Ja klopt het hoeft niet altijd van een kant te komenquote:Op woensdag 23 juli 2025 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar Luctor houdt ook niet erg veel rekening met hun speeltijden hè, eerlijk is eerlijk.
Ik acht de kans groot dat voetbalwedstrijden eerder waren.quote:
Maar werd het toen ook al uitgezonden?quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Eerste EK voor vrouwen in 1984. Dus ik denk het EK voor vrouwen?
en nog steeds is het niveau belabberd.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik acht de kans groot dat voetbalwedstrijden eerder waren.
Ach dat zijn wij hier in de SC toch wel gewend.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en nog steeds is het niveau belabberd.
quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach dat zijn wij hier in de SC toch wel gewend.
Ja absoluut, elke wedstrijd op de NOS! Met voorbeschouwing door Kees Jansma.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar werd het toen ook al uitgezonden?
Dat mag je niet zeggen Luctor, ze doen hun best!quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en nog steeds is het niveau belabberd.
Oh de Hermes House Band heb ik ook in Spanje talloze malen voorbij horen komen in disco's en op dorpsfeestenquote:
Die uitspraak herken ik.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen Luctor, ze doen hun best!
Is dat dan de Hermes Casa Band?quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh de Hermes House Band heb ik ook in Spanje talloze malen voorbij horen komen in disco's en op dorpsfeesten
Oeps, sorry.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen Luctor, ze doen hun best!
Dat kennen ze wel, maar Jan Smit niet? Daar moeten we eens verandering in brengen!quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh de Hermes House Band heb ik ook in Spanje talloze malen voorbij horen komen in disco's en op dorpsfeesten
Ik heb Soundos een tijdje met rust gelaten maar met dit soort oorlogstaal snap je wel dat ze weer gevaar loopt hè?quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat kennen ze wel, maar Jan Smit niet? Daar moeten we eens verandering in brengen!
Frank Wielaard voor u beste mensen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:03 schreef Strani het volgende:
"Ik hoop dat ze huilt van pijn," aldus de commentator...
Dit was echt raar jaquote:Op woensdag 23 juli 2025 23:03 schreef Strani het volgende:
"Ik hoop dat ze huilt van pijn," aldus de commentator...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |