SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Ja na een paar keer met een brandblusser op de deur te rammen ging die vanzelf open, maar het glas was nog heelquote:Op woensdag 23 juli 2025 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar meneer de agent ik brak niet, de deur stond gewoon open. Dus ik dacht ga gewoon naar binnen
Het is toch ook openbaar vervoer? Dan hoef ik toch niet voor een treinkaartje te betalen, toch?quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja na een paar keer met een brandblusser op de deur te rammen ging die vanzelf open, maar het glas was nog heel
Ja ik moest kloppen want de bel deed het niet.quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja na een paar keer met een brandblusser op de deur te rammen ging die vanzelf open, maar het glas was nog heel
precies, die deuren gaan gewoon voor je open.quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is toch ook openbaar vervoer? Dan hoef ik toch niet voor een treinkaartje te betalen, toch?
Ja er stond alleen een paal en geen poortje, dus kon je zo doorlopenquote:Op woensdag 23 juli 2025 14:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is toch ook openbaar vervoer? Dan hoef ik toch niet voor een treinkaartje te betalen, toch?
Om dan gelijk te gaan kloppen met een brandblusser zou niet mijn eerste keuze zijnquote:Op woensdag 23 juli 2025 14:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja ik moest kloppen want de bel deed het niet.
Nee, zou de brandbijl pakken.quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Om dan gelijk te gaan kloppen met een brandblusser zou niet mijn eerste keuze zijn
Yes; vooralsnog nog droog hier in het 'zuiden'quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:36 schreef CherryLips het volgende:
Buitje nummer twee, ik hoop dat @:sting binnen was gebleven.
And, there we go, bui #2 hier nu ook gearriveerdquote:Op woensdag 23 juli 2025 14:38 schreef CherryLips het volgende:
'Heavier rain soon.'
Ja thanks Microsoft.
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Had onze onderkoffer Mod weer op het verkeerde knopje gedrukt?? ...![]()
quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze drukt regelmatig op de like knop bij posts. Zijn die ook onbedoeld dan??![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vrees van wel.
maar toch doen we gewoon alsof ze ons leuk vindt
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl ze zelf al wel gewoon lekker ligt te slapen
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
beter laten we haar slapen, ze heeft al strubbles genoeg
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
en ik maar denken dat Essie oprecht en aardig was.....
Lig je gewoon braaf lekker te slapen, en ineens wordt er besloten dat ik jullie heul niet aardig vindquote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat ze de hele dag op de TR knop bij elke post drukken
idd.quote:
een stuk droger dan gisteren in ieder gevalquote:
Oh leuk!quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
idd.
Ik heb net een stukje gewandeld in het bos.
Nu ben ik gerezen bladerdeeg aan het maken. Wat ik nooit eerder heb gedaan.
Daar wil ik volgend jaar heen. Lekker met de Qliner de Afsluitdijk over.quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:47 schreef essnhills het volgende:
Ik was even met mijn moeder naar de Weversmarkt
Groen zeker?quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
idd.
Ik heb net een stukje gewandeld in het bos.
Nu ben ik gerezen bladerdeeg aan het maken. Wat ik nooit eerder heb gedaan.
wat s een qliner?quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar wil ik volgend jaar heen. Lekker met de Qliner de Afsluitdijk over.
Ja doenquote:Op woensdag 23 juli 2025 14:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar wil ik volgend jaar heen. Lekker met de Qliner de Afsluitdijk over.
Er is veel groen in het bos, maar waren ook gele blaadje en die gewoon op de grond lagen.quote:
Ik gok een busquote:
It has begun.quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er is veel groen in het bos, maar waren ook gele blaadje en die gewoon op de grond lagen.
Een snelle bus.quote:
quote:
Heeft Essie nu iets gewonnen?quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Lig je gewoon braaf lekker te slapen, en ineens wordt er besloten dat ik jullie heul niet aardig vind![]()
quote:
Alle grote rockers gaan nu wel de pijp uit.quote:
quote:
quote:
Ozzy en golden earing in die lijst is niet erg, Maar Suzan En Freek is een ander verhaal.quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb niets met beide. Als het zo doorgaat sla ik top 2000 over dit jaar.
Owja dat is waar ook. En het jaar erop nog een keer, omdat hij overleden is.quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ozzy en golden earing in die lijst is niet erg, Maar Suzan En Freek is een ander verhaal.
In de zomer verdampt er zoveel ijs. Zonde, dan moet je wel meer kopen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo'n bak rumrozijnenijs laat zich wel makkelijk leegscheppen zeg
Allemaal klimaatbeflikkering door de eelietusquote:Op woensdag 23 juli 2025 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In de zomer verdampt er zoveel ijs. Zonde, dan moet je wel meer kopen.
Heeft het nog lang volgehouden met die ziekte.quote:
Heujquote:Op woensdag 23 juli 2025 15:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ozzy en golden earing in die lijst is niet erg, Maar Suzan En Freek is een ander verhaal.
Maar ja die Freek zal echt wel een flinke bonus krijgen. Van die anderen verwacht ik wel wat stijging, maar Suzan en Freek kunnen echt wel zomaar op 1 komen te staan.... Dat zie ik bij die anderen niet gebeuren...quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:37 schreef Ama het volgende:
Het is niet alsof ze alle drie er nu nog niet in staan.
het is ook nog te ver weg nu. als zo iets gebeurd vlak voordat mensen kunnen stemmen dan merk je dat wel in de stemming.quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar ja die Freek zal echt wel een flinke bonus krijgen. Van die anderen verwacht ik wel wat stijging, maar Suzan en Freek kunnen echt wel zomaar op 1 komen te staan.... Dat zie ik bij die anderen niet gebeuren...
De nieuwe smaak van de week bij de ijssalonquote:Witte chocolade pinda karamel is de nieuwe smaak van de week!😉
@MizzezAmyquote:Op woensdag 23 juli 2025 15:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De nieuwe smaak van de week bij de ijssalon
Bij Golden Earring zeker wel.quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar ja die Freek zal echt wel een flinke bonus krijgen. Van die anderen verwacht ik wel wat stijging, maar Suzan en Freek kunnen echt wel zomaar op 1 komen te staan.... Dat zie ik bij die anderen niet gebeuren...
Radar Love of Going to the Run op 1?quote:
PURO?quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De nieuwe smaak van de week bij de ijssalon
Nou ik dacht eerlijk gezegd dat het best snel gegaan is die 4 jaar.quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft het nog lang volgehouden met die ziekte.
Hij leeft nog he dus ik verwacht niet dat ze op nummer 1 komen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Going to the run blijft wel mijn favoriete nummer.quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Radar Love of Going to the Run op 1?
Ik zou er zo voor tekenen hoor. En ik zou dat heel leuk vinden. Maar ik vertrouw de wansmaak van NL niet...
Bij mij She Flies on Strange wings, maar dan de langere versie niet de versie die ze tijdens de T2000 draaien..quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Going to the run blijft wel mijn favoriete nummer.
ik ga stemmen dit jaarquote:Op woensdag 23 juli 2025 15:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Radar Love of Going to the Run op 1?
Ik zou er zo voor tekenen hoor. En ik zou dat heel leuk vinden. Maar ik vertrouw de wansmaak van NL niet...
@Shiiquote:Op woensdag 23 juli 2025 16:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij mij She Flies on Strange wings, maar dan de langere versie niet de versie die ze tijdens de T2000 draaien..
Ik gok mensen van het soort homo sapiens. Maar ik kan het mis hebbenquote:Op woensdag 23 juli 2025 16:17 schreef UitStraling het volgende:
Wat zijn dat voor mensen eigenlijk, fans van Susan en Freek?
Oei, dat zijn de ergste.quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik gok mensen van het soort homo sapiens. Maar ik kan het mis hebben
Ja maar die groep zoogdieren is vrij divers, van vlot, tot knap, tot sociaal, tot gemeen, tot lui, tot actief en succesvol, tot kansloos, tot suf, tot leuk, tot grappig, tot beschadigd, tot aan irritant tot aan saai.quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik gok mensen van het soort homo sapiens. Maar ik kan het mis hebben
quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:17 schreef UitStraling het volgende:
Wat zijn dat voor mensen eigenlijk, fans van Susan en Freek?
quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar die groep zoogdieren is vrij divers, van vlot, tot knap, tot sociaal, tot gemeen, tot lui, tot actief en succesvol, tot kansloos, tot suf, tot leuk, tot grappig, tot beschadigd, tot aan irritant tot aan saai.
Oeh, nicequote:Op woensdag 23 juli 2025 16:27 schreef essnhills het volgende:
Er zit een een egel in de tuin verstopt
Ga je 'm voeren?quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:27 schreef essnhills het volgende:
Er zit een een egel in de tuin verstopt
Dat heb ik nietquote:Op woensdag 23 juli 2025 16:31 schreef STING het volgende:
[..]
Oeh, nicekattenbrokjes neerzetten was het toch?
Ik weet niet met watquote:
Ik heb ze nog in de voorraadkast en ik eet ze nu op. (de chocolade variant)quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:11 schreef Ama het volgende:
Nog even en ik kan me weer dood eten in kerstkransjes.
wormpjesquote:Op woensdag 23 juli 2025 16:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat heb ik niet
[..]
Ik weet niet met wat
Ja die zitten veel in de tuinquote:
ik kwam er gisteren achter dat ik nog knoppers black en white hadquote:Op woensdag 23 juli 2025 16:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb ze nog in de voorraadkast en ik eet ze nu op. (de chocolade variant)
vandaar die egelquote:
koekjes van bakkenquote:Op woensdag 23 juli 2025 17:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog allemaal van die gedroogde meelwormen van de hamster, maar niemand hoeft zeGooi ze maar weg.
heb je een tuin?quote:Op woensdag 23 juli 2025 17:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog allemaal van die gedroogde meelwormen van de hamster, maar niemand hoeft zeGooi ze maar weg.
Nee geen tuin, maar had ze een tijdje geleden al neergelegd en de vogels die hier komen laten ze liggen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 17:43 schreef maily het volgende:
[..]
heb je een tuin?
dan buiten tussen de planten strooien.
worden vast nog opgegeten door de vogeltjes. en anders worden ze compost.
in een parkje ofzo in de bossen, komen vast wel egels enzo op afquote:Op woensdag 23 juli 2025 17:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee geen tuin, maar had ze een tijdje geleden al neergelegd en de vogels die hier komen laten ze liggen.
jahoorquote:
Ja zal allemaal best.quote:Op woensdag 23 juli 2025 17:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
jahoor
Ja, meelwormen zijn zowel gezond als verrassend lekker – mits goed bereid! Hier zijn de belangrijkste punten:
meelwormen
Hoog eiwitgehalte: Tot wel 50–60% eiwit per gewicht – meer dan kip of rundvlees2.
Laag in vet: Slechts 15–20% vet, en rijk aan gezonde vetzuren zoals omega-3 en omega-6.
Rijk aan vitamines en mineralen:
IJzer, zink, magnesium, fosfor
Vitamine B1 en B124
Complete eiwitbron: Bevat alle essentiële aminozuren4.
Licht verteerbaar: Goed te verteren, ook voor mensen met gevoelige darmen.
🌍 Duurzaam alternatief
Meelwormen hebben een lage ecologische voetafdruk:
Minder water, land en voer nodig dan traditioneel vee4.
Stoten minder broeikasgassen uit.
Ze kunnen leven op organische reststromen, wat voedselverspilling tegengaat.
🍽️ Smaak en bereiding
Smaak: Mild en nootachtig, vooral als ze geroosterd of gebakken zijn5.
Gebruik: In snacks, salades, quiches, of zelfs als vleesvervanger4.
Veiligheid: Altijd goed verhitten vóór consumptie. Sommige mensen kunnen allergisch zijn3.
🤔 Zijn ze lekker?
Dat hangt af van je smaak en bereidingswijze. Veel mensen vinden ze knapperig en nootachtig, vooral als ze gedroogd of gekruid zijn. Denk aan smaken zoals tomaat, look of gerookt.
Yo deze ziet er fucking lekker uit.quote:Op woensdag 23 juli 2025 17:47 schreef essnhills het volgende:
Sowieso veel insecten in de tuin![]()
[..]
Oh ben je jarig![]()
Gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
Chocolate chip cookie taartquote:
Ik over twee maanden.....quote:Op woensdag 23 juli 2025 18:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben in maart jarig, dan weet je dat vast.
Nee ik moet eerst deel twee van The Hunger Games nog kijken. En krijg zo nog even visite.quote:
die is er al paar jaar, die rent niet wegquote:Op woensdag 23 juli 2025 18:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee ik moet eerst deel twee van The Hunger Games nog kijken. En krijg zo nog even visite.
het woordje without is belangrijkquote:Op woensdag 23 juli 2025 18:31 schreef essnhills het volgende:
Nieuwe accu gekocht voor xd deurbel, dit staat erbij:
[ afbeelding ]
Deurbel maar binnen hangen dan
hoezo, de bel mag alleen niet zonder batterij buiten hangen als ik goed begrijpquote:Op woensdag 23 juli 2025 18:31 schreef essnhills het volgende:
Nieuwe accu gekocht voor xd deurbel, dit staat erbij:
[ afbeelding ]
Deurbel maar binnen hangen dan
Zorg er voor dat ze er dan 10 bakt, want ik ben 2 dagen na jou jarig..quote:Op woensdag 23 juli 2025 18:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben in maart jarig, dan weet je dat vast.
quote:
Ohja vergeten te vermeldenquote:Op woensdag 23 juli 2025 18:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
hoezo, de bel mag alleen niet zonder batterij buiten hangen als ik goed begrijp
das te weinig info om op te reagerenquote:Op woensdag 23 juli 2025 18:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ohja vergeten te vermelden
Je kan deze ook aansluiten op de normale deurbel. Maar dat kan alleen zonder de accu erin.
Maar.. dan mag ie niet buiten hangen?
Ik had mini-pizza'squote:Op woensdag 23 juli 2025 18:41 schreef Nizno het volgende:
gebakken zalm opgezogen.
whoep whoep was weer lekker!
quote:Op woensdag 23 juli 2025 18:41 schreef Nizno het volgende:
gebakken zalm opgezogen.
whoep whoep was weer lekker!
quote:
oh mijne is met accu en alsnog gewoon op de bestaande bel aangeslotenquote:Op woensdag 23 juli 2025 18:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Je kan deze ook aansluiten op de normale deurbel. Maar dat kan alleen zonder de accu erin.
Oh echt? Ik had begrepen dat dat niet kon omdat die aansluitdingetjes op de plek van de accu moetenquote:Op woensdag 23 juli 2025 18:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh mijne is met accu en alsnog gewoon op de bestaande bel aangesloten
Als de stroom een keer uitvalt...quote:Op woensdag 23 juli 2025 18:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh echt? Ik had begrepen dat dat niet kon omdat die aansluitdingetjes op de plek van de accu moeten
En de accu is dan ook zinloos want zit dan toch op de stroom van de deurbel
Dan doen ze maar gewoon deze klassiekerquote:Op woensdag 23 juli 2025 18:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als de stroom een keer uitvalt...
quote:Op woensdag 23 juli 2025 18:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan doen ze maar gewoon deze klassieker
[ afbeelding ]
is wel een andere bel, dus daar zal eht verschil wel zittenquote:Op woensdag 23 juli 2025 18:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh echt? Ik had begrepen dat dat niet kon omdat die aansluitdingetjes op de plek van de accu moeten
Dat zal het zijnquote:Op woensdag 23 juli 2025 18:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is wel een andere bel, dus daar zal eht verschil wel zitten
Ben je er verder helemaal klaar voor?quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Laptop gaat alvast uit. Kom nog wel online via andere aparaten....
Hoef ik morgen zo min mogelijk in te pakken....
Ga je dan uitzoeken hoe het apparaat werkt? Of vertaal je het maar zo precies mogelijk?quote:Op woensdag 23 juli 2025 18:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik vertaal dat soort dingen soms en dan heb ik soms ook zoiets van![]()
![]()
![]()
Wattes?
Eigenlijk niet....quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben je er verder helemaal klaar voor?
niet als in nog niet klaar of als in... geen zin, tegenzin, antizinquote:
quote:
Combinatie van factoren.quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet als in nog niet klaar of als in... geen zin, tegenzin, antizin
Ja is gewoon nogal wat gedoe zo met eerst deze verhuizing en dan ergens vlak erna nog een..quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Combinatie van factoren.
Onder andere onzekerheid en ook wel wat angsten naar de toekomst. Zal uiteindelijk wel goed komen hoor.
Morgen weet ik ook wie me vooralsnog in de toekomst gaan begeleiden. Wel fijn dat ik dat morgen meteen weet en natuurlijk kom ik niet in een heel onbekende wijk terecht. Ik bezorg daar regelmatig en ook mijn middelbare school zat daar in de buurt. Al was mijn eindexamen in 1998
maar je hebt (op de laatste paar dingen na) wel alles klaar dat je morgen die kant op kan?quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Combinatie van factoren.
Onder andere onzekerheid en ook wel wat angsten naar de toekomst. Zal uiteindelijk wel goed komen hoor.
Morgen weet ik ook wie me vooralsnog in de toekomst gaan begeleiden. Wel fijn dat ik dat morgen meteen weet en natuurlijk kom ik niet in een heel onbekende wijk terecht. Ik bezorg daar regelmatig en ook mijn middelbare school zat daar in de buurt. Al was mijn eindexamen in 1998
gewoon onder een afdakjenquote:Op woensdag 23 juli 2025 18:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ik heb gewoon de Chime erbij gekocht als deurbelgeluidding zeg maar.quote:Op woensdag 23 juli 2025 18:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, dat welquote:Op woensdag 23 juli 2025 19:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar je hebt (op de laatste paar dingen na) wel alles klaar dat je morgen die kant op kan?
gelukkig.quote:
quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2025 18:39 schreef essnhills het volgende:
Nu hangt ie hier droog en met accu's
Maar.. dat is toch niet logisch?
Ja dat heb ik ook iddquote:Op woensdag 23 juli 2025 19:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de Chime erbij gekocht als deurbelgeluidding zeg maar.
Je bent zelf een rommelpot!quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig.
En ja wat je gevoel betreft snap ik wel. allemaal rommelpot zoals mn oma zou zeggen.
Moest lachen.quote:
dat heb ik nog nooit ontkentquote:
Zo letterlijk mogelijk. Apparaat is nog niet altijd op de markt.quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ga je dan uitzoeken hoe het apparaat werkt? Of vertaal je het maar zo precies mogelijk?
Denk je dan wel eens: "Hier snapt niemand iets van, maar dat is niet mijn schuld."?quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo letterlijk mogelijk. Apparaat is nog niet altijd op de markt.
G9ed bezigquote:Op woensdag 23 juli 2025 20:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug van de fitness.
Nu meloen
Heb je ook andere camera's? Ik vind dat systeem met die Hubs echt ideaal. Alleen zag ik dat de Ring camera van de buren wat scherper beeld heeft.quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook idd
Die hangt in de woonkamer naast de schuifpui. Zodat ik hem ook hoor als ik buiten zit
Nee heb alleen die bij de deurbelquote:Op woensdag 23 juli 2025 20:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je ook andere camera's? Ik vind dat systeem met die Hubs echt ideaal. Alleen zag ik dat de Ring camera van de buren wat scherper beeld heeft.
je hebt niet eens op rapporteer gedruktquote:
Goed hequote:Op woensdag 23 juli 2025 20:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
je hebt niet eens op rapporteer gedrukt
Jij.............................................quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:37 schreef Ama het volgende:
Het is niet alsof ze alle drie er nu nog niet in staan.
Heb je de airco aan?quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:14 schreef Nattekat het volgende:
Heeft iemand al opgemerkt dat het echt vies benauwd is momenteel buiten?
Ettoooooooooooooooooooo Geppettoquote:
Ik?quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jij.............................................
Nee want zat net buiten met visite en was wel lekker buiten.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:14 schreef Nattekat het volgende:
Heeft iemand al opgemerkt dat het echt vies benauwd is momenteel buiten?
Kloostersquote:Op woensdag 23 juli 2025 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Zit nog een weekendje Duitsland te overwegen in een oud klooster
Maar ik ben er nog niet uit
Ja, dat spreekt me wel aan. Maar bijna 300 km rijden nietquote:Op woensdag 23 juli 2025 21:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
KloostersZo lekker rustgevend altijd.
Wel elke dag 6x een gebedje doenquote:Op woensdag 23 juli 2025 21:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
KloostersZo lekker rustgevend altijd.
Waar wilde je naartoe? En geen klooster dichterbij?quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat spreekt me wel aan. Maar bijna 300 km rijden niet
Duitsland. Maar om te wandelen voornamelijk.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waar wildr je naartoe? En geen klooster dichterbij?
Maar waar in Duitsland?quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Duitsland. Maar om te wandelen voornamelijk.
Naar Duitsland wandelen is wel wat verquote:Op woensdag 23 juli 2025 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Duitsland. Maar om te wandelen voornamelijk.
Ik vind rijden al ver.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Naar Duitsland wandelen is wel wat ver
Je kunt ook net als Fles met de trein gaanquote:
Ik heb voorlopig mijn bekomst van DB.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt ook net als Fles met de trein gaan
Zijn die nog erger dan de NS?quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb voorlopig mijn bekomst van DB.
Misschien moeten ze dan ook maar de prijzen verhogen, dat schijnt te werkenquote:
quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh leuk, de hond van de buren is weer aan het blaffen.
hier hangt wel een das aan de kapstok.. en reetjes.... wel een hele grotequote:
Nu hopen op mooi weer zodat je 'm vaak kan gebruiken.quote:
nou, vaak gebruiken zal sowieso wel gebeuren, alleen al ~3000KM per jaar aan woon/werk verkeer, en dan nog boodschappen en alle andere dingenquote:Op donderdag 24 juli 2025 06:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu hopen op mooi weer zodat je 'm vaak kan gebruiken.
Ik lig nog wel lekker. Geen zin om er al uit te komen.quote:
Ah. Heel goed.quote:Op donderdag 24 juli 2025 06:16 schreef mschol het volgende:
[..]
nou, vaak gebruiken zal sowieso wel gebeuren, alleen al ~3000KM per jaar aan woon/werk verkeer, en dan nog boodschappen en alle andere dingen
mooi weer is een pre maar geen vereiste dus
same same maar wil ook niet te laat opstaan wil wel even 2 dagen oid het land uitquote:Op donderdag 24 juli 2025 06:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik lig nog wel lekker. Geen zin om er al uit te komen.
quote:
quote:
quote:
mogguh beidequote:Op donderdag 24 juli 2025 06:41 schreef Karzai het volgende:
goedemorgen, lekker een vers kopje koffie, broodjes in de oven en eitjes koken
![]()
tevens schijnt de zon weer voor ons vandaag
Intussen er ook uit gekomen. Vanmiddag vrij, dus wil nog wel even wat dingen afronden vanmorgen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 06:42 schreef mschol het volgende:
[..]
same same maar wil ook niet te laat opstaan wil wel even 2 dagen oid het land uit
[..]![]()
[..]
Morguh mscholquote:
Nog leuke dingen gedaan?quote:
ik heb geglowgolfd met logees, verder helmaal niet weggeweest ofzoquote:
België is wel mooi.quote:Op donderdag 24 juli 2025 07:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb geglowgolfd met logees, verder helmaal niet weggeweest ofzo
plan is om vandaag wel even weg te gaan richting brussel ofzo
quote:
quote:
Morguh herenquote:
Big spenderenquote:
quote:
quote:
quote:
het heeft zeker zn mooie plekken.. ik kijk onderweg of ik verder reis nogquote:
quote:
Ja, weer snel uitgeven voordat het op is.quote:
ik zal em vandaag ook wel krijgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deel naar de spaarrekeningquote:Op donderdag 24 juli 2025 08:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, weer snel uitgeven voordat het op is.
Morguh Stigquote:
morgen als het goed is, maar ik heb nog over van de afgelopen maand.quote:
kan je nog eff uit eten vanavondquote:Op donderdag 24 juli 2025 08:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
morgen als het goed is, maar ik heb nog over van de afgelopen maand.
Dotjequote:
Morgen naar de kermisquote:
STINGquote:
Ik zag laatst trouwens dat ik je gewoon op Steam hebquote:
We hadden een vleermuistocht gedaan vanaf het natuurcentrum, was leuk. Volgens mij is er over een paar weken weer eentje.quote:Op donderdag 24 juli 2025 08:30 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, wow, erg mooi
Ik blijf ook maar foto's maken bij ons in de buurt.
Wil ik het weten?quote:Op donderdag 24 juli 2025 08:26 schreef mschol het volgende:
[..]
daar heb ik vorig jaar ofzo prijzen van gezien.. het plezier bedierf gelijk
nee, gewoon gaan en plezier hebbenquote:Op donderdag 24 juli 2025 08:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wil ik het weten?![]()
Ik ben al een paar jaar niet meer naar de kermis geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ah, nice, die hadden we niet voorbij zien komen. In het najaar hebben we daar een Bronsttocht geboekt.quote:Op donderdag 24 juli 2025 08:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We hadden een vleermuistocht gedaan vanaf het natuurcentrum, was leuk. Volgens mij is er over een paar weken weer eentje.
quote:Op donderdag 24 juli 2025 08:29 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zag laatst trouwens dat ik je gewoon op Steam heb
Nadat je Witchfire in het topic had genoemd zag ik heel 'toevallig' later iemand met Witchfire achievements voorbij komen in m'n feed
Katquote:
Beetje mensen kijken alleenquote:Op donderdag 24 juli 2025 08:26 schreef mschol het volgende:
[..]
daar heb ik vorig jaar ofzo prijzen van gezien.. het plezier bedierf gelijk
Ja, ik ga later vandaag naar de logeerplek. Verhuizers zijn er al, maar die doen eerst (de) andere bewoner(s). We gaan vandaag met 3 man weg. Dat zijn tevens the last men standing.quote:Op donderdag 24 juli 2025 08:30 schreef mschol het volgende:
[..]
ah, je grapjas heb je al aan voor je verhuizing (dat was vandaag toch?)
success
O ja, die wil ik ook nog eens doenquote:Op donderdag 24 juli 2025 08:33 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, nice, die hadden we niet voorbij zien komen. In het najaar hebben we daar een Bronsttocht geboekt.
Die proberen we met hun web altijd met veel zorg te laten hangenquote:Op donderdag 24 juli 2025 08:45 schreef CherryLips het volgende:
Even gekeken, het was een kruisspin. Maar wel een dikkerd
Nee, nooit last van.quote:Op donderdag 24 juli 2025 08:42 schreef mschol het volgende:
[..]
dat..
Als iemand teveel heeft, ik heb nog wel een rekeningnummer waar het gestort kan worden
Anders ik welquote:Op donderdag 24 juli 2025 08:42 schreef mschol het volgende:
[..]
dat..
Als iemand teveel heeft, ik heb nog wel een rekeningnummer waar het gestort kan worden
Mooiquote:
Beetje die spin fatshamen terwijl die daar gewoon lekker in zijn web hing te chillenquote:Op donderdag 24 juli 2025 08:45 schreef CherryLips het volgende:
Even gekeken, het was een kruisspin. Maar wel een dikkerd
Waar ook tientallen vliegen in hingen zeker?quote:Op donderdag 24 juli 2025 08:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje die spin fatshamen terwijl die daar gewoon lekker in zijn web hing te chillen
Ja dat is gewoon een spin die goed is in zijn vakquote:Op donderdag 24 juli 2025 08:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waar ook tientallen vliegen in hingen zeker?
Ben aan het sparen voor een huisquote:Op donderdag 24 juli 2025 08:42 schreef mschol het volgende:
[..]
dat..
En samen met CL zit te snacken als ze een serie zitten te bingenquote:Op donderdag 24 juli 2025 08:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon een spin die goed is in zijn vak
ik had gisteren bijna een haas onder mn wiel, stom beest schoot op het laatste moment de andere kant opquote:Op donderdag 24 juli 2025 08:57 schreef CherryLips het volgende:
Er waren ook piepkleine kikkertjes maar die zag je heel slecht en liepen midden op het pad dus waarschijnlijk zijn er een paar geplet
Nobelquote:
Jawel, alleen sta ik in Steam met m'n echte naamquote:Op donderdag 24 juli 2025 08:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:STING volgens mij heb ik jou niet in mijn Steamlijst
Was ie bijna het haasjequote:Op donderdag 24 juli 2025 08:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had gisteren bijna een haas onder mn wiel, stom beest schoot op het laatste moment de andere kant op
Hoe kan dat?quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:01 schreef CherryLips het volgende:
Kut ik kan niet inloggen bij PayPal. Moet je weer moeilijk gaan bellen enzo.
Kan je voor hem geen plekje regelen dan?quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:02 schreef mschol het volgende:
[..]
kansloos, je kan het beter aan mij doneren, kan ik mijn huis verder afbetalen
Geen idee, hij pakt m'n ww niet meer en als ik dan een nieuw ww wil instellen krijg ik de melding dat ze niet kunnen verifiëren dat ik het ben en dat ik moet bellen.quote:
wordt zo vol in mijn huis danquote:Op donderdag 24 juli 2025 09:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan je voor hem geen plekje regelen dan?
Mooi toch. Gratis pauzequote:Op donderdag 24 juli 2025 09:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja. Vandaag upgrade naar Windows 11 op de werklaptop.
Fok-hotelquote:
Apart. Is het geen omleiding naar een phishingsite?quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee, hij pakt m'n ww niet meer en als ik dan een nieuw ww wil instellen krijg ik de melding dat ze niet kunnen verifiëren dat ik het ben en dat ik moet bellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |