quote:
Ohja vergeten te vermeldenquote:Op woensdag 23 juli 2025 18:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
hoezo, de bel mag alleen niet zonder batterij buiten hangen als ik goed begrijp
das te weinig info om op te reagerenquote:Op woensdag 23 juli 2025 18:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ohja vergeten te vermelden
Je kan deze ook aansluiten op de normale deurbel. Maar dat kan alleen zonder de accu erin.
Maar.. dan mag ie niet buiten hangen?
Ik had mini-pizza'squote:Op woensdag 23 juli 2025 18:41 schreef Nizno het volgende:
gebakken zalm opgezogen.
whoep whoep was weer lekker!
quote:Op woensdag 23 juli 2025 18:41 schreef Nizno het volgende:
gebakken zalm opgezogen.
whoep whoep was weer lekker!
quote:
oh mijne is met accu en alsnog gewoon op de bestaande bel aangeslotenquote:Op woensdag 23 juli 2025 18:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Je kan deze ook aansluiten op de normale deurbel. Maar dat kan alleen zonder de accu erin.
Oh echt? Ik had begrepen dat dat niet kon omdat die aansluitdingetjes op de plek van de accu moetenquote:Op woensdag 23 juli 2025 18:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh mijne is met accu en alsnog gewoon op de bestaande bel aangesloten
Als de stroom een keer uitvalt...quote:Op woensdag 23 juli 2025 18:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh echt? Ik had begrepen dat dat niet kon omdat die aansluitdingetjes op de plek van de accu moeten
En de accu is dan ook zinloos want zit dan toch op de stroom van de deurbel
Dan doen ze maar gewoon deze klassiekerquote:Op woensdag 23 juli 2025 18:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als de stroom een keer uitvalt...
quote:Op woensdag 23 juli 2025 18:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan doen ze maar gewoon deze klassieker
[ afbeelding ]
is wel een andere bel, dus daar zal eht verschil wel zittenquote:Op woensdag 23 juli 2025 18:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh echt? Ik had begrepen dat dat niet kon omdat die aansluitdingetjes op de plek van de accu moeten
En de accu is dan ook zinloos want zit dan toch op de stroom van de deurbel
Dat zal het zijnquote:Op woensdag 23 juli 2025 18:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is wel een andere bel, dus daar zal eht verschil wel zitten
Ben je er verder helemaal klaar voor?quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Laptop gaat alvast uit. Kom nog wel online via andere aparaten....
Hoef ik morgen zo min mogelijk in te pakken....
Ga je dan uitzoeken hoe het apparaat werkt? Of vertaal je het maar zo precies mogelijk?quote:Op woensdag 23 juli 2025 18:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik vertaal dat soort dingen soms en dan heb ik soms ook zoiets van![]()
![]()
![]()
Wattes?
Eigenlijk niet....quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben je er verder helemaal klaar voor?
niet als in nog niet klaar of als in... geen zin, tegenzin, antizinquote:
quote:
Combinatie van factoren.quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet als in nog niet klaar of als in... geen zin, tegenzin, antizin
Ja is gewoon nogal wat gedoe zo met eerst deze verhuizing en dan ergens vlak erna nog een..quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Combinatie van factoren.
Onder andere onzekerheid en ook wel wat angsten naar de toekomst. Zal uiteindelijk wel goed komen hoor.
Morgen weet ik ook wie me vooralsnog in de toekomst gaan begeleiden. Wel fijn dat ik dat morgen meteen weet en natuurlijk kom ik niet in een heel onbekende wijk terecht. Ik bezorg daar regelmatig en ook mijn middelbare school zat daar in de buurt. Al was mijn eindexamen in 1998
maar je hebt (op de laatste paar dingen na) wel alles klaar dat je morgen die kant op kan?quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Combinatie van factoren.
Onder andere onzekerheid en ook wel wat angsten naar de toekomst. Zal uiteindelijk wel goed komen hoor.
Morgen weet ik ook wie me vooralsnog in de toekomst gaan begeleiden. Wel fijn dat ik dat morgen meteen weet en natuurlijk kom ik niet in een heel onbekende wijk terecht. Ik bezorg daar regelmatig en ook mijn middelbare school zat daar in de buurt. Al was mijn eindexamen in 1998
gewoon onder een afdakjenquote:Op woensdag 23 juli 2025 18:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |