SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Wordt toch eens tijd om er eentje te kopen hoorquote:
Zijn elke maand met volle maanquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
Fullmoon parties klinkt wel gezellig. Maar die zijn al geweest?
Oh wist niet dat het echt iedere maand was (dat feest). Weer wat geleerd. Ben je wel eens heen geweest?quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zijn elke maand met volle maan![]()
[ afbeelding ]
Ja hotels en resorts zijn te duur. Er is er 1 die ik heeeeeeeeeeel graag wil :quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt toch eens tijd om er eentje te kopen hoor
quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou de vraagprijs bij je appartement nog even verdubbelen danquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hotels en resorts zijn te duur. Er is er 1 die ik heeeeeeeeeeel graag wil :
https://commongroundskp.com/
Staat al heel lang te koop maar kost bijna een miljoen euro. Andere resorts zijn meer dan een miljoen
Ga jij?quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze gebruiken het daar als excuus om je helemaal de tyfus in te zuipen en onzedelijkheden te begaan, vooral gericht op toeristen om flink geld binnen te harkenquote:
Jaquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou de vraagprijs bij je appartement nog even verdubbelen dan
Drinken lijkt me wel een vereiste voor dat soort avondenquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet meer. ben een paar keer geweest maar vind het niet zo leukTenzij ik drink
in het hoogseizoen kunnen er 40 duizend mensen op afkomen. Het eiland veranderd dan ook. Niet ten goedequote:Op donderdag 24 juli 2025 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
Drinken lijkt me wel een vereiste voor dat soort avonden
En al die westerlingen die er willen wonenquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in het hoogseizoen kunnen er 40 duizend mensen op afkomen. Het eiland veranderd dan ook. Niet ten goede
Dan maar op zoek naar een andere, en voordeligerequote:Op donderdag 24 juli 2025 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja![]()
Ja is echt mooie plek. mooie huisjes en horeca gelegenheid erbij met zwembad plus eigen grond. Maar ik zie hem niet meer online als te koop dus misschien is die inmiddels verkocht
Oh je bent nu al een local die toeristen haat?quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in het hoogseizoen kunnen er 40 duizend mensen op afkomen. Het eiland veranderd dan ook. Niet ten goede
Nee maar je hebt dan vaak mensen die een gevaar zijn op de weg.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
Oh je bent nu al een local die toeristen haat?
Locals hebben het liefst dat toeristen niet komen, maar gewoon het geld overmaken.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als alle maatregelen tegen auto's in andere steden verafschuwen en alles om sluipverkeer tegen te gaan in je eigen wijk toe te juichenquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
Ik moet hier echt nog wennenquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:01 schreef mschol het volgende:
[..]hoe bevalt je 'logeerplekje' tot nu toe ?
Je bent er ook pas een paar uurtjes natuurlijkquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet hier echt nog wennen
begrijpelijkquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet hier echt nog wennen
blauwtand staat uit?quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:06 schreef Ama het volgende:
Hmm waarom doet geen 1 muis het meer op de laptop.
Dat weet ik niet maar grote kans dat uit en aan dat weer oplostquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:06 schreef Ama het volgende:
Hmm waarom doet geen 1 muis het meer op de laptop.
Nee niks werkt en nu heb ik de touchpad p.o. uitgezet dus nu kan ik niks meer.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:11 schreef rival het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar grote kans dat uit en aan dat weer oplost
Gewoon de uitknop.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee niks werkt en nu heb ik de touchpad p.o. uitgezet dus nu kan ik niks meer.
Maar dan staat die toch nog steeds uit als ik hem weer aan zet?quote:
Muizen lostrekken, waarschijnlijk is de instelling van je mousepad dat 'ie uitgeschakeld is wanneer er een externe muis gevonden is.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar dan staat die toch nog steeds uit als ik hem weer aan zet?
quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bent er ook pas een paar uurtjes natuurlijk
Ja klopt.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bent er ook pas een paar uurtjes natuurlijk
Nee heb ik net zelf p.o. gedaan toen ik zocht waarom hij de draadloze niet pakt.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Muizen lostrekken, waarschijnlijk is de instelling van je mousepad dat 'ie uitgeschakeld is wanneer er een externe muis gevonden is.
Oh dat zal wel ff wennen zijnquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Ja klopt.
Maar ik heb al wel warm gegeten. Dat doen ze hier om 12 uur.
Om 17uur is er een broodmaaltijd
Ja en ik hoef niet mee te eten. Normaal ben ik ook niet thuis om 12 uurquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat zal wel ff wennen zijn
Maar het is maar tijdelijk natuurlijk
Straks kun je lekker je eigen eetplan trekken
Kun je zelf koken daar?quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en ik hoef niet mee te eten. Normaal ben ik ook niet thuis om 12 uur
https://kwintwebshop.nl/kettingwerk/quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:41 schreef bitterbal het volgende:
Kennen jullie een leuke site waar je kettingen kan kopen?
https://www.hornbach.nl/c(...)gen/kettingen/S4781/quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:41 schreef bitterbal het volgende:
Zo'n mooie, van 9 kilo?quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:41 schreef bitterbal het volgende:
Wat is je stijl?quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:44 schreef bitterbal het volgende:
Was idd niet specifiek genoeg![]()
Voor om je nek. sieraden
moet je niet te dicht bij de mri machine komenquote:
Ik had er gister 8500quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had er gister 8500
Vandaag tot nu toe 700
ik zit nu op 3880, maar als het straks droogt blijft komen er daar nog wel minimaal 10000 bij.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had er gister 8500
Vandaag tot nu toe 700
Avondwandelingetje?quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zit nu op 3880, maar als het straks droogt blijft komen er daar nog wel minimaal 10000 bij.
De rechtbank heeft de penis bekeken en kwam tot de conclusie dat dat niet de oorzaak kan zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:52 schreef bitterbal het volgende:
Hadden jullie dit gelezen? :
De rechtbank heeft een man uit Schagen veroordeeld tot tien maanden cel omdat hij zijn geslachtsdeel in de mond van een bewusteloze vrouw stopte. De vrouw overleed twee dagen later, maar de rechtbank acht niet bewezen dat zij gestikt is door de penis van de man.
https://www.nu.nl/binnenl(...)gt-wel-straf-op.html
quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:52 schreef bitterbal het volgende:
Hadden jullie dit gelezen? :
De rechtbank heeft een man uit Schagen veroordeeld tot tien maanden cel omdat hij zijn geslachtsdeel in de mond van een bewusteloze vrouw stopte. De vrouw overleed twee dagen later, maar de rechtbank acht niet bewezen dat zij gestikt is door de penis van de man.
https://www.nu.nl/binnenl(...)gt-wel-straf-op.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:55 schreef mschol het volgende:
klein maar fijn of althans lijkt prima
Oh das een mooie kamer tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ga voor rennen, maar dat is op sommige stukken ook wel wandelen jaquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Avondwandelingetje?
Ik ga niet aan de wandel vandaag
Bijkomen van gister
Ahja dat klinkt wel als iemand waarvan je vrolijk wordt dat die over 10 maanden weer vrij rondlooptquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:56 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb ergens anders gelezen dat toen de hulpdiensten kwamen die gast zijn moeder belde en tegen haar begon te schreeuwen dat dit haar schuld was omdat zij hem zo had gemaakt en dat zij de oorzaak was van het formaat van zijn broekanaconda
Ja dat meisje is bewusteloos en dan gewoon je ding er in duwen en dan overlijdt ze ook nog eens laterquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja dat klinkt wel als iemand waarvan je vrolijk wordt dat die over 10 maanden weer vrij rondloopt
Joh. Nou je vindt wel iets in de buurt denk ik om te etenquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:59 schreef mschol het volgende:
[..]
voor 88 euro prima, geen ontbijt, dat was 21
ik heb zelfs broodjes bij mequote:Op donderdag 24 juli 2025 16:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Joh. Nou je vindt wel iets in de buurt denk ik om te eten
En dan vast ook nog zo'n megasimpel ontbijtjequote:Op donderdag 24 juli 2025 15:59 schreef mschol het volgende:
[..]
voor 88 euro prima, geen ontbijt, dat was 21
Jaquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat meisje is bewusteloos en dan gewoon je ding er in duwen en dan overlijdt ze ook nog eens later
Echt bizar. Heb er eigenlijk geen woorden voor.quote:
Magnetron en ovenkok. Voor het echte werk moet ik even geduld hebbenquote:
Je neemt het er wel vanquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:06 schreef mschol het volgende:
[..]
neuh was vooral voor onderweg, loop straks wel een carrefour ofzo in
quote:Kleinste slang ter wereld toch niet uitgestorven, onder steen gevonden
Wetenschappers gingen er al bijna twintig jaar van uit dat 'ie uitgestorven was, maar op Barbados is een zogenoemde threadsnake gevonden: de kleinste slang ter wereld. Het beestje zat verstopt onder een steen.
Sinds 1898 is de Barbados Threadsnake pas een paar keer in het echt gezien, zegt Connor Blades, die namens het ministerie van Milieu op Barbados betrokken was bij de vondst. Heel gek is het niet dat de slang weinig is gespot: het beestje wordt maar zo'n 10 centimeter lang.
De zoektocht naar de slang maakte deel uit van een project van Re:wild, een natuurorganisatie die samen met het milieuministerie van Barbados werkt aan het vinden van (bijna) uitgestorven dieren.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)evonden-uitgestorven
Die slang weet dan vast helemaal niets van huidige ontwikkelingenquote:
quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:14 schreef bitterbal het volgende:
Hier zie je pas echt hoe klein die is
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:22 schreef mschol het volgende:
heb trouwens geen sms gekregen van welkom in belgie
Door de Max Verstappen fansquote:
Dat werkt toch nooit fatsoenlijk, de ene keer krijg je 3 smsjes als je nog 3 kilometer van de grens bent en de andere keer pas als je al 3 uur het land uit bentquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:22 schreef mschol het volgende:
heb trouwens geen sms gekregen van welkom in belgie
Ik kreeg die regelmatig toen ik net in die nieuwbouwflat in het noorden van Eindhoven woonde.....quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat werkt toch nooit fatsoenlijk, de ene keer krijg je 3 smsjes als je nog 3 kilometer van de grens bent en de andere keer pas als je al 3 uur het land uit bent
meestal werkte dat prima voor mijquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat werkt toch nooit fatsoenlijk, de ene keer krijg je 3 smsjes als je nog 3 kilometer van de grens bent en de andere keer pas als je al 3 uur het land uit bent
In deze tijd van het jaar zijn er dan ook enorm veel Duitsers in West-Nederlandquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kreeg 'm laatst toen ik weer in het westen was ja. Van Duitsland.
die piept nog wel?quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:34 schreef Ama het volgende:
Oh nice ik heb nog een muis gevonden, die werkt wel.
Ze is sowieso niet een goede muizenvanger,quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En daar jaagt Hedwig niet op??
LIjkt me eigenlijk niet zo erg. Hoef je die tenminste niet zelf op te rapen en weg te gooien...quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze is sowieso niet een goede muizenvanger,
Ja, het valt een beetje tegen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou dat was me een merkwaardige touretappe zeg. Iedereen is teleurgesteld.
Nou nou nouquote:Op donderdag 24 juli 2025 18:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Chiel MOntagne en Hulk Hogan ook naar het eeuwige.
WAT EEN KUTWEEK
Wel als je een oude bekende persoon bent blijkbaar.quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
WAT EEN KUTWEEK
er gaan altijd mensen dood bos. Zeker omdat al die bekenden uit onze jeugd nu oud zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
WAT EEN KUTWEEK
Mevr Stemband heeft een B&B in Zeelandquote:Op donderdag 24 juli 2025 18:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoe zal het nu gaan met meneer cactus?
Vrij benaderbare sport.quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:15 schreef Nattekat het volgende:
Soms vraag ik me echt af hoe magere kijksporten als wielrennen zo groot zijn geworden.
Zoiets kan je je bij elke sport afvragen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:15 schreef Nattekat het volgende:
Soms vraag ik me echt af hoe magere kijksporten als wielrennen zo groot zijn geworden.
Zeg dat nou nietquote:Op donderdag 24 juli 2025 18:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is er een golf van oversterfte?. Ozzy, Chiel Montagne, Hulk Hogan. Wie is de volgende?
Zullen dit jaar echt nog wel meer grote namen er bij komen. En dan vooral in de groep muzikanten/acteurs van 70+quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is er een golf van oversterfte?. Ozzy, Chiel Montagne, Hulk Hogan. Wie is de volgende?
Bruce Willis is de volgende denk ikquote:Op donderdag 24 juli 2025 18:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zullen dit jaar echt nog wel meer grote namen er bij komen. En dan vooral in de groep muzikanten/acteurs van 70+
Hou toch op, als je alle bekende figuren van TV ed in de hele wereld hebt kunnen er elke maand wel 100 doodgaan en is het nog normaal.quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ja, die heeft zijn laatste yippie-ayee met kerst wel gezegdquote:Op donderdag 24 juli 2025 18:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bruce Willis is de volgende denk ik
quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:29 schreef Nattekat het volgende:
@:dud0r post weer in dts. Denk dat ik ook maar weer die kant op ga dan
Gezien zijn moeite om iets te doen, denk ik Joe Biden.quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Waarom?quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:29 schreef Nattekat het volgende:
Ja die is ook zwaar dement en aan het aftakelenquote:Op donderdag 24 juli 2025 18:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar gereageerd op mentions en quotesquote:Op donderdag 24 juli 2025 18:29 schreef Nattekat het volgende:
Ja, heldquote:Op donderdag 24 juli 2025 18:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die is ook zwaar dement en aan het aftakelen
Ach, Ozzy heeft meer drugs gedaan dan sommige landen. Hogan zal niet veel voor hem onderdoen. Beide ben ik niet verbaasd over.quote:
Dat Ozzy het zo lang heeft volgehouden is ook best bewonderingswaardig.quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, Ozzy heeft meer drugs gedaan dan sommige landen. Hogan zal niet veel voor hem onderdoen. Beide ben ik niet verbaasd over.
Die was met die serie op MTV 20 jaar geleden al een soort wandelend lijkquote:Op donderdag 24 juli 2025 18:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat Ozzy het zo lang heeft volgehouden is ook best bewonderingswaardig.
Ik ook... Maar dat deed ik vorige week ook al...quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
*maakt zich zorgen over zijn vader
Ik zei altijd gekscherend. DIe is al lang dood, maar zowel de hemel als de hel wil hem niet hebben, dus leeft hij nog....quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die was met die serie op MTV 20 jaar geleden al een soort wandelend lijk
George Kooymansquote:Op donderdag 24 juli 2025 18:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
10.695. Proostquote:Op donderdag 24 juli 2025 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
7445 stapjes nu. Bij 10.000 mag ik aan de tarwerakkers
Chiel was heel erg boos op de wereld en op alle mensen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat is Lobo van DC.quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zei altijd gekscherend. DIe is al lang dood, maar zowel de hemel als de hel wil hem niet hebben, dus leeft hij nog....![]()
![]()
Ik ben niet thuis in de comics of DC wereld..quote:
Een alien die onsterfelijk is omdat hel en hemel hem hadden verbannen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis in de comics of DC wereld..
Soms zijn comics best interessant en twee uitgaven later weer niet.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een alien die onsterfelijk is omdat hel en hemel hem hadden verbannen.
Was ooit erg grappig. Een goede parodie van bv Wolverine.
alle oudjes vallen omquote:Op donderdag 24 juli 2025 18:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hangt ook een beetje van je levensfase af. Toen ik jong was, vond ik dat hyper geweldadige van de jaren 90 wel gaaf. EXTREME!quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms zijn comics best interessant en twee uitgaven later weer niet.
MANDquote:Op donderdag 24 juli 2025 18:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien als hij de laatste episode van South Park kijkt.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zou leuk zijn als Trump de volgende is.
gewoon om de US in nog meer chaos te stortenquote:Op donderdag 24 juli 2025 19:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zit je zo te wachten op president Vance?quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vond Punisher wel tof.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt ook een beetje van je levensfase af. Toen ik jong was, vond ik dat hyper geweldadige van de jaren 90 wel gaaf. EXTREME!
Daarna begon ik ook andere kanten te waarderen. Heb ook weleens dat als ik iets teruglees, ik bij mezelf denk: "huh, vond ik dit echt geweldig?"
NEEquote:
Is dat slechter dan dit?quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit je zo te wachten op president Vance?
Punisher heeft een handvol geweldige verhalen. Echt top. Helaas ook veel matige dingen, veel herhaling.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vond Punisher wel tof.
[..]
NEE
Vance is een lichtgewicht. Zie ik weinig bereiken uit zichzelf. Een die zeer diep in de zak zit van de mensen achter de schermen.quote:
Of misschien dat ze dan weer normaal gaan doen of zo.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:22 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon om de US in nog meer chaos te storten
De eerste verhalen zijn wel tof. Ligt ook wel aan de tekenaar; Garth Ennis (meen ik) bracht het geweld wel heel erg expliciet in beeld.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Punisher heeft een handvol geweldige verhalen. Echt top. Helaas ook veel matige dingen, veel herhaling.
Laatste pakweg 10 jaar willen ze van hem af, want Orange Man Bad.
De ouders van Vance hadden hem Ad moeten noemen, want dan was het altijd een Ad Vance geweest als hij president zou wordenquote:
die boot is al vertrokken toch?quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of misschien dat ze dan weer normaal gaan doen of zo.
Meej z'n kleine pielquote:Op donderdag 24 juli 2025 19:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien als hij de laatste episode van South Park kijkt.
*lijnt @TheStigsDutchCousin aanquote:Op donderdag 24 juli 2025 19:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vond Punisher wel tof.
[..]
NEE
De meeste strips van hem die als goed worden gezien, zijn van Ennis.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De eerste verhalen zijn wel tof. Ligt ook wel aan de tekenaar; Garth Ennis (meen ik) bracht het geweld wel heel erg expliciet in beeld.
Het zal toch ooit wel weer een keer normaler worden daar?quote:
*bijt lijn doorquote:
Ik kon het wel waarderen, dat vigilante. Soort frisse wind. En idd, Barracuda is een goede reeks.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De meeste strips van hem die als goed worden gezien, zijn van Ennis.
Slavers bijvoorbeeld. Geloof Baracuda ook.
Is niet perse erg dat geweld zo in beeld wordt gebracht. Is 1 van de redenen om Punisher te lezen. Je wilt zien dat slechte mensen ook gerechtigheid kennen, ipv Batman die eigenlijk medeschuldig is aan het vermoorden van duizenden mensen.
Andere interessante verhalen zijn in en na Civil War, waarin hij botst met Captain America. En hij twijfelt om de mantel van Captain America over te nemen als deze sterft.
Zijn er een paar in conflict met Daredevil. Maar meestal wil je hem bij andere helden vandaan houden.
Al was er paar jaar terug een die wel grappig was. Na een invasie van de realms (Jotunheim etc) zijn er een aantal wezen achtergebleven. Punisher vraagt hen wie de daders waren, en gaat ze wreken. Met Foggy Nelson, Juggernaut en Toothgnasher.
Was ook een Punisher die Ghostrider werd. Met baby Thanos als ik het me goed herinner.Maar dat deed het niet voor mij.
enorme giga mega titanische PAMAquote:Op donderdag 24 juli 2025 19:00 schreef Ama het volgende:
Beddengoed weer droog, meteen weer op bed gedaan. Dikke oorlog net met dat overtrek dus nu heb ik het warm. 🥵
Met dit weer een dekbed in de sloop??quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
enorme giga mega titanische PAMA
tip: doe het dekbed in de sloop en zet de kantjes met wasknijpers vast, daarna schudden en presto.
ja maar hier is het met Vlinder altijd heul warmquote:Op donderdag 24 juli 2025 20:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Met dit weer een dekbed in de sloop??
Veul te warm
Vind altijd wel dat je een diverse set aan dingen moet uitgeven, als je een groot universum wilt verkopen. Trek je meer mensen mee dan 10x Spider-Man.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kon het wel waarderen, dat vigilante. Soort frisse wind. En idd, Barracuda is een goede reeks.
Eens. Verschillende helden en antihelden.quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind altijd wel dat je een diverse set aan dingen moet uitgeven, als je een groot universum wilt verkopen. Trek je meer mensen mee dan 10x Spider-Man.
Wind vanuit de warme zeequote:Op donderdag 24 juli 2025 20:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hoezo is het weer vies benauwd nu?
Dat met wasknijpers had ik serieus voor het eerst een keer geprobeerd maar ging alsnog fout.quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
enorme giga mega titanische PAMA
tip: doe het dekbed in de sloop en zet de kantjes met wasknijpers vast, daarna schudden en presto.
Ik lig gewoon graag onder een dekbed. Of ik ga er half onder liggen/knuffelen met dat ding als het echt warm is.quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Met dit weer een dekbed in de sloop??
Veul te warm
Dan fladderen de wasknijpers waarschijnlijk door heel de kamerquote:Op donderdag 24 juli 2025 20:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat met wasknijpers had ik serieus voor het eerst een keer geprobeerd maar ging alsnog fout.
Checkquote:Op donderdag 24 juli 2025 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan fladderen de wasknijpers waarschijnlijk door heel de kamer
Okee. ik moet er echt niet aan denken. Word dan echt veel te nat wakker en dan is mijn hoeslaken ook iedere ochtend veel te nat... (wel nat van het zweet he. Ik ben nog niet incontinent...quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik lig gewoon graag onder een dekbed. Of ik ga er half onder liggen/knuffelen met dat ding als het echt warm is.
quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat met wasknijpers had ik serieus voor het eerst een keer geprobeerd maar ging alsnog fout.
Dan moet je wat minder hard lopenquote:Op donderdag 24 juli 2025 20:50 schreef gianni61 het volgende:
Hardlopen blijft een vermoeiende bezigheid
Of minder wegen, dan gaat het een stuk makkelijkerquote:
Als je je benen er af hakt ben je gelijk een stuk lichterquote:Op donderdag 24 juli 2025 20:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Of minder wegen, dan gaat het een stuk makkelijker
1568quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tot zo'n 1548 volgehouden. Toen verklaarde Spanje mij de oorlog en zij zijn stukken sterker.
Dan maar een arm af hakkenquote:Op donderdag 24 juli 2025 20:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je je benen er af hakt ben je gelijk een stuk lichterGaat het lopen alleen wat lastiger
Zoals ik vanochtend al zei:quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Joh godverdmme![]()
https://nos.nl/video/2576283
quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die voordelen vlakken af wanneer mensen meer dan zevenduizend stappen zetten, hoewel er nog wel iets van verbetering te meten was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Klinkt nu meer alsof ballie je account heeft gehacktquote:Op donderdag 24 juli 2025 20:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan maar een arm af hakken
Of een hoofd
Heb je geen koptelefoon?quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga wel zo op bed liggen. Ik hoor best veel omgevingsgeluiden hier. Dus ben benieuwd of ik daar last van ga krijgen...
Ooh zo ja duh.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vind ik niet fijn bij het slapen
Sorry, maar the fuck? Dan al?quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:04 schreef Ama het volgende:
Mijn fietsstuur was een tikje verroest na 1.5 jaar
Hij stond vrijwel altijd buiten. Daar ga ik nu wel verandering in brengen hoor.quote:
Welk spel?quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
nou, dat was het wel weer.
*sluit spel af.
Nee nog nooitquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:07 schreef kwiwi het volgende:
@:cherrylips heb je wel eens een luisterboek ingesproken door Ed Kemper geluisterd?
Eerste nacht in een nieuwe omgeving is altijd vervelendquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vind ik niet fijn bij het slapen
Is dat een soort Age Of Empires?quote:
Europa Universalis IVquote:
Nee, ik mis er een stuk of 4, denk ik. Misschien intussen al meer. xDquote:
Ik heb geen idee wat hier staatquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Europa Universalis IV
Een RTS achtige versie van Civ.
Oh, dan heb je bijna alles dus? Dan ben je wel fanatiek.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik mis er een stuk of 4, denk ik. Misschien intussen al meer. xD
Wat zijn nog veilige steden voor een leuke stedentrip?quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Beetje wel ja. Zo gaat ie nergens heen, zo zit ie in het gaza van europa.
Dat zei ik anderhalf jaar geleden al.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij stond vrijwel altijd buiten. Daar ga ik nu wel verandering in brengen hoor.
Destijds wel. Zelfs een tijdje met een groepje mensen multiplayer gedaan. Nu al een hele tijd niet meer gespeeld. Weer begonnen sinds ik Airborne Kingdom heb uitgespeeld.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dan heb je bijna alles dus? Dan ben je wel fanatiek.
Budapestquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat zijn nog veilige steden voor een leuke stedentrip?
Ja, oke, maar daar ben ik nu al 2x geweestquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
BudapestTenzij je niet hetero bent wellicht
O ja scandinavië is altijd leuk. Stockholm ook, hoewel het bendegeweld daar uit de klauwen looptquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, oke, maar daar ben ik nu al 2x geweest
Ik was vanmiddag naar Oslo aan het kijken, dat zag er wel leuk uit
Maar niet zo RTS als AoE dusquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Europa Universalis IV
Een RTS achtige versie van Civ.
Hoop wel dat je niet in Molenbeek zitquote:
Alle ex Oostbloklandenquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nja. Dat hoor je tegenwoordig wel meer van zwedenquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja scandinavië is altijd leuk. Stockholm ook, hoewel het bendegeweld daar uit de klauwen loopt
wie weet...quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoop wel dat je niet in Molenbeek zit
Ja klopt.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zei ik anderhalf jaar geleden al.
quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:42 schreef mschol het volgende:
[..]
wie weet...Dat is wel de wat veiligere oostkantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Zaten wij ook aan te denken voor september, maar wordt toch scandinavië.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nja. Dat hoor je tegenwoordig wel meer van zweden
Edinburgh staat ook nog op het lijstje van kanshebbers
Tokyoquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan mag je nu geen stap meer verzetten.quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
BudapestTenzij je niet hetero bent wellicht
Dat scheelt.quote:
“O, wacht, het is de prijs per uurquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat scheelt.
Dat we niet lezen "hey jongens heb een super goede hoteldeal gevonden, 19,99 per nacht! Er zitten wel kogelgaten in de muur en de deur is eruit geblazen, maar de tv doet het dus voetjes omhoog"
Prima stad inderdaadquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:48 schreef LTVDK het volgende:
Boston vond ik op zich ook wel een prettige stad
Herkenbaar hoor, doe ik zelf ook op plaatsen waar ik nog nooit ben geweestquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb gewoon gekeken waar een goedkoop hotel was met degelijke rating
Denk dat er een paar marathonlopers zijn die een andere mening hebben.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:48 schreef LTVDK het volgende:
Europees sfeertjequote:Op donderdag 24 juli 2025 21:48 schreef LTVDK het volgende:
"ohnee wacht, de tv wordt nu door een paar ongure figuren meegenomen"quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat scheelt.
Dat we niet lezen "hey jongens heb een super goede hoteldeal gevonden, 19,99 per nacht! Er zitten wel kogelgaten in de muur en de deur is eruit geblazen, maar de tv doet het dus voetjes omhoog"
Ja, die japanners zijn de weg kwijt.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:50 schreef Karzai het volgende:
beetje met die halve gare jappeners rondlopen die zijn echt totaal de weg we kwijt, geboorte cijfer is ook ver onder nul daar
"er was ook een dame inbegrepen bij de kamer"quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“O, wacht, het is de prijs per uur“
Tiengemeten! Het Sluiswachtershuisje.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben huisje voor oud op nieuw aan het zoeken. Ergens hutje op de hei.
Ja gemixt met moderne gebouwen, en ook infrastructureel best netjes gedaan met gigantische parkeergarages onder parken en dergelijke zodat de straten eigenlijk vrij rustig zijnquote:
Je bent zelf de weg kwijtquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:50 schreef Karzai het volgende:
beetje met die halve gare jappeners rondlopen die zijn echt totaal de weg we kwijt, geboorte cijfer is ook ver onder nul daar
En ze hebben die snelweg inmiddels ook onder de grond gestopt, denk ik? Die lag er nog wel toen ik er was.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gemixt met moderne gebouwen, en ook infrastructureel best netjes gedaan met gigantische parkeergarages onder parken en dergelijke zodat de straten eigenlijk vrij rustig zijn
Wist eigenlijk niet eens dat ze daar zoveel 'hotels' hadden op dat eilandquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tiengemeten! Het Sluiswachtershuisje.
Mooi huisje. Komende 2 oud op nieuws al geboekt helaasquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tiengemeten! Het Sluiswachtershuisje.
Een herberg, een soort camping en een paar vakantiehuisjes.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wist eigenlijk niet eens dat ze daar zoveel 'hotels' hadden op dat eiland
tis wat je doel is verderquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dan zal ik het fout hebben.
Gelijk vastleggen voor over 3 jaarquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mooi huisje. Komende 2 oud op nieuws al geboekt helaas
Volgens mij wel jaquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En ze hebben die snelweg inmiddels ook onder de grond gestopt, denk ik? Die lag er nog wel toen ik er was.
Bij Chicago is dat ook interessant om te zien, daar heb je op sommige plekken gewoon 3 lagen met wegen en parkeergarages onder de stadquote:The Big Dig. Planning began in 1982 and construction was carried out between 1991 and 2006. The project concluded in December 2007.
Ook al weer een paar jaar geleden dat ik er ben geweest, toen stond al het groen heel hoog en had ik veel ruzie met insectenquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een herberg, een soort camping en een paar vakantiehuisjes.
Ja waarom niet eigenlijk, zijn toch twee dagen die je altijd vrij hebt.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelijk vastleggen voor over 3 jaar
Meestal kun je hotels niet zo ver van tevoren vastleggenquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja waarom niet eigenlijk, zijn toch twee dagen die je altijd vrij hebt.
Ja, het zoemt er behoorlijkquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook al weer een paar jaar geleden dat ik er ben geweest, toen stond al het groen heel hoog en had ik veel ruzie met insecten
Doet me er ineens aan denken dat ik nog een altijd volgeboekt restaurant moet boeken voor januari.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meestal kun je hotels niet zo ver van tevoren vastleggen
quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doet me er ineens aan denken dat ik nog een altijd volgeboekt restaurant moet boeken voor januari.
Daar moet je maanden van tevoren al een tafeltje boeken. Zeker als je in de mooiste ruimte wil zittenquote:
Klinkt fancyquote:Op donderdag 24 juli 2025 22:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar moet je maanden van tevoren al een tafeltje boeken. Zeker als je in de mooiste ruimte wil zitten
quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar moet je maanden van tevoren al een tafeltje boeken. Zeker als je in de mooiste ruimte wil zitten
Sweet Jesus.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |