SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
De Sahara is zonder meer erg droog.
Hoewel het hier op fietsafstand is, was het voor ons nog maar de tweede keer, dus ik ben geen kennerquote:Op woensdag 23 juli 2025 13:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoe is het daar? Wat zijn de toppers qua attracties?
Af en toe dus?quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, het is geen uitspraak die ik in het dagelijks leven regelmatig bezig.
'Omdat ik er zin in heb' als context zeker.quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel tuurlijk, maar ik probeer het echt alleen te doen als de context er naar is.
Dat lijkt me altijd een acceptabele context, Redefine.quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
'Omdat ik er zin in heb' als context zeker.
Op haarzelfquote:Op woensdag 23 juli 2025 23:23 schreef Strani het volgende:
Nou ik denk dat Bonmati zelf ook een voorzet verwachtte.
Die zou Duitsland wel winnen denk ik.quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:27 schreef Strani het volgende:
Nou kom op Duitsland, ik had nog wel zin in penalties.
Zeker….quote:
Nou ja zolang Spanje die dan maar opnieuw wint.quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:31 schreef Redefine het volgende:
Een herhaling van de WK finale dus i.p.v. een herhaling van de EK finale.
Ja.quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja zolang Spanje die dan maar opnieuw wint.
Ja. En ook ruim graag.quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Heel graagquote:Op woensdag 23 juli 2025 23:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zie ik niet gebeuren.quote:
Als dat gebeurt kijk ik de eerste 3 jaar geen EK meerquote:Op woensdag 23 juli 2025 23:37 schreef BillDauterive het volgende:
Wel fijn dat Spanje ook een verlenging in de benen heeft zitten, dan is de kans groter dat Engeland wint.
Het ging over een ruime nederlaag. Dat zie ik niet gebeuren. Wel dat Spanje wint, maar dan met een doelpunt verschil, misschien twee.quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het misplaatste geluk van Engeland moet toch een keer op zijn.
Maandag? Slagharenquote:
Gefeliciteerd nog!quote:
Als het zo vermoeiend voor je is, hoef je geen goedemorgen te zeggen hoor.quote:
Oh, dat is wel fijn om te weten voor de toekomst.quote:Op donderdag 24 juli 2025 07:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als het zo vermoeiend voor je is, hoef je geen goedemorgen te zeggen hoor.
Dit is mijn favoriet maar die kan ik vandaag niet zingenquote:Op donderdag 24 juli 2025 10:42 schreef AgnesGru het volgende:
Over banaan en liedjes gesproken:
Bekijk deze YouTube-video
Laatste keer was zo'n tien jaar geleden, en de laatste keer daarvoor was meer dan tien jaarquote:
Ow kak. Moet je nu weer lang wachten tot de volgende afspraak?quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:51 schreef H_T het volgende:
Tussen 8 en 12:30 zou er iemand komen om onderhoud te plegen. Nog niets gezien of gehoord
Edit: ho, mijn fout. Ik had niet goed gelezen en had moeten bevestigen dat ze vandaag tussen die tijden langs konden komen
De eerst beschikbare datum voor een nieuwe afspraak stond net in het systeem voor eind september/begin oktober. Zal eens bellenquote:Op donderdag 24 juli 2025 13:10 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ow kak. Moet je nu weer lang wachten tot de volgende afspraak?
Nee, zo haal je een abonnement er niet uit denk ik.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Laatste keer was zo'n tien jaar geleden, en de laatste keer daarvoor was meer dan tien jaarIk ben dus niet een heel vaste gast
Dat zeg je nou wel, maar: ik kan het park in met een abonnement op Movie Park. Zo boeiend is dat park nou ook weer niet, maar met alle extraatjes erbij kan dat abonnement er voor mij uit met twee bezoekjesquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, zo haal je een abonnement er niet uit denk ik.
Leuk om te lezenquote:Op woensdag 23 juli 2025 23:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoewel het hier op fietsafstand is, was het voor ons nog maar de tweede keer, dus ik ben geen kenner![]()
Maar het zijn wel vooral achtbanen, attracties waar kleine kinderen ook in kunnen en enkele sterke natte attracties die indruk maken. Dus als het aanbod in Kaatsheuvel met darkrides, sprookjesbos en een overal smaakvolle inrichting je favoriet is, moet je hier even een knop omzetten. Het helpt ook niet mee dat Walibi België met Het Paleis Van De Geest (Villa Volta), Weerwolf (Joris en de Draak), Cobra (Python) en Challenge Of Tutankhamon (Fata Morgana) ook enkele attracties heeft die een vergelijkbare, maar dan betere versie in de Efteling hebben.
Maar dat terzijde is het wel een heel leuk park met een breed en gevarieerd aanbod. Het achtbanenaanbod gaat van geschikt voor kleuters tot iets waar de gemiddelde bezoeker met geen tien paarden in te krijgen is. En voor kinderen van alle leeftijden is er een geschikt aanbod.
De nieuwste aanwinst is Mecalodon. Een familie-achtbaan, waarbij ik de nuance wil aanbrengen dat het wel meer voor families is die gaan hiken in Lapland, dan voor families die een weekje naar de Katjeskelder gaan. Het is weliswaar een achtbaan die niet over de kop gaat, maar toch 65 km/h gaat, en allerlei trucjes uit het boek “Achtbanen bouwen voor Dummies” toepast. Hier viel hij in elk geval bij 2/3e van het gezin enorm in de smaak. Wat heet, we zijn er, ondanks dat het ook weer geen heel rustige dag was, zeven keer ingegaan. Het is een mooie aanwinst, die het gat tussen de kinderachtbanen en het meer spectaculaire werk goed opvult, en het geheel is van wachtrij tot winkel mooi ingericht.
Voor de rest waren we er zo ongeveer van openingstijd tot sluitingstijd, dus we hebben alles wat we wilden kunnen doen. We hebben zelfs de 4D-film gekeken. Die was wel aardig, in elk geval (nog) beter dan Fabula. Alleen het heerlijk kneuterige Waterfietsen op de vijver is er niet van gekomen
Pogacarquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:48 schreef Fred_B het volgende:
Je kan veel over Jorgenson zeggen, maar hij heeft in elk geval lekker in beeld gereden.
Dat hij eens lek rijdt morgen en tien minuten verliest.quote:
Jaaaa mijn provincie bezoekenquote:
Iedere keer weer. Iedereen rijdt zich stuk en hij fietst fluitend weg zonder zich al te erg in te spannen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat hij eens lek rijdt morgen en tien minuten verliest.
Inderdaad. Ook weer op dat laatste stuk. Hij rijdt gewoon zittend fluitend weg van Vingegaard.quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Iedere keer weer. Iedereen rijdt zich stuk en hij fietst fluitend weg zonder zich al te erg in te spannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |