Zo'n mooie, van 9 kilo?quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:41 schreef bitterbal het volgende:
Kennen jullie een leuke site waar je kettingen kan kopen?
Wat is je stijl?quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:44 schreef bitterbal het volgende:
Was idd niet specifiek genoeg![]()
Voor om je nek. sieraden
moet je niet te dicht bij de mri machine komenquote:
Ik had er gister 8500quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had er gister 8500
Vandaag tot nu toe 700
ik zit nu op 3880, maar als het straks droogt blijft komen er daar nog wel minimaal 10000 bij.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had er gister 8500
Vandaag tot nu toe 700
Avondwandelingetje?quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zit nu op 3880, maar als het straks droogt blijft komen er daar nog wel minimaal 10000 bij.
De rechtbank heeft de penis bekeken en kwam tot de conclusie dat dat niet de oorzaak kan zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:52 schreef bitterbal het volgende:
Hadden jullie dit gelezen? :
De rechtbank heeft een man uit Schagen veroordeeld tot tien maanden cel omdat hij zijn geslachtsdeel in de mond van een bewusteloze vrouw stopte. De vrouw overleed twee dagen later, maar de rechtbank acht niet bewezen dat zij gestikt is door de penis van de man.
https://www.nu.nl/binnenl(...)gt-wel-straf-op.html
quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:52 schreef bitterbal het volgende:
Hadden jullie dit gelezen? :
De rechtbank heeft een man uit Schagen veroordeeld tot tien maanden cel omdat hij zijn geslachtsdeel in de mond van een bewusteloze vrouw stopte. De vrouw overleed twee dagen later, maar de rechtbank acht niet bewezen dat zij gestikt is door de penis van de man.
https://www.nu.nl/binnenl(...)gt-wel-straf-op.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:55 schreef mschol het volgende:
klein maar fijn of althans lijkt prima
Oh das een mooie kamer tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ga voor rennen, maar dat is op sommige stukken ook wel wandelen jaquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Avondwandelingetje?
Ik ga niet aan de wandel vandaag
Bijkomen van gister
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |