Ik kreeg die regelmatig toen ik net in die nieuwbouwflat in het noorden van Eindhoven woonde.....quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat werkt toch nooit fatsoenlijk, de ene keer krijg je 3 smsjes als je nog 3 kilometer van de grens bent en de andere keer pas als je al 3 uur het land uit bent
meestal werkte dat prima voor mijquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat werkt toch nooit fatsoenlijk, de ene keer krijg je 3 smsjes als je nog 3 kilometer van de grens bent en de andere keer pas als je al 3 uur het land uit bent
In deze tijd van het jaar zijn er dan ook enorm veel Duitsers in West-Nederlandquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kreeg 'm laatst toen ik weer in het westen was ja. Van Duitsland.
die piept nog wel?quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:34 schreef Ama het volgende:
Oh nice ik heb nog een muis gevonden, die werkt wel.
Ze is sowieso niet een goede muizenvanger,quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En daar jaagt Hedwig niet op??
LIjkt me eigenlijk niet zo erg. Hoef je die tenminste niet zelf op te rapen en weg te gooien...quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze is sowieso niet een goede muizenvanger,
Ja, het valt een beetje tegen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou dat was me een merkwaardige touretappe zeg. Iedereen is teleurgesteld.
Nou nou nouquote:Op donderdag 24 juli 2025 18:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Chiel MOntagne en Hulk Hogan ook naar het eeuwige.
WAT EEN KUTWEEK
Wel als je een oude bekende persoon bent blijkbaar.quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
WAT EEN KUTWEEK
er gaan altijd mensen dood bos. Zeker omdat al die bekenden uit onze jeugd nu oud zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
WAT EEN KUTWEEK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |