SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Wordt toch eens tijd om er eentje te kopen hoorquote:
Zijn elke maand met volle maanquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
Fullmoon parties klinkt wel gezellig. Maar die zijn al geweest?
Oh wist niet dat het echt iedere maand was (dat feest). Weer wat geleerd. Ben je wel eens heen geweest?quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zijn elke maand met volle maan![]()
[ afbeelding ]
Ja hotels en resorts zijn te duur. Er is er 1 die ik heeeeeeeeeeel graag wil :quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt toch eens tijd om er eentje te kopen hoor
quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou de vraagprijs bij je appartement nog even verdubbelen danquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hotels en resorts zijn te duur. Er is er 1 die ik heeeeeeeeeeel graag wil :
https://commongroundskp.com/
Staat al heel lang te koop maar kost bijna een miljoen euro. Andere resorts zijn meer dan een miljoen
Ga jij?quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze gebruiken het daar als excuus om je helemaal de tyfus in te zuipen en onzedelijkheden te begaan, vooral gericht op toeristen om flink geld binnen te harkenquote:
Jaquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou de vraagprijs bij je appartement nog even verdubbelen dan
Drinken lijkt me wel een vereiste voor dat soort avondenquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet meer. ben een paar keer geweest maar vind het niet zo leukTenzij ik drink
in het hoogseizoen kunnen er 40 duizend mensen op afkomen. Het eiland veranderd dan ook. Niet ten goedequote:Op donderdag 24 juli 2025 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
Drinken lijkt me wel een vereiste voor dat soort avonden
En al die westerlingen die er willen wonenquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in het hoogseizoen kunnen er 40 duizend mensen op afkomen. Het eiland veranderd dan ook. Niet ten goede
Dan maar op zoek naar een andere, en voordeligerequote:Op donderdag 24 juli 2025 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja![]()
Ja is echt mooie plek. mooie huisjes en horeca gelegenheid erbij met zwembad plus eigen grond. Maar ik zie hem niet meer online als te koop dus misschien is die inmiddels verkocht
Oh je bent nu al een local die toeristen haat?quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in het hoogseizoen kunnen er 40 duizend mensen op afkomen. Het eiland veranderd dan ook. Niet ten goede
Nee maar je hebt dan vaak mensen die een gevaar zijn op de weg.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
Oh je bent nu al een local die toeristen haat?
Locals hebben het liefst dat toeristen niet komen, maar gewoon het geld overmaken.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als alle maatregelen tegen auto's in andere steden verafschuwen en alles om sluipverkeer tegen te gaan in je eigen wijk toe te juichenquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
Ik moet hier echt nog wennenquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:01 schreef mschol het volgende:
[..]hoe bevalt je 'logeerplekje' tot nu toe ?
Je bent er ook pas een paar uurtjes natuurlijkquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet hier echt nog wennen
begrijpelijkquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet hier echt nog wennen
blauwtand staat uit?quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:06 schreef Ama het volgende:
Hmm waarom doet geen 1 muis het meer op de laptop.
Dat weet ik niet maar grote kans dat uit en aan dat weer oplostquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:06 schreef Ama het volgende:
Hmm waarom doet geen 1 muis het meer op de laptop.
Nee niks werkt en nu heb ik de touchpad p.o. uitgezet dus nu kan ik niks meer.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:11 schreef rival het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar grote kans dat uit en aan dat weer oplost
Gewoon de uitknop.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee niks werkt en nu heb ik de touchpad p.o. uitgezet dus nu kan ik niks meer.
Maar dan staat die toch nog steeds uit als ik hem weer aan zet?quote:
Muizen lostrekken, waarschijnlijk is de instelling van je mousepad dat 'ie uitgeschakeld is wanneer er een externe muis gevonden is.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar dan staat die toch nog steeds uit als ik hem weer aan zet?
quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bent er ook pas een paar uurtjes natuurlijk
Ja klopt.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bent er ook pas een paar uurtjes natuurlijk
Nee heb ik net zelf p.o. gedaan toen ik zocht waarom hij de draadloze niet pakt.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Muizen lostrekken, waarschijnlijk is de instelling van je mousepad dat 'ie uitgeschakeld is wanneer er een externe muis gevonden is.
Oh dat zal wel ff wennen zijnquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Ja klopt.
Maar ik heb al wel warm gegeten. Dat doen ze hier om 12 uur.
Om 17uur is er een broodmaaltijd
Ja en ik hoef niet mee te eten. Normaal ben ik ook niet thuis om 12 uurquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat zal wel ff wennen zijn
Maar het is maar tijdelijk natuurlijk
Straks kun je lekker je eigen eetplan trekken
Kun je zelf koken daar?quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en ik hoef niet mee te eten. Normaal ben ik ook niet thuis om 12 uur
https://kwintwebshop.nl/kettingwerk/quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:41 schreef bitterbal het volgende:
Kennen jullie een leuke site waar je kettingen kan kopen?
https://www.hornbach.nl/c(...)gen/kettingen/S4781/quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:41 schreef bitterbal het volgende:
Kennen jullie een leuke site waar je kettingen kan kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |