Als je je benen er af hakt ben je gelijk een stuk lichterquote:Op donderdag 24 juli 2025 20:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Of minder wegen, dan gaat het een stuk makkelijker
1568quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tot zo'n 1548 volgehouden. Toen verklaarde Spanje mij de oorlog en zij zijn stukken sterker.
Dan maar een arm af hakkenquote:Op donderdag 24 juli 2025 20:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je je benen er af hakt ben je gelijk een stuk lichterGaat het lopen alleen wat lastiger
Zoals ik vanochtend al zei:quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Joh godverdmme![]()
https://nos.nl/video/2576283
quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die voordelen vlakken af wanneer mensen meer dan zevenduizend stappen zetten, hoewel er nog wel iets van verbetering te meten was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Klinkt nu meer alsof ballie je account heeft gehacktquote:Op donderdag 24 juli 2025 20:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan maar een arm af hakken
Of een hoofd
Heb je geen koptelefoon?quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga wel zo op bed liggen. Ik hoor best veel omgevingsgeluiden hier. Dus ben benieuwd of ik daar last van ga krijgen...
Ooh zo ja duh.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vind ik niet fijn bij het slapen
Sorry, maar the fuck? Dan al?quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:04 schreef Ama het volgende:
Mijn fietsstuur was een tikje verroest na 1.5 jaar
Hij stond vrijwel altijd buiten. Daar ga ik nu wel verandering in brengen hoor.quote:
Welk spel?quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
nou, dat was het wel weer.
*sluit spel af.
Nee nog nooitquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:07 schreef kwiwi het volgende:
@:cherrylips heb je wel eens een luisterboek ingesproken door Ed Kemper geluisterd?
Eerste nacht in een nieuwe omgeving is altijd vervelendquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vind ik niet fijn bij het slapen
Is dat een soort Age Of Empires?quote:
Europa Universalis IVquote:
Nee, ik mis er een stuk of 4, denk ik. Misschien intussen al meer. xDquote:
Ik heb geen idee wat hier staatquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Europa Universalis IV
Een RTS achtige versie van Civ.
Oh, dan heb je bijna alles dus? Dan ben je wel fanatiek.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik mis er een stuk of 4, denk ik. Misschien intussen al meer. xD
Wat zijn nog veilige steden voor een leuke stedentrip?quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Beetje wel ja. Zo gaat ie nergens heen, zo zit ie in het gaza van europa.
Dat zei ik anderhalf jaar geleden al.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij stond vrijwel altijd buiten. Daar ga ik nu wel verandering in brengen hoor.
Destijds wel. Zelfs een tijdje met een groepje mensen multiplayer gedaan. Nu al een hele tijd niet meer gespeeld. Weer begonnen sinds ik Airborne Kingdom heb uitgespeeld.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dan heb je bijna alles dus? Dan ben je wel fanatiek.
Budapestquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat zijn nog veilige steden voor een leuke stedentrip?
Ja, oke, maar daar ben ik nu al 2x geweestquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
BudapestTenzij je niet hetero bent wellicht
O ja scandinavië is altijd leuk. Stockholm ook, hoewel het bendegeweld daar uit de klauwen looptquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, oke, maar daar ben ik nu al 2x geweest
Ik was vanmiddag naar Oslo aan het kijken, dat zag er wel leuk uit
Maar niet zo RTS als AoE dusquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Europa Universalis IV
Een RTS achtige versie van Civ.
Hoop wel dat je niet in Molenbeek zitquote:
Alle ex Oostbloklandenquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat zijn nog veilige steden voor een leuke stedentrip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |