Ik zag laatst trouwens dat ik je gewoon op Steam hebquote:
We hadden een vleermuistocht gedaan vanaf het natuurcentrum, was leuk. Volgens mij is er over een paar weken weer eentje.quote:Op donderdag 24 juli 2025 08:30 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, wow, erg mooi
Ik blijf ook maar foto's maken bij ons in de buurt.
Wil ik het weten?quote:Op donderdag 24 juli 2025 08:26 schreef mschol het volgende:
[..]
daar heb ik vorig jaar ofzo prijzen van gezien.. het plezier bedierf gelijk
nee, gewoon gaan en plezier hebbenquote:Op donderdag 24 juli 2025 08:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wil ik het weten?![]()
Ik ben al een paar jaar niet meer naar de kermis geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ah, nice, die hadden we niet voorbij zien komen. In het najaar hebben we daar een Bronsttocht geboekt.quote:Op donderdag 24 juli 2025 08:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We hadden een vleermuistocht gedaan vanaf het natuurcentrum, was leuk. Volgens mij is er over een paar weken weer eentje.
quote:Op donderdag 24 juli 2025 08:29 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zag laatst trouwens dat ik je gewoon op Steam heb
Nadat je Witchfire in het topic had genoemd zag ik heel 'toevallig' later iemand met Witchfire achievements voorbij komen in m'n feed
Katquote:
Beetje mensen kijken alleenquote:Op donderdag 24 juli 2025 08:26 schreef mschol het volgende:
[..]
daar heb ik vorig jaar ofzo prijzen van gezien.. het plezier bedierf gelijk
Ja, ik ga later vandaag naar de logeerplek. Verhuizers zijn er al, maar die doen eerst (de) andere bewoner(s). We gaan vandaag met 3 man weg. Dat zijn tevens the last men standing.quote:Op donderdag 24 juli 2025 08:30 schreef mschol het volgende:
[..]
ah, je grapjas heb je al aan voor je verhuizing (dat was vandaag toch?)
success
O ja, die wil ik ook nog eens doenquote:Op donderdag 24 juli 2025 08:33 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, nice, die hadden we niet voorbij zien komen. In het najaar hebben we daar een Bronsttocht geboekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |