O ja, die wil ik ook nog eens doenquote:Op donderdag 24 juli 2025 08:33 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, nice, die hadden we niet voorbij zien komen. In het najaar hebben we daar een Bronsttocht geboekt.
Die proberen we met hun web altijd met veel zorg te laten hangenquote:Op donderdag 24 juli 2025 08:45 schreef CherryLips het volgende:
Even gekeken, het was een kruisspin. Maar wel een dikkerd
Nee, nooit last van.quote:Op donderdag 24 juli 2025 08:42 schreef mschol het volgende:
[..]
dat..
Als iemand teveel heeft, ik heb nog wel een rekeningnummer waar het gestort kan worden
Anders ik welquote:Op donderdag 24 juli 2025 08:42 schreef mschol het volgende:
[..]
dat..
Als iemand teveel heeft, ik heb nog wel een rekeningnummer waar het gestort kan worden
Mooiquote:
Beetje die spin fatshamen terwijl die daar gewoon lekker in zijn web hing te chillenquote:Op donderdag 24 juli 2025 08:45 schreef CherryLips het volgende:
Even gekeken, het was een kruisspin. Maar wel een dikkerd
Waar ook tientallen vliegen in hingen zeker?quote:Op donderdag 24 juli 2025 08:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje die spin fatshamen terwijl die daar gewoon lekker in zijn web hing te chillen
Ja dat is gewoon een spin die goed is in zijn vakquote:Op donderdag 24 juli 2025 08:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waar ook tientallen vliegen in hingen zeker?
Ben aan het sparen voor een huisquote:Op donderdag 24 juli 2025 08:42 schreef mschol het volgende:
[..]
dat..
En samen met CL zit te snacken als ze een serie zitten te bingenquote:Op donderdag 24 juli 2025 08:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon een spin die goed is in zijn vak
ik had gisteren bijna een haas onder mn wiel, stom beest schoot op het laatste moment de andere kant opquote:Op donderdag 24 juli 2025 08:57 schreef CherryLips het volgende:
Er waren ook piepkleine kikkertjes maar die zag je heel slecht en liepen midden op het pad dus waarschijnlijk zijn er een paar geplet
Nobelquote:
Jawel, alleen sta ik in Steam met m'n echte naamquote:Op donderdag 24 juli 2025 08:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:STING volgens mij heb ik jou niet in mijn Steamlijst
Was ie bijna het haasjequote:Op donderdag 24 juli 2025 08:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had gisteren bijna een haas onder mn wiel, stom beest schoot op het laatste moment de andere kant op
Hoe kan dat?quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:01 schreef CherryLips het volgende:
Kut ik kan niet inloggen bij PayPal. Moet je weer moeilijk gaan bellen enzo.
Kan je voor hem geen plekje regelen dan?quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:02 schreef mschol het volgende:
[..]
kansloos, je kan het beter aan mij doneren, kan ik mijn huis verder afbetalen
Geen idee, hij pakt m'n ww niet meer en als ik dan een nieuw ww wil instellen krijg ik de melding dat ze niet kunnen verifiėren dat ik het ben en dat ik moet bellen.quote:
wordt zo vol in mijn huis danquote:Op donderdag 24 juli 2025 09:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan je voor hem geen plekje regelen dan?
Mooi toch. Gratis pauzequote:Op donderdag 24 juli 2025 09:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja. Vandaag upgrade naar Windows 11 op de werklaptop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |