Trolletje, je laat ons schrikkenquote:Op woensdag 23 juli 2025 15:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hoo oeps. Ron Brandsteder bedoel ik![]()
Fashionably late.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:16 schreef Strani het volgende:
Zo, een kwartier te laat zoals een goede Spanjaard betaamt maar ik zit er klaar voor.
Wat voorspel jij?quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:16 schreef Strani het volgende:
Zo, een kwartier te laat zoals een goede Spanjaard betaamt maar ik zit er klaar voor.
Wat grappig is, is dat in mijn ervaring juist de buitenlanders hier vaak erg laat zijn omdat ze overcompenserenquote:Op woensdag 23 juli 2025 21:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Voor een Spanjaard is hij niet normaal vroeg.
Ja we zijn het zat dat we geen respect krijgen van de rest van Europa en als geweld nodig is, dan moet dat maar.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:46 schreef Redefine het volgende:
Spanje begint nu wel wat meer af te dwingen.
We weten dat geweld de enige manier is voor jou om respect af te dwingen, maar dat betekend niet dat dit ook voor de de andere Spanjaarden geldt hequote:Op woensdag 23 juli 2025 21:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja we zijn het zat dat we geen respect krijgen van de rest van Europa en als geweld nodig is, dan moet dat maar.
Oh de wedstrijd bedoel je
Dit hebben we als collectief besloten. Helaas. We hebben het geprobeerd met praten maar zolang heel Nederland denkt dat zo'n reclame van Jumbo oké is dan moeten we het over een andere boeg gooien.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
We weten dat geweld de enige manier is voor jou om respect af te dwingen, maar dat betekend niet dat dit ook voor de de andere Spanjaarden geldt he
Gelukkig dat er met je tanden dan in ieder geval niets mis isquote:Op woensdag 23 juli 2025 21:20 schreef Strani het volgende:
Vandaag controle gehad bij tandarts om te zien of de plek van de getrokken kies goed geneest, en dat is gelukkig het geval. En meteen als bonus te horen gekregen dat er verder niet echt iets urgent mis is met m'n andere tanden.
Trankielo trankieloquote:Op woensdag 23 juli 2025 21:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit hebben we als collectief besloten. Helaas. We hebben het geprobeerd met praten maar zolang heel Nederland denkt dat zo'n reclame van Jumbo oké is dan moeten we het over een andere boeg gooien.
Niemand in Nederland vindt een Jumbo reclame met Jan Smit okéquote:Op woensdag 23 juli 2025 21:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit hebben we als collectief besloten. Helaas. We hebben het geprobeerd met praten maar zolang heel Nederland denkt dat zo'n reclame van Jumbo oké is dan moeten we het over een andere boeg gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |