Trolletje, je laat ons schrikkenquote:Op woensdag 23 juli 2025 15:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hoo oeps. Ron Brandsteder bedoel ik![]()
Fashionably late.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:16 schreef Strani het volgende:
Zo, een kwartier te laat zoals een goede Spanjaard betaamt maar ik zit er klaar voor.
Wat voorspel jij?quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:16 schreef Strani het volgende:
Zo, een kwartier te laat zoals een goede Spanjaard betaamt maar ik zit er klaar voor.
Wat grappig is, is dat in mijn ervaring juist de buitenlanders hier vaak erg laat zijn omdat ze overcompenserenquote:Op woensdag 23 juli 2025 21:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Voor een Spanjaard is hij niet normaal vroeg.
Ja we zijn het zat dat we geen respect krijgen van de rest van Europa en als geweld nodig is, dan moet dat maar.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:46 schreef Redefine het volgende:
Spanje begint nu wel wat meer af te dwingen.
We weten dat geweld de enige manier is voor jou om respect af te dwingen, maar dat betekend niet dat dit ook voor de de andere Spanjaarden geldt hequote:Op woensdag 23 juli 2025 21:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja we zijn het zat dat we geen respect krijgen van de rest van Europa en als geweld nodig is, dan moet dat maar.
Oh de wedstrijd bedoel je
Dit hebben we als collectief besloten. Helaas. We hebben het geprobeerd met praten maar zolang heel Nederland denkt dat zo'n reclame van Jumbo oké is dan moeten we het over een andere boeg gooien.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
We weten dat geweld de enige manier is voor jou om respect af te dwingen, maar dat betekend niet dat dit ook voor de de andere Spanjaarden geldt he
Gelukkig dat er met je tanden dan in ieder geval niets mis isquote:Op woensdag 23 juli 2025 21:20 schreef Strani het volgende:
Vandaag controle gehad bij tandarts om te zien of de plek van de getrokken kies goed geneest, en dat is gelukkig het geval. En meteen als bonus te horen gekregen dat er verder niet echt iets urgent mis is met m'n andere tanden.
Trankielo trankieloquote:Op woensdag 23 juli 2025 21:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit hebben we als collectief besloten. Helaas. We hebben het geprobeerd met praten maar zolang heel Nederland denkt dat zo'n reclame van Jumbo oké is dan moeten we het over een andere boeg gooien.
Niemand in Nederland vindt een Jumbo reclame met Jan Smit okéquote:Op woensdag 23 juli 2025 21:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit hebben we als collectief besloten. Helaas. We hebben het geprobeerd met praten maar zolang heel Nederland denkt dat zo'n reclame van Jumbo oké is dan moeten we het over een andere boeg gooien.
Ja, op het mentale vlak blijven er natuurlijk veel zorgenquote:Op woensdag 23 juli 2025 21:57 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Gelukkig dat er met je tanden dan in ieder geval niets mis is
Ja maar die naiviteit heeft ook tot de huidige regering geleid Redefine. Overschat je medelanders niet.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niemand in Nederland vindt een Jumbo reclame met Jan Smit oké
Daar heb je wel een punt. PVV stemmers zullen qua muziek wel net zo'n wansmaak hebben.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar die naiviteit heeft ook tot de huidige regering geleid Redefine. Overschat je medelanders niet.
In een wedstrijd als deze niet.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Engeland had hier een penalty gehad.
90+3 0-1 voor Duitsland.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:04 schreef GeorgeM het volgende:
Dit kan zo’n wedstrijd zijn die in een bloedeloze 0-0 eindigt.
#diepindenachtquote:
Net zo vroeg op als vandaag, maar blijf nu misschien wel zitten. Later in de week is wat korter slapen wat minder erg.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Moet je morgen weer vroeg op of kan je er vanavond wel blij blijven?
Zal toch niet de eerste keer zijn dat je blijft zitten?quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Net zo vroeg op als vandaag, maar blijf nu misschien wel zitten. Later in de week is wat korter slapen wat minder erg.
Klopt. Ik kom net uit de gevangenis.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Zal toch niet de eerste keer zijn dat je blijft zitten?
Haha weet ik toch. Het was gezellig man!quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Ik kom net uit de gevangenis.
quote:
Nee maar Luctor houdt ook niet erg veel rekening met hun speeltijden hè, eerlijk is eerlijk.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ze houden ook totaal geen rekening met Luctor's bedtijd
Zeker. Was wel goed om weer bij te praten.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha weet ik toch. Het was gezellig man!
Nee, dat valt me erg van ze tegen inderdaad.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ze houden ook totaal geen rekening met Luctor's bedtijd
Dat klinkt uit jouw mond bijzonder ongeloofwaardig.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gelukkig is het geen winter en dus kan ik de dagen wel doorkomen met minder slaap.
Nou ja, wie was er eerder?quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar Luctor houdt ook niet erg veel rekening met hun speeltijden hè, eerlijk is eerlijk.
Ja klopt het hoeft niet altijd van een kant te komenquote:Op woensdag 23 juli 2025 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar Luctor houdt ook niet erg veel rekening met hun speeltijden hè, eerlijk is eerlijk.
Ik acht de kans groot dat voetbalwedstrijden eerder waren.quote:
Maar werd het toen ook al uitgezonden?quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Eerste EK voor vrouwen in 1984. Dus ik denk het EK voor vrouwen?
en nog steeds is het niveau belabberd.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik acht de kans groot dat voetbalwedstrijden eerder waren.
Ach dat zijn wij hier in de SC toch wel gewend.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en nog steeds is het niveau belabberd.
quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach dat zijn wij hier in de SC toch wel gewend.
Ja absoluut, elke wedstrijd op de NOS! Met voorbeschouwing door Kees Jansma.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar werd het toen ook al uitgezonden?
Dat mag je niet zeggen Luctor, ze doen hun best!quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en nog steeds is het niveau belabberd.
Oh de Hermes House Band heb ik ook in Spanje talloze malen voorbij horen komen in disco's en op dorpsfeestenquote:
Die uitspraak herken ik.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen Luctor, ze doen hun best!
Is dat dan de Hermes Casa Band?quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh de Hermes House Band heb ik ook in Spanje talloze malen voorbij horen komen in disco's en op dorpsfeesten
Oeps, sorry.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen Luctor, ze doen hun best!
Dat kennen ze wel, maar Jan Smit niet? Daar moeten we eens verandering in brengen!quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh de Hermes House Band heb ik ook in Spanje talloze malen voorbij horen komen in disco's en op dorpsfeesten
Ik heb Soundos een tijdje met rust gelaten maar met dit soort oorlogstaal snap je wel dat ze weer gevaar loopt hè?quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat kennen ze wel, maar Jan Smit niet? Daar moeten we eens verandering in brengen!
Frank Wielaard voor u beste mensen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:03 schreef Strani het volgende:
"Ik hoop dat ze huilt van pijn," aldus de commentator...
Dit was echt raar jaquote:Op woensdag 23 juli 2025 23:03 schreef Strani het volgende:
"Ik hoop dat ze huilt van pijn," aldus de commentator...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |