet DRS ?quote:
ouder en verstandigerquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Doe ik vaker hoor, drink niet zo veel meer
Ja dan gaat men ervan uit dat iedere auto/coureur combinatie dat kan wat Max deed. Lijkt me niet eigenlijk.quote:
Dat snap ikquote:
Dan was Hooghoudt niet naar België verhuisdquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Gewoon watje met Jenever in wang proppen, blijven ze lekker rustig van.
Tijdens de start?quote:
aangezien Pia het de andere rondes niet voor elkaar kreegquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:07 schreef Perox het volgende:
[..]
Ja dan gaat men ervan uit dat iedere auto/coureur combinatie dat kan wat Max deed. Lijkt me niet eigenlijk.
In de race, na de startquote:
Tot einde jaar komt het nog uit Grunnquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan was Hooghoudt niet naar België verhuisd
Ik kocht altijd limonade van ze.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tot einde jaar komt het nog uit Grunn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |