Nou ik dacht eerlijk gezegd dat het best snel gegaan is die 4 jaar.quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft het nog lang volgehouden met die ziekte.
Hij leeft nog he dus ik verwacht niet dat ze op nummer 1 komen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar ja die Freek zal echt wel een flinke bonus krijgen. Van die anderen verwacht ik wel wat stijging, maar Suzan en Freek kunnen echt wel zomaar op 1 komen te staan.... Dat zie ik bij die anderen niet gebeuren...
Going to the run blijft wel mijn favoriete nummer.quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Radar Love of Going to the Run op 1?
Ik zou er zo voor tekenen hoor. En ik zou dat heel leuk vinden. Maar ik vertrouw de wansmaak van NL niet...
Bij mij She Flies on Strange wings, maar dan de langere versie niet de versie die ze tijdens de T2000 draaien..quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Going to the run blijft wel mijn favoriete nummer.
ik ga stemmen dit jaarquote:Op woensdag 23 juli 2025 15:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Radar Love of Going to the Run op 1?
Ik zou er zo voor tekenen hoor. En ik zou dat heel leuk vinden. Maar ik vertrouw de wansmaak van NL niet...
@Shiiquote:Op woensdag 23 juli 2025 16:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij mij She Flies on Strange wings, maar dan de langere versie niet de versie die ze tijdens de T2000 draaien..
Ik gok mensen van het soort homo sapiens. Maar ik kan het mis hebbenquote:Op woensdag 23 juli 2025 16:17 schreef UitStraling het volgende:
Wat zijn dat voor mensen eigenlijk, fans van Susan en Freek?
Oei, dat zijn de ergste.quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik gok mensen van het soort homo sapiens. Maar ik kan het mis hebben
Ja maar die groep zoogdieren is vrij divers, van vlot, tot knap, tot sociaal, tot gemeen, tot lui, tot actief en succesvol, tot kansloos, tot suf, tot leuk, tot grappig, tot beschadigd, tot aan irritant tot aan saai.quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik gok mensen van het soort homo sapiens. Maar ik kan het mis hebben
quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:17 schreef UitStraling het volgende:
Wat zijn dat voor mensen eigenlijk, fans van Susan en Freek?
quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar die groep zoogdieren is vrij divers, van vlot, tot knap, tot sociaal, tot gemeen, tot lui, tot actief en succesvol, tot kansloos, tot suf, tot leuk, tot grappig, tot beschadigd, tot aan irritant tot aan saai.
Oeh, nicequote:Op woensdag 23 juli 2025 16:27 schreef essnhills het volgende:
Er zit een een egel in de tuin verstopt
Ga je 'm voeren?quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:27 schreef essnhills het volgende:
Er zit een een egel in de tuin verstopt
Dat heb ik nietquote:Op woensdag 23 juli 2025 16:31 schreef STING het volgende:
[..]
Oeh, nicekattenbrokjes neerzetten was het toch?
Ik weet niet met watquote:
Ik heb ze nog in de voorraadkast en ik eet ze nu op. (de chocolade variant)quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:11 schreef Ama het volgende:
Nog even en ik kan me weer dood eten in kerstkransjes.
wormpjesquote:Op woensdag 23 juli 2025 16:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat heb ik niet
[..]
Ik weet niet met wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |