in een parkje ofzo in de bossen, komen vast wel egels enzo op afquote:Op woensdag 23 juli 2025 17:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee geen tuin, maar had ze een tijdje geleden al neergelegd en de vogels die hier komen laten ze liggen.
jahoorquote:
Ja zal allemaal best.quote:Op woensdag 23 juli 2025 17:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
jahoor
Ja, meelwormen zijn zowel gezond als verrassend lekker – mits goed bereid! Hier zijn de belangrijkste punten:
meelwormen
Hoog eiwitgehalte: Tot wel 50–60% eiwit per gewicht – meer dan kip of rundvlees2.
Laag in vet: Slechts 15–20% vet, en rijk aan gezonde vetzuren zoals omega-3 en omega-6.
Rijk aan vitamines en mineralen:
IJzer, zink, magnesium, fosfor
Vitamine B1 en B124
Complete eiwitbron: Bevat alle essentiële aminozuren4.
Licht verteerbaar: Goed te verteren, ook voor mensen met gevoelige darmen.
🌍 Duurzaam alternatief
Meelwormen hebben een lage ecologische voetafdruk:
Minder water, land en voer nodig dan traditioneel vee4.
Stoten minder broeikasgassen uit.
Ze kunnen leven op organische reststromen, wat voedselverspilling tegengaat.
🍽️ Smaak en bereiding
Smaak: Mild en nootachtig, vooral als ze geroosterd of gebakken zijn5.
Gebruik: In snacks, salades, quiches, of zelfs als vleesvervanger4.
Veiligheid: Altijd goed verhitten vóór consumptie. Sommige mensen kunnen allergisch zijn3.
🤔 Zijn ze lekker?
Dat hangt af van je smaak en bereidingswijze. Veel mensen vinden ze knapperig en nootachtig, vooral als ze gedroogd of gekruid zijn. Denk aan smaken zoals tomaat, look of gerookt.
Yo deze ziet er fucking lekker uit.quote:Op woensdag 23 juli 2025 17:47 schreef essnhills het volgende:
Sowieso veel insecten in de tuin![]()
[..]
Oh ben je jarig![]()
Gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
Chocolate chip cookie taartquote:
Ik over twee maanden.....quote:Op woensdag 23 juli 2025 18:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben in maart jarig, dan weet je dat vast.
Nee ik moet eerst deel twee van The Hunger Games nog kijken. En krijg zo nog even visite.quote:
die is er al paar jaar, die rent niet wegquote:Op woensdag 23 juli 2025 18:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee ik moet eerst deel twee van The Hunger Games nog kijken. En krijg zo nog even visite.
het woordje without is belangrijkquote:Op woensdag 23 juli 2025 18:31 schreef essnhills het volgende:
Nieuwe accu gekocht voor xd deurbel, dit staat erbij:
[ afbeelding ]
Deurbel maar binnen hangen dan
hoezo, de bel mag alleen niet zonder batterij buiten hangen als ik goed begrijpquote:Op woensdag 23 juli 2025 18:31 schreef essnhills het volgende:
Nieuwe accu gekocht voor xd deurbel, dit staat erbij:
[ afbeelding ]
Deurbel maar binnen hangen dan
Zorg er voor dat ze er dan 10 bakt, want ik ben 2 dagen na jou jarig..quote:Op woensdag 23 juli 2025 18:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben in maart jarig, dan weet je dat vast.
quote:
Ohja vergeten te vermeldenquote:Op woensdag 23 juli 2025 18:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
hoezo, de bel mag alleen niet zonder batterij buiten hangen als ik goed begrijp
das te weinig info om op te reagerenquote:Op woensdag 23 juli 2025 18:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ohja vergeten te vermelden
Je kan deze ook aansluiten op de normale deurbel. Maar dat kan alleen zonder de accu erin.
Maar.. dan mag ie niet buiten hangen?
Ik had mini-pizza'squote:Op woensdag 23 juli 2025 18:41 schreef Nizno het volgende:
gebakken zalm opgezogen.
whoep whoep was weer lekker!
quote:Op woensdag 23 juli 2025 18:41 schreef Nizno het volgende:
gebakken zalm opgezogen.
whoep whoep was weer lekker!
quote:
oh mijne is met accu en alsnog gewoon op de bestaande bel aangeslotenquote:Op woensdag 23 juli 2025 18:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Je kan deze ook aansluiten op de normale deurbel. Maar dat kan alleen zonder de accu erin.
Oh echt? Ik had begrepen dat dat niet kon omdat die aansluitdingetjes op de plek van de accu moetenquote:Op woensdag 23 juli 2025 18:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh mijne is met accu en alsnog gewoon op de bestaande bel aangesloten
Als de stroom een keer uitvalt...quote:Op woensdag 23 juli 2025 18:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh echt? Ik had begrepen dat dat niet kon omdat die aansluitdingetjes op de plek van de accu moeten
En de accu is dan ook zinloos want zit dan toch op de stroom van de deurbel
Dan doen ze maar gewoon deze klassiekerquote:Op woensdag 23 juli 2025 18:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als de stroom een keer uitvalt...
quote:Op woensdag 23 juli 2025 18:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan doen ze maar gewoon deze klassieker
[ afbeelding ]
is wel een andere bel, dus daar zal eht verschil wel zittenquote:Op woensdag 23 juli 2025 18:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh echt? Ik had begrepen dat dat niet kon omdat die aansluitdingetjes op de plek van de accu moeten
Dat zal het zijnquote:Op woensdag 23 juli 2025 18:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is wel een andere bel, dus daar zal eht verschil wel zitten
Ben je er verder helemaal klaar voor?quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Laptop gaat alvast uit. Kom nog wel online via andere aparaten....
Hoef ik morgen zo min mogelijk in te pakken....
Ga je dan uitzoeken hoe het apparaat werkt? Of vertaal je het maar zo precies mogelijk?quote:Op woensdag 23 juli 2025 18:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik vertaal dat soort dingen soms en dan heb ik soms ook zoiets van![]()
![]()
![]()
Wattes?
Eigenlijk niet....quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben je er verder helemaal klaar voor?
niet als in nog niet klaar of als in... geen zin, tegenzin, antizinquote:
quote:
Combinatie van factoren.quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet als in nog niet klaar of als in... geen zin, tegenzin, antizin
Ja is gewoon nogal wat gedoe zo met eerst deze verhuizing en dan ergens vlak erna nog een..quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Combinatie van factoren.
Onder andere onzekerheid en ook wel wat angsten naar de toekomst. Zal uiteindelijk wel goed komen hoor.
Morgen weet ik ook wie me vooralsnog in de toekomst gaan begeleiden. Wel fijn dat ik dat morgen meteen weet en natuurlijk kom ik niet in een heel onbekende wijk terecht. Ik bezorg daar regelmatig en ook mijn middelbare school zat daar in de buurt. Al was mijn eindexamen in 1998
maar je hebt (op de laatste paar dingen na) wel alles klaar dat je morgen die kant op kan?quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Combinatie van factoren.
Onder andere onzekerheid en ook wel wat angsten naar de toekomst. Zal uiteindelijk wel goed komen hoor.
Morgen weet ik ook wie me vooralsnog in de toekomst gaan begeleiden. Wel fijn dat ik dat morgen meteen weet en natuurlijk kom ik niet in een heel onbekende wijk terecht. Ik bezorg daar regelmatig en ook mijn middelbare school zat daar in de buurt. Al was mijn eindexamen in 1998
gewoon onder een afdakjenquote:Op woensdag 23 juli 2025 18:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ik heb gewoon de Chime erbij gekocht als deurbelgeluidding zeg maar.quote:Op woensdag 23 juli 2025 18:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, dat welquote:Op woensdag 23 juli 2025 19:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar je hebt (op de laatste paar dingen na) wel alles klaar dat je morgen die kant op kan?
gelukkig.quote:
quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2025 18:39 schreef essnhills het volgende:
Nu hangt ie hier droog en met accu's
Maar.. dat is toch niet logisch?
Ja dat heb ik ook iddquote:Op woensdag 23 juli 2025 19:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de Chime erbij gekocht als deurbelgeluidding zeg maar.
Je bent zelf een rommelpot!quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig.
En ja wat je gevoel betreft snap ik wel. allemaal rommelpot zoals mn oma zou zeggen.
Moest lachen.quote:
dat heb ik nog nooit ontkentquote:
Zo letterlijk mogelijk. Apparaat is nog niet altijd op de markt.quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ga je dan uitzoeken hoe het apparaat werkt? Of vertaal je het maar zo precies mogelijk?
Denk je dan wel eens: "Hier snapt niemand iets van, maar dat is niet mijn schuld."?quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo letterlijk mogelijk. Apparaat is nog niet altijd op de markt.
G9ed bezigquote:Op woensdag 23 juli 2025 20:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug van de fitness.
Nu meloen
Heb je ook andere camera's? Ik vind dat systeem met die Hubs echt ideaal. Alleen zag ik dat de Ring camera van de buren wat scherper beeld heeft.quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook idd
Die hangt in de woonkamer naast de schuifpui. Zodat ik hem ook hoor als ik buiten zit
Nee heb alleen die bij de deurbelquote:Op woensdag 23 juli 2025 20:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je ook andere camera's? Ik vind dat systeem met die Hubs echt ideaal. Alleen zag ik dat de Ring camera van de buren wat scherper beeld heeft.
je hebt niet eens op rapporteer gedruktquote:
Goed hequote:Op woensdag 23 juli 2025 20:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
je hebt niet eens op rapporteer gedrukt
Jij.............................................quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:37 schreef Ama het volgende:
Het is niet alsof ze alle drie er nu nog niet in staan.
Heb je de airco aan?quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:14 schreef Nattekat het volgende:
Heeft iemand al opgemerkt dat het echt vies benauwd is momenteel buiten?
Ettoooooooooooooooooooo Geppettoquote:
Ik?quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jij.............................................
Nee want zat net buiten met visite en was wel lekker buiten.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:14 schreef Nattekat het volgende:
Heeft iemand al opgemerkt dat het echt vies benauwd is momenteel buiten?
Kloostersquote:Op woensdag 23 juli 2025 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Zit nog een weekendje Duitsland te overwegen in een oud klooster
Maar ik ben er nog niet uit
Ja, dat spreekt me wel aan. Maar bijna 300 km rijden nietquote:Op woensdag 23 juli 2025 21:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
KloostersZo lekker rustgevend altijd.
Wel elke dag 6x een gebedje doenquote:Op woensdag 23 juli 2025 21:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
KloostersZo lekker rustgevend altijd.
Waar wilde je naartoe? En geen klooster dichterbij?quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat spreekt me wel aan. Maar bijna 300 km rijden niet
Duitsland. Maar om te wandelen voornamelijk.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waar wildr je naartoe? En geen klooster dichterbij?
Maar waar in Duitsland?quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Duitsland. Maar om te wandelen voornamelijk.
Naar Duitsland wandelen is wel wat verquote:Op woensdag 23 juli 2025 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Duitsland. Maar om te wandelen voornamelijk.
Ik vind rijden al ver.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Naar Duitsland wandelen is wel wat ver
Je kunt ook net als Fles met de trein gaanquote:
Ik heb voorlopig mijn bekomst van DB.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt ook net als Fles met de trein gaan
Zijn die nog erger dan de NS?quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb voorlopig mijn bekomst van DB.
Misschien moeten ze dan ook maar de prijzen verhogen, dat schijnt te werkenquote:
quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh leuk, de hond van de buren is weer aan het blaffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |