Ik heb gewoon de Chime erbij gekocht als deurbelgeluidding zeg maar.quote:Op woensdag 23 juli 2025 18:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh echt? Ik had begrepen dat dat niet kon omdat die aansluitdingetjes op de plek van de accu moeten
En de accu is dan ook zinloos want zit dan toch op de stroom van de deurbel
Ja, dat welquote:Op woensdag 23 juli 2025 19:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar je hebt (op de laatste paar dingen na) wel alles klaar dat je morgen die kant op kan?
gelukkig.quote:
quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2025 18:39 schreef essnhills het volgende:
Nu hangt ie hier droog en met accu's
Maar.. dat is toch niet logisch?
Ja dat heb ik ook iddquote:Op woensdag 23 juli 2025 19:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de Chime erbij gekocht als deurbelgeluidding zeg maar.
Je bent zelf een rommelpot!quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig.
En ja wat je gevoel betreft snap ik wel. allemaal rommelpot zoals mn oma zou zeggen.
Moest lachen.quote:
dat heb ik nog nooit ontkentquote:
Zo letterlijk mogelijk. Apparaat is nog niet altijd op de markt.quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ga je dan uitzoeken hoe het apparaat werkt? Of vertaal je het maar zo precies mogelijk?
Denk je dan wel eens: "Hier snapt niemand iets van, maar dat is niet mijn schuld."?quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo letterlijk mogelijk. Apparaat is nog niet altijd op de markt.
G9ed bezigquote:Op woensdag 23 juli 2025 20:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug van de fitness.
Nu meloen
Heb je ook andere camera's? Ik vind dat systeem met die Hubs echt ideaal. Alleen zag ik dat de Ring camera van de buren wat scherper beeld heeft.quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook idd
Die hangt in de woonkamer naast de schuifpui. Zodat ik hem ook hoor als ik buiten zit
Nee heb alleen die bij de deurbelquote:Op woensdag 23 juli 2025 20:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je ook andere camera's? Ik vind dat systeem met die Hubs echt ideaal. Alleen zag ik dat de Ring camera van de buren wat scherper beeld heeft.
je hebt niet eens op rapporteer gedruktquote:
Goed hequote:Op woensdag 23 juli 2025 20:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
je hebt niet eens op rapporteer gedrukt
Jij.............................................quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:37 schreef Ama het volgende:
Het is niet alsof ze alle drie er nu nog niet in staan.
Heb je de airco aan?quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:14 schreef Nattekat het volgende:
Heeft iemand al opgemerkt dat het echt vies benauwd is momenteel buiten?
Ettoooooooooooooooooooo Geppettoquote:
Ik?quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jij.............................................
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |