Als je je benen er af hakt ben je gelijk een stuk lichterquote:Op donderdag 24 juli 2025 20:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Of minder wegen, dan gaat het een stuk makkelijker
1568quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tot zo'n 1548 volgehouden. Toen verklaarde Spanje mij de oorlog en zij zijn stukken sterker.
Dan maar een arm af hakkenquote:Op donderdag 24 juli 2025 20:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je je benen er af hakt ben je gelijk een stuk lichterGaat het lopen alleen wat lastiger
Zoals ik vanochtend al zei:quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Joh godverdmme![]()
https://nos.nl/video/2576283
quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die voordelen vlakken af wanneer mensen meer dan zevenduizend stappen zetten, hoewel er nog wel iets van verbetering te meten was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Klinkt nu meer alsof ballie je account heeft gehacktquote:Op donderdag 24 juli 2025 20:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan maar een arm af hakken
Of een hoofd
Heb je geen koptelefoon?quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga wel zo op bed liggen. Ik hoor best veel omgevingsgeluiden hier. Dus ben benieuwd of ik daar last van ga krijgen...
Ooh zo ja duh.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vind ik niet fijn bij het slapen
Sorry, maar the fuck? Dan al?quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:04 schreef Ama het volgende:
Mijn fietsstuur was een tikje verroest na 1.5 jaar
Hij stond vrijwel altijd buiten. Daar ga ik nu wel verandering in brengen hoor.quote:
Welk spel?quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
nou, dat was het wel weer.
*sluit spel af.
Nee nog nooitquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:07 schreef kwiwi het volgende:
@:cherrylips heb je wel eens een luisterboek ingesproken door Ed Kemper geluisterd?
Eerste nacht in een nieuwe omgeving is altijd vervelendquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vind ik niet fijn bij het slapen
Is dat een soort Age Of Empires?quote:
Europa Universalis IVquote:
Nee, ik mis er een stuk of 4, denk ik. Misschien intussen al meer. xDquote:
Ik heb geen idee wat hier staatquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Europa Universalis IV
Een RTS achtige versie van Civ.
Oh, dan heb je bijna alles dus? Dan ben je wel fanatiek.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik mis er een stuk of 4, denk ik. Misschien intussen al meer. xD
Wat zijn nog veilige steden voor een leuke stedentrip?quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Beetje wel ja. Zo gaat ie nergens heen, zo zit ie in het gaza van europa.
Dat zei ik anderhalf jaar geleden al.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij stond vrijwel altijd buiten. Daar ga ik nu wel verandering in brengen hoor.
Destijds wel. Zelfs een tijdje met een groepje mensen multiplayer gedaan. Nu al een hele tijd niet meer gespeeld. Weer begonnen sinds ik Airborne Kingdom heb uitgespeeld.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dan heb je bijna alles dus? Dan ben je wel fanatiek.
Budapestquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat zijn nog veilige steden voor een leuke stedentrip?
Ja, oke, maar daar ben ik nu al 2x geweestquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
BudapestTenzij je niet hetero bent wellicht
O ja scandinavië is altijd leuk. Stockholm ook, hoewel het bendegeweld daar uit de klauwen looptquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, oke, maar daar ben ik nu al 2x geweest
Ik was vanmiddag naar Oslo aan het kijken, dat zag er wel leuk uit
Maar niet zo RTS als AoE dusquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Europa Universalis IV
Een RTS achtige versie van Civ.
Hoop wel dat je niet in Molenbeek zitquote:
Alle ex Oostbloklandenquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nja. Dat hoor je tegenwoordig wel meer van zwedenquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja scandinavië is altijd leuk. Stockholm ook, hoewel het bendegeweld daar uit de klauwen loopt
wie weet...quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoop wel dat je niet in Molenbeek zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja klopt.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zei ik anderhalf jaar geleden al.
quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:42 schreef mschol het volgende:
[..]
wie weet...Dat is wel de wat veiligere oostkantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Zaten wij ook aan te denken voor september, maar wordt toch scandinavië.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nja. Dat hoor je tegenwoordig wel meer van zweden
Edinburgh staat ook nog op het lijstje van kanshebbers
Tokyoquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan mag je nu geen stap meer verzetten.quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
BudapestTenzij je niet hetero bent wellicht
Dat scheelt.quote:
“O, wacht, het is de prijs per uurquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat scheelt.
Dat we niet lezen "hey jongens heb een super goede hoteldeal gevonden, 19,99 per nacht! Er zitten wel kogelgaten in de muur en de deur is eruit geblazen, maar de tv doet het dus voetjes omhoog"
Prima stad inderdaadquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:48 schreef LTVDK het volgende:
Boston vond ik op zich ook wel een prettige stad
Herkenbaar hoor, doe ik zelf ook op plaatsen waar ik nog nooit ben geweestquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb gewoon gekeken waar een goedkoop hotel was met degelijke rating
Denk dat er een paar marathonlopers zijn die een andere mening hebben.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:48 schreef LTVDK het volgende:
Europees sfeertjequote:Op donderdag 24 juli 2025 21:48 schreef LTVDK het volgende:
"ohnee wacht, de tv wordt nu door een paar ongure figuren meegenomen"quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat scheelt.
Dat we niet lezen "hey jongens heb een super goede hoteldeal gevonden, 19,99 per nacht! Er zitten wel kogelgaten in de muur en de deur is eruit geblazen, maar de tv doet het dus voetjes omhoog"
Ja, die japanners zijn de weg kwijt.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:50 schreef Karzai het volgende:
beetje met die halve gare jappeners rondlopen die zijn echt totaal de weg we kwijt, geboorte cijfer is ook ver onder nul daar
"er was ook een dame inbegrepen bij de kamer"quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“O, wacht, het is de prijs per uur“
Tiengemeten! Het Sluiswachtershuisje.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben huisje voor oud op nieuw aan het zoeken. Ergens hutje op de hei.
Ja gemixt met moderne gebouwen, en ook infrastructureel best netjes gedaan met gigantische parkeergarages onder parken en dergelijke zodat de straten eigenlijk vrij rustig zijnquote:
Je bent zelf de weg kwijtquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:50 schreef Karzai het volgende:
beetje met die halve gare jappeners rondlopen die zijn echt totaal de weg we kwijt, geboorte cijfer is ook ver onder nul daar
En ze hebben die snelweg inmiddels ook onder de grond gestopt, denk ik? Die lag er nog wel toen ik er was.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gemixt met moderne gebouwen, en ook infrastructureel best netjes gedaan met gigantische parkeergarages onder parken en dergelijke zodat de straten eigenlijk vrij rustig zijn
Wist eigenlijk niet eens dat ze daar zoveel 'hotels' hadden op dat eilandquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tiengemeten! Het Sluiswachtershuisje.
Mooi huisje. Komende 2 oud op nieuws al geboekt helaasquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tiengemeten! Het Sluiswachtershuisje.
Een herberg, een soort camping en een paar vakantiehuisjes.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wist eigenlijk niet eens dat ze daar zoveel 'hotels' hadden op dat eiland
tis wat je doel is verderquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dan zal ik het fout hebben.
Gelijk vastleggen voor over 3 jaarquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mooi huisje. Komende 2 oud op nieuws al geboekt helaas
Volgens mij wel jaquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En ze hebben die snelweg inmiddels ook onder de grond gestopt, denk ik? Die lag er nog wel toen ik er was.
Bij Chicago is dat ook interessant om te zien, daar heb je op sommige plekken gewoon 3 lagen met wegen en parkeergarages onder de stadquote:The Big Dig. Planning began in 1982 and construction was carried out between 1991 and 2006. The project concluded in December 2007.
Ook al weer een paar jaar geleden dat ik er ben geweest, toen stond al het groen heel hoog en had ik veel ruzie met insectenquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een herberg, een soort camping en een paar vakantiehuisjes.
Ja waarom niet eigenlijk, zijn toch twee dagen die je altijd vrij hebt.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelijk vastleggen voor over 3 jaar
Meestal kun je hotels niet zo ver van tevoren vastleggenquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja waarom niet eigenlijk, zijn toch twee dagen die je altijd vrij hebt.
Ja, het zoemt er behoorlijkquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook al weer een paar jaar geleden dat ik er ben geweest, toen stond al het groen heel hoog en had ik veel ruzie met insecten
Doet me er ineens aan denken dat ik nog een altijd volgeboekt restaurant moet boeken voor januari.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meestal kun je hotels niet zo ver van tevoren vastleggen
quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doet me er ineens aan denken dat ik nog een altijd volgeboekt restaurant moet boeken voor januari.
Daar moet je maanden van tevoren al een tafeltje boeken. Zeker als je in de mooiste ruimte wil zittenquote:
Klinkt fancyquote:Op donderdag 24 juli 2025 22:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar moet je maanden van tevoren al een tafeltje boeken. Zeker als je in de mooiste ruimte wil zitten
quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar moet je maanden van tevoren al een tafeltje boeken. Zeker als je in de mooiste ruimte wil zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |