It has begun.quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er is veel groen in het bos, maar waren ook gele blaadje en die gewoon op de grond lagen.
Een snelle bus.quote:
quote:
Heeft Essie nu iets gewonnen?quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Lig je gewoon braaf lekker te slapen, en ineens wordt er besloten dat ik jullie heul niet aardig vind![]()
quote:
Alle grote rockers gaan nu wel de pijp uit.quote:
quote:
quote:
Ozzy en golden earing in die lijst is niet erg, Maar Suzan En Freek is een ander verhaal.quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb niets met beide. Als het zo doorgaat sla ik top 2000 over dit jaar.
Owja dat is waar ook. En het jaar erop nog een keer, omdat hij overleden is.quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ozzy en golden earing in die lijst is niet erg, Maar Suzan En Freek is een ander verhaal.
In de zomer verdampt er zoveel ijs. Zonde, dan moet je wel meer kopen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo'n bak rumrozijnenijs laat zich wel makkelijk leegscheppen zeg
Allemaal klimaatbeflikkering door de eelietusquote:Op woensdag 23 juli 2025 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In de zomer verdampt er zoveel ijs. Zonde, dan moet je wel meer kopen.
Heeft het nog lang volgehouden met die ziekte.quote:
Heujquote:Op woensdag 23 juli 2025 15:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ozzy en golden earing in die lijst is niet erg, Maar Suzan En Freek is een ander verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |