Heb je geen koptelefoon?quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga wel zo op bed liggen. Ik hoor best veel omgevingsgeluiden hier. Dus ben benieuwd of ik daar last van ga krijgen...
Ooh zo ja duh.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vind ik niet fijn bij het slapen
Sorry, maar the fuck? Dan al?quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:04 schreef Ama het volgende:
Mijn fietsstuur was een tikje verroest na 1.5 jaar
Hij stond vrijwel altijd buiten. Daar ga ik nu wel verandering in brengen hoor.quote:
Welk spel?quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
nou, dat was het wel weer.
*sluit spel af.
Nee nog nooitquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:07 schreef kwiwi het volgende:
@:cherrylips heb je wel eens een luisterboek ingesproken door Ed Kemper geluisterd?
Eerste nacht in een nieuwe omgeving is altijd vervelendquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vind ik niet fijn bij het slapen
Is dat een soort Age Of Empires?quote:
Europa Universalis IVquote:
Nee, ik mis er een stuk of 4, denk ik. Misschien intussen al meer. xDquote:
Ik heb geen idee wat hier staatquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Europa Universalis IV
Een RTS achtige versie van Civ.
Oh, dan heb je bijna alles dus? Dan ben je wel fanatiek.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik mis er een stuk of 4, denk ik. Misschien intussen al meer. xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |