Ja, op het mentale vlak blijven er natuurlijk veel zorgenquote:Op woensdag 23 juli 2025 21:57 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Gelukkig dat er met je tanden dan in ieder geval niets mis is
Ja maar die naiviteit heeft ook tot de huidige regering geleid Redefine. Overschat je medelanders niet.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niemand in Nederland vindt een Jumbo reclame met Jan Smit oké
Daar heb je wel een punt. PVV stemmers zullen qua muziek wel net zo'n wansmaak hebben.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar die naiviteit heeft ook tot de huidige regering geleid Redefine. Overschat je medelanders niet.
In een wedstrijd als deze niet.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Engeland had hier een penalty gehad.
90+3 0-1 voor Duitsland.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:04 schreef GeorgeM het volgende:
Dit kan zo’n wedstrijd zijn die in een bloedeloze 0-0 eindigt.
#diepindenachtquote:
Net zo vroeg op als vandaag, maar blijf nu misschien wel zitten. Later in de week is wat korter slapen wat minder erg.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Moet je morgen weer vroeg op of kan je er vanavond wel blij blijven?
Zal toch niet de eerste keer zijn dat je blijft zitten?quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Net zo vroeg op als vandaag, maar blijf nu misschien wel zitten. Later in de week is wat korter slapen wat minder erg.
Klopt. Ik kom net uit de gevangenis.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Zal toch niet de eerste keer zijn dat je blijft zitten?
Haha weet ik toch. Het was gezellig man!quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Ik kom net uit de gevangenis.
quote:
Nee maar Luctor houdt ook niet erg veel rekening met hun speeltijden hè, eerlijk is eerlijk.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ze houden ook totaal geen rekening met Luctor's bedtijd
Zeker. Was wel goed om weer bij te praten.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha weet ik toch. Het was gezellig man!
Nee, dat valt me erg van ze tegen inderdaad.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ze houden ook totaal geen rekening met Luctor's bedtijd
Dat klinkt uit jouw mond bijzonder ongeloofwaardig.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gelukkig is het geen winter en dus kan ik de dagen wel doorkomen met minder slaap.
Nou ja, wie was er eerder?quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar Luctor houdt ook niet erg veel rekening met hun speeltijden hè, eerlijk is eerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |