Maar ja die Freek zal echt wel een flinke bonus krijgen. Van die anderen verwacht ik wel wat stijging, maar Suzan en Freek kunnen echt wel zomaar op 1 komen te staan.... Dat zie ik bij die anderen niet gebeuren...quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:37 schreef Ama het volgende:
Het is niet alsof ze alle drie er nu nog niet in staan.
het is ook nog te ver weg nu. als zo iets gebeurd vlak voordat mensen kunnen stemmen dan merk je dat wel in de stemming.quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar ja die Freek zal echt wel een flinke bonus krijgen. Van die anderen verwacht ik wel wat stijging, maar Suzan en Freek kunnen echt wel zomaar op 1 komen te staan.... Dat zie ik bij die anderen niet gebeuren...
De nieuwe smaak van de week bij de ijssalonquote:Witte chocolade pinda karamel is de nieuwe smaak van de week!😉
@MizzezAmyquote:Op woensdag 23 juli 2025 15:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De nieuwe smaak van de week bij de ijssalon
Bij Golden Earring zeker wel.quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar ja die Freek zal echt wel een flinke bonus krijgen. Van die anderen verwacht ik wel wat stijging, maar Suzan en Freek kunnen echt wel zomaar op 1 komen te staan.... Dat zie ik bij die anderen niet gebeuren...
Radar Love of Going to the Run op 1?quote:
PURO?quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De nieuwe smaak van de week bij de ijssalon
Nou ik dacht eerlijk gezegd dat het best snel gegaan is die 4 jaar.quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft het nog lang volgehouden met die ziekte.
Hij leeft nog he dus ik verwacht niet dat ze op nummer 1 komen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Going to the run blijft wel mijn favoriete nummer.quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Radar Love of Going to the Run op 1?
Ik zou er zo voor tekenen hoor. En ik zou dat heel leuk vinden. Maar ik vertrouw de wansmaak van NL niet...
Bij mij She Flies on Strange wings, maar dan de langere versie niet de versie die ze tijdens de T2000 draaien..quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Going to the run blijft wel mijn favoriete nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |