abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 18 juli 2025 @ 22:27:37 #1
862 Arcee
Look closer
pi_218254710

quote:
Het project, opgezet in 2022, heeft tot doel tienduizenden conservatieven te rekruteren om huidige federale ambtenaren te vervangen – die sommige Republikeinen karakteriseren als onderdeel van de 'deep state' – en om de doelstellingen van de volgende Republikeinse president te bevorderen. Het gaat uit van een vergaande interpretatie van de theorie van de unitaire uitvoerende macht, een omstreden interpretatie van artikel II van de grondwet van de Verenigde Staten die ervan uitgaat dat de president bij zijn inauguratie absolute zeggenschap over de uitvoerende macht verkrijgt.

Project 2025 beoogt diepgaande veranderingen binnen de overheid, met name het economisch en sociaal beleid en de rol van de federale overheid en haar agentschappen. In het plan wordt voorgesteld de financiering voor het ministerie van Justitie te verlagen, de FBI en het ministerie van Binnenlandse Veiligheid (DHS) te ontmantelen, de regelgeving op het gebied van milieu en klimaatverandering sterk te verminderen ten gunste van de winning van fossiele brandstoffen, het ministerie van Handel op te heffen en de onafhankelijkheid van federale agentschappen zoals de Federal Communications Commission (FCC) en de Federal Trade Commission (FTC) te beëindigen.
Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:

Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

We gebruiken in dit topic de volgende bronnen. Zie bijvoorbeeld hier als richtlijn: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen kan dit een richtlijn zijn:

[ Bericht 2% gewijzigd door Arcee op 19-07-2025 08:44:50 ]
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 18 juli 2025 @ 23:42:37 #2
862 Arcee
Look closer
pi_218255230
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 10:56 schreef Superstom het volgende:
The Late Show with Stephen Colbert wordt volgend jaar gecancelled door CBS omdat het zogenaamd te duur wordt en er financiele problemen zijn bij het moedernetwerk Paramount. Salliant detail is dat het de best bekeken Late Night Show is en dat ze net net een emmy nominatie gehad hebben.

Paramount heeft net een schikking getroffen met Trump over het 60 minutes interview met Harris tijdens de campagne. Die schikking heeft alles weg van omkoping omdat de rechtzaak die Trump tegen Paramount had aangespannen geen enkele kans leek te maken maar dat Trump tegelijkertijd een fusie tussen Paramount en Skydance tegen dreigde te houden. Colbert was hier niet heel erg subtiel over dus lijkt het erop dat hij het veld mag gaan ruimen.
Ja, opvallend dat Colbert moet stoppen.

Artikel in de Volkskrant hierover: https://www.volkskrant.nl(...)over-trump~bb7979e4/ (betaalmuur)

Als het door z'n grappen over Trump komt zou dat ten eerste erg treurig zijn en ten tweede is hij bepaald niet de enige. Elke late night-show maakt genadeloze grappen over Trump (terecht ook, imho). Volgens de Volkskrant "wordt er zelfs gespeculeerd over het einde van het late night-tijdperk, dat vooral in de jaren ’80 en ’90 hoogtij vierde. Ook Fallon, Kimmel en Meyers vullen hun shows met grappen over Trump."
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 19 juli 2025 @ 00:47:10 #3
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_218255453
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 22:17 schreef Wantie het volgende:

[..]
Want dat is het enige in het leven natuurlijk.
Ik zou het wel weten wanneer ik 60+ was.

Verder zetten we Paramount op de lijst van zaken/personen die een boycot krijgen. En dit keer niet eens over een oorlog of het geloven in biologie.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_218255992
quote:
Rupert Murdoch.. ff denken hoor....

Ohh Jaahh.. FOXNEWS!

Ik denk dat Donald de komende tijd iets minder blij word van de uitzendingen.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_218255998
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 04:37 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Rupert Murdoch.. ff denken hoor....

Ohh Jaahh.. FOXNEWS!

Ik denk dat Donald de komende tijd iets minder blij word van de uitzendingen.
Waarom? Fox zat altijd in de zak van de Obaiden pedo's, snap dat toch. /s voor de zekerheid.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_218256356
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 00:47 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Ik zou het wel weten wanneer ik 60+ was.
Je wilt dan niet zelf bepalen wat je met je leven doet, maar dat anderen dat voor je doen.
quote:
Verder zetten we Paramount op de lijst van zaken/personen die een boycot krijgen. En dit keer niet eens over een oorlog of het geloven in biologie.
Wie is 'we'?
pi_218256386
Trump klaagt Wall Street Journal aan wegens Epstein-berichtgeving

Als ik trump was zou ik voor de 1000 miljard gaan bij de aanklacht tegen wsj.

In principe zou nu elk persoon die onschuldig beschuldigd is door trump en zijn volgelingen ook een smaad zaak moeten aanspannen laat het hele rechtssysteem maar vastlopen. ;)
  zaterdag 19 juli 2025 @ 08:01:14 #8
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218256476
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 07:31 schreef Basp1 het volgende:

In principe zou nu elk persoon die onschuldig beschuldigd is door trump en zijn volgelingen ook een smaad zaak moeten aanspannen laat het hele rechtssysteem maar vastlopen. ;)
'Ik mag alles over iedereen zeggen, maar ga huilen als ook maar iemand wat over mij zegt'

- Trump 2025
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_218256557
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 08:01 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
'Ik mag alles over iedereen zeggen, maar ga huilen als ook maar iemand wat over mij zegt'

- Trump 2025
All animals are equal, but some animals are more equal than others

- Orwell 1945
  zaterdag 19 juli 2025 @ 08:39:05 #10
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218256698
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 08:13 schreef Basp1 het volgende:

[..]
All animals are equal, but some animals are more equal than others

- Orwell 1945
'Zo, even aan mijn ballen krabben en een bak koffie pakken'

- Vis1980
pi_218256854
The king is dead, long live the king.

We kunnen ons alvast gaan opmaken voor project '25 autocraat JD Vance.
  zaterdag 19 juli 2025 @ 12:36:28 #12
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_218258270
quote:

Laws for thee, not for me.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zaterdag 19 juli 2025 @ 13:44:12 #13
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_218259058
quote:

Als ze allemaal schikken, dan valt er verder niets aan te klagen natuurlijk.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 19 juli 2025 @ 13:47:30 #14
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_218259096
https://bsky.app/profile/gtconway.bsky.social/post/3luctft72kc2p

Oh my...

ik heb het gesloten topic niet weer gelezen, maar mocht al gepost zijn...snorry
pi_218259346
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 23:42 schreef Arcee het volgende:

[..]
Ja, opvallend dat Colbert moet stoppen.

Artikel in de Volkskrant hierover: https://www.volkskrant.nl(...)over-trump~bb7979e4/ (betaalmuur)

Als het door z'n grappen over Trump komt zou dat ten eerste erg treurig zijn en ten tweede is hij bepaald niet de enige. Elke late night-show maakt genadeloze grappen over Trump (terecht ook, imho). Volgens de Volkskrant "wordt er zelfs gespeculeerd over het einde van het late night-tijdperk, dat vooral in de jaren ’80 en ’90 hoogtij vierde. Ook Fallon, Kimmel en Meyers vullen hun shows met grappen over Trump."
Een veel beter artikel van de LA Times:

https://www.latimes.com/e(...)ion-raises-questions

quote:
[..]

Sen. Adam Schiff (D-Calif.), weighed in on X shortly after taping an interview on Colbert’s program.

“If Paramount and CBS ended the Late Show for political reasons, the public deserves to know. And deserves better,” Schiff posted.

The Writers Guild of America also raised questions, saying the cancellation appeared to be a case of “sacrificing free speech to curry favor with the Trump Administration.”

One factor contradicting the theory is that Colbert, who has another year on his contract, will remain on the air through May. His commentaries have never been restrained by network executives over his 10-year run and that situation is not expected to change in his final season.

The poor optics may be a matter of contractual timing.

Paramount Global had to complete the deals with writer-producer teams in July for the upcoming “Late Show” season, according to a person familiar with the discussions who was not authorized to comment.

Those deals typically run for a full year, but with the company’s intention to cancel the program — decided several months ago — the contracts being offered only ran through May, which tipped off the network’s plans.

When Colbert learned of the cancellation decision on Wednesday, he made the call to inform his staff and his audience the next day.

“Late Show” is said to be losing somewhere in the tens of millions of dollars a year as younger viewers have fled. Since 2022, the program has lost 20% of its audience in the advertiser-coveted 18-to-49 age group, according to Nielsen data.

Ad revenue for “Late Show” in 2024 was $57.7 million, according to iSpot.tv, down from $75.7 million in 2022. “The Tonight Show Starring Jimmy Fallon” on NBC and “Jimmy Kimmel Live!” on ABC have also seen significant declines over that period.

CBS has already given up on one hour of late night due to financial pressure. Two years ago, it canceled its 12:35 a.m. “Late Late Show” program hosted by James Corden because it was losing money.

CBS came up with a lower-cost replacement with “After Midnight,” but that ended after two seasons as its host Taylor Tomlinson decided not to renew her deal. CBS is replacing it with a syndicated program, “Comics Unleashed,” from Byron Allen’s Entertainment Studios in an arrangement that will cost the network nothing.

De Volkskrant had dit ook kunnen doen maar het is natuurlijk veel makkelijker om wat randoms van Twitter te quoten en dat een nieuwsartikel te noemen. De Volkskrant denkt dat het nog 2017 is ofzo :')
pi_218260239
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 13:44 schreef livelink het volgende:

[..]
Als ze allemaal schikken, dan valt er verder niets aan te klagen natuurlijk.
Er was ook weinig aan de hand geweest als Trump
- besloten had de zaak zelf niet als politiek wapen in te zetten in zijn eigen campagne 'tegen' de democraten.

- niet had beloofd het dossier vrij te geven

- niet verkrampt daar toch maar volledig van af te zien.

- Epstein niet als een creep had weggezet waar hij niets mee te maken had, terwijl hij 'm een halve liefdesbrief heeft geschreven.

Dus ja, hij trekt rommel waar dikke liters zand over zat zelf weer uit de grond en dan komen er vragen bij die destijds niet beantwoord zijn.
  zaterdag 19 juli 2025 @ 15:50:09 #17
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_218260290
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 15:45 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Er was ook weinig aan de hand geweest als Trump
- besloten had de zaak zelf niet als politiek wapen in te zetten in zijn eigen campagne 'tegen' de democraten.

- niet had beloofd het dossier vrij te geven

- niet verkrampt daar toch maar volledig van af te zien.

- Epstein niet als een creep had weggezet waar hij niets mee te maken had, terwijl hij 'm een halve liefdesbrief heeft geschreven.

Dus ja, hij trekt rommel waar dikke liters zand over zat zelf weer uit de grond en dan komen er vragen bij die destijds niet beantwoord zijn.
Allemaal waar, maar het feit dat mensen/instanties die door hem gechanteerd/aangeklaagd worden kiezen voor schikkingen of simpel voldoen aan zijn eisen maakt het wel makkelijker voor hem. En ik denk dat Murdoch liever gaat betalen en/of een rectificatie doorvoeren dan dat hij het laat voorkomen.

Maar laten we hopen dat ik het verkeerd zie.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_218260445
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 15:50 schreef livelink het volgende:

[..]
Allemaal waar, maar het feit dat mensen/instanties die door hem gechanteerd/aangeklaagd worden kiezen voor schikkingen of simpel voldoen aan zijn eisen maakt het wel makkelijker voor hem. En ik denk dat Murdoch liever gaat betalen en/of een rectificatie doorvoeren dan dat hij het laat voorkomen.

Fox moest destijds voor ongefundeerde rants betalen en in rectificaties voorzien omdat men zonder enig onderzoek Smartmatics aanviel met de opiniemakers (niet het nieuwsgedeelte).

Maar je kunt iets wat volledig klopt simpelweg niet rectificeren. Als je Trump sommen toestopt dan brandt het vuur van een gevallen democratie alleen maar harder.

Misschien kan het op iets als 'onrechtmatig verkregen' worden gegooid, maar denk dat de journalistiek wel van de valkuilen op de hoogte is.

Belooft iig een interessante casus te worden als Trump geen Taco doet.
pi_218261889
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 15:50 schreef livelink het volgende:

[..]

Ik ga ervan uit dat ze bij de WSJ weten waar ze mee bezig zijn anders hadden ze dat artikel nooit geplaatst.

#tip of the iceberg
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_218262087
Bekijk deze YouTube-video

“We Were Kidnapped”

On Friday, more than 200 Venezuelans disappeared to a megaprison in El Salvador returned home. The horror stories are already emerging.

https://bsky.app/profile/nlanard.bsky.social/post/3lubvhunmnc2h

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lubw6xvrpk2u

[ Bericht 15% gewijzigd door Kijkertje op 19-07-2025 18:35:02 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_218262302
quote:
12s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 17:52 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ik ga ervan uit dat ze bij de WSJ weten waar ze mee bezig zijn anders hadden ze dat artikel nooit geplaatst.

#tip of the iceberg
Denk het ook wel, die zijn absoluut op de hoogte van de valkuilen en hebben het democratisch-juridisch echt wel dichtgetimmert met zo'n eerste nieuwe scoop.

Nieuwe geruchten zijn dat Epstein mogelijk door een buitenlandse mogendheid de Amerikaanse elite wilde chanteren.

En waar anderen op de lijst stonden en vroeg of laat "bedankt, maar nee" hebben gezegd, heeft ouwe geilbeer Trump zich mogelijk niet alleen volledig in het leven gestort (zie Epstein, zie de Russische Miss verkiezingen waar hij ongevraagd de kleedkamers binnenliep etc). Maar de 'sex-trafficing' cirkel met tieners ook van binnenuit mede aangestuurd. Daarom noemt hij het waarschijnlijk ook een enigma in zijn liefdesbrief aan Epstein.

Als het nog 2015 zou zijn en voor hem geaplaudiseerd werd als hij iets opmerkelijk doms over vrouwen zei, zou hij het mogelijk nog publiekelijk opgebiecht hebben ook.

Zijn grootvader die pooier was, zou het wellicht fantastisch gevonden hebben. Maar dit is wel een 'dingetje' voor een president.
pi_218262652
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 18:54 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Denk het ook wel, die zijn absoluut op de hoogte van de valkuilen en hebben het democratisch-juridisch echt wel dichtgetimmert met zo'n eerste nieuwe scoop.

Nieuwe geruchten zijn dat Epstein mogelijk door een buitenlandse mogendheid de Amerikaanse elite wilde chanteren.

En waar anderen op de lijst stonden en vroeg of laat "bedankt, maar nee" hebben gezegd, heeft ouwe geilbeer Trump zich mogelijk niet alleen volledig in het leven gestort (zie Epstein, zie de Russische Miss verkiezingen waar hij ongevraagd de kleedkamers binnenliep etc). Maar de 'sex-trafficing' cirkel met tieners ook van binnenuit mede aangestuurd. Daarom noemt hij het waarschijnlijk ook een enigma in zijn liefdesbrief aan Epstein.

Als het nog 2015 zou zijn en voor hem geaplaudiseerd werd als hij iets opmerkelijk doms over vrouwen zei, zou hij het mogelijk nog publiekelijk opgebiecht hebben ook.

Zijn grootvader die pooier was, zou het wellicht fantastisch gevonden hebben. Maar dit is wel een 'dingetje' voor een president.
Ook dat is niets nieuws. Epstein zou overal camera's geinstalleerd hebben.

Jeffrey Epstein, Blackmail and a Lucrative 'Hot List'

A shadowy hacker claimed to have the financier's sex tapes. Two top lawyers wondered: What would the men in those videos pay to keep them secret?

The government does have an Epstein list -- here's the proof

[ Bericht 8% gewijzigd door Kijkertje op 19-07-2025 20:00:09 ]
pi_218262917
pi_218262923
Als de inschatting is dat Epstein honderden minderjarige meisjes misbruikt heeft , ten behoeve van derden die hem betalen....... dan zal de FBI zeker een clientlist gemaakt hebben.
Moet je die openbaar maken? Zonder bewijs van sexuele misdrijven ? Doe dat maar niet.

Ik zag Stacey Williams bij CNN
https://www.independent.c(...)friend-b2792118.html

[ Bericht 34% gewijzigd door Bluesdude op 19-07-2025 20:18:51 ]
  zaterdag 19 juli 2025 @ 20:26:14 #25
330914 Sherlock_Holmes
pi_218263009
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 07:20 schreef Wantie het volgende:

Wie is 'we'?
(extreem) links, die zijn allemaal hun abonnementen aan het opzeggen in Amerika.

Mocht je trouwens gevoelig zijn complottheorietjes, zou ik adviseren even niet teveel social media te consumeren.
pi_218263035
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 20:26 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
(extreem) links, die zijn allemaal hun abonnementen aan het opzeggen in Amerika.
Aha, maar dat zou ik zelf niet onder 'we' scharen.

quote:
Mocht je trouwens gevoelig zijn complottheorietjes, zou ik adviseren even niet teveel social media te consumeren.
Nee, ik heb niets met complottheorieën.
Daarom ben ik BNW uitgezet. Ik vind het concept fascinerend, maar geloof zelf niet in een alternatieve realiteit.
  zaterdag 19 juli 2025 @ 20:31:14 #27
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_218263041
"For nearly 15 years, the two men socialized together in Manhattan and Palm Beach, Fla., before a falling out that preceded Mr. Epstein’s first arrest."

https://www.nytimes.com/2(...)ytcore-android-share

Gifted article :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_218263099
quote:

[..]

Complotten heb je in vele gradaties. De complotten rondom Trump liggen meer in de mafiapooier sfeer met politieke inmenging. Hij slingert ze zelf de wereld in. En zo geheimzinnig als hij er nu over doet, zo transparant was hij vroeger.

Maar er is wat teveel hoop gevestigd op dat dit alles Trump laat vallen en dat er dan weer democratie kan opbloeien.

Helaas staat Vance klaar om het stokje over te nemen als Trump afscheid zou moeten nemen. En hebben we Musk nog en vele anderen met architecten als Thiel, Miller etc etc. Dus geen reden tot juichen.
  zaterdag 19 juli 2025 @ 20:41:56 #29
330914 Sherlock_Holmes
pi_218263118
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 20:38 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Complotten heb je in vele gradaties. De complotten rondom Trump liggen meer in de mafiapooier sfeer met politieke inmenging. Hij slingert ze zelf de wereld in. En zo geheimzinnig als hij er nu over doet, zo transparant was hij vroeger.
Het is wel fascinerend allemaal om te lezen hoor. Zo waren ze een paar weken geleden nog kwaad op Colbert, omdat hij anti-Iran geluid* zou hebben laten horen (ik verzin dit niet).

*Tenminste hoe ze het zelf moesten brengen, omdat anders een raar beeld zou ontstaan :D
pi_218263279
quote:

[..]

Waarom zou extreem links abonnementen hebben op de WSJ en die nu 'allemaal' opzeggen? Heb je daar een bron voor?

Wat je op social media consumeert (qua betrouwbaarheid) is zoals overal totaal afhankelijk van welke accounts je wel of niet serieus kan nemen.
pi_218263304
quote:
15s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 20:59 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Waarom zou extreem links abonnementen hebben op de WSJ en die nu 'allemaal' opzeggen? Heb je daar een bron voor?

Wat je op social media consumeert (qua betrouwbaarheid) is zoals overal totaal afhankelijk van welke accounts je wel of niet serieus kan nemen.
Hij heeft het over Paramount, die kennelijk ook werd geboycot vanwege biologie?
pi_218263386
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 21:01 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hij heeft het over Paramount, die kennelijk ook werd geboycot vanwege biologie?
Geen idee. Hij consumeert veel social media blijkbaar.
pi_218263752
Oh my ...

Pam Bondi Reportedly Created 1,000 Witnesses to the Jeffrey Epstein File

My office was told that these personnel were instructed to "flag" any records in which President Trump was mentioned.

[ Bericht 12% gewijzigd door Kijkertje op 19-07-2025 21:42:20 ]
pi_218263841
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 21:35 schreef Kijkertje het volgende:
Oh my ...

Pam Bondi Reportedly Created 1,000 Witnesses to the Jeffrey Epstein File

My office was told that these personnel were instructed to "flag" any records in which President Trump was mentioned.

[ afbeelding ]
Tijd dat de beerput leeg gaat. Als dit niet tot een impeachment van beiden leidt is het land gewoon af
pi_218263874
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 21:43 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Tijd dat de beerput leeg gaat. Als dit niet tot een impeachment van beiden leidt is het land gewoon af
Ze waren al af bij Trump's eerste (twee) impeachment(s) ...
pi_218264350
quote:

[..]
Je schrijft Biden verkeerd.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  zaterdag 19 juli 2025 @ 23:19:56 #37
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218264768
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 19:41 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ook dat is niets nieuws. Epstein zou overal camera's geinstalleerd hebben.

Jeffrey Epstein, Blackmail and a Lucrative 'Hot List'

A shadowy hacker claimed to have the financier's sex tapes. Two top lawyers wondered: What would the men in those videos pay to keep them secret?

The government does have an Epstein list -- here's the proof

[ afbeelding ]

En wat weerhoudt men ervan om die te vernietigen of te vervalsen? Genoeg tijd gehad lijkt mij zo.
pi_218264770
Weer zo'n voorbeeld van de onmenselijkheid/ waanzin van Trump's uitzettingsbeleid.

Ze komen aan de lopende band langs.

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3ludkfm2nys2x

zaterdag 19 juli 2025 @ 23:22:26 #39
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218264797
Maar even he...

Verbaast dit jullie nu echt?

Met 'pussygrabbende' Donnie?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 19 juli 2025 @ 23:25:26 #40
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218264829
Niet dat dit ook maar iets verandert, overigens...

Niets zal de cultleden van het Gouden Trumpbeeld ook maar een seconde minder woest doen dansen.

En dat is nog veel erger.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218264833
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 23:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
Maar even he...

Verbaast dit jullie nu echt?

Met 'pussygrabbende' Donnie?
Nee, op zich loopt het zoals verwacht, alleen gaat het in een hogere versnelling dan ik zelf dacht.
  zaterdag 19 juli 2025 @ 23:26:05 #42
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218264837
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 20:41 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Het is wel fascinerend allemaal om te lezen hoor. Zo waren ze een paar weken geleden nog kwaad op Colbert, omdat hij anti-Iran geluid* zou hebben laten horen (ik verzin dit niet).

*Tenminste hoe ze het zelf moesten brengen, omdat anders een raar beeld zou ontstaan :D
Is 'ze' een paar mensen op Twitter?
  zaterdag 19 juli 2025 @ 23:27:24 #43
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218264844
quote:

[..]
Stoppen nu eens met beiden de schuld te geven, die is al een paar maanden met pensioen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 22:39 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Je schrijft Biden verkeerd.
Ah, man, er is iemand net zo flauw als ik, alleen wat sneller!
  zaterdag 19 juli 2025 @ 23:29:16 #44
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218264856
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 23:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
Niet dat dit ook maar iets verandert, overigens...

Niets zal de cultleden van het Gouden Trumpbeeld ook maar een seconde minder woest doen dansen.

En dat is nog veel erger.
Zeg je nou dat het deplorables zijn? ;) ^O^
  zaterdag 19 juli 2025 @ 23:34:12 #45
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218264906
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 23:29 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Zeg je nou dat het deplorables zijn? ;) ^O^
Nee, cultleden die gedeprogrammeerd moeten worden.

Dat je niet naar de hel gaat als je niet GOP stemt, en zo.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 19 juli 2025 @ 23:35:13 #46
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218264923
Blijf er bij overigens dat dit de apotheose is van de Reagan 'revolutie'... daar is de rot begonnen
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218264980
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 23:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
Blijf er bij overigens dat dit de apotheose is van de Reagan 'revolutie'... daar is de rot begonnen
Klopt, toen is het zaadje geplant.
pi_218265130
  zondag 20 juli 2025 @ 01:01:32 #49
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218265485
quote:
Had Mike Johnson niet gebroken met de keizer in onzichtbare kleren? Ik ga ervan uit dat dit op tv zeggen zijn straf was voor het breken met Trump op de Epstein files.

[ Bericht 4% gewijzigd door Vis1980 op 20-07-2025 01:08:24 ]
  zondag 20 juli 2025 @ 01:43:28 #50
323401 Kijkertje
met filter
pi_218265653
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2025 01:01 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Had Mike Johnson niet gebroken met de keizer in onzichtbare kleren? Ik ga ervan uit dat dit op tv zeggen zijn straf was voor het breken met Trump op de Epstein files.
Daar heeft hij iets op gevonden!

quote:
“The House Republicans are for transparency, and they’re looking for a way to say that they agree with the White House. We agree with the president. Everything he said about that, all the credible evidence should come out,” House Speaker Mike Johnson said Thursday afternoon.

Bron
Alles mbt Trump (& Co) wat schadelijk is voor de Republikeinen is dan natuurlijk 'ongeloofwaardig'.

Lekker cherry picken in wat ze vrijgeven :|W

[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 20-07-2025 02:06:36 ]
  zondag 20 juli 2025 @ 04:24:34 #51
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_218265980
Thank god, FOKblocker werkt weer. En voor wie net als ik niet zonder kan, dit is de oplossing:

2 minuten werk, daarna kun je hem weer gewoon installeren/aanzetten. Werkt natuurlijk ook met andere extensies. yw.
pi_218266620
In Vivaldi werkte ie sowieso gewoon nog. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 20 juli 2025 @ 09:16:37 #53
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_218266951
Vreemd, ik heb die hele key niet. Houdt op bij Policies waar ik alleen Microsoft en Power heb staan.

(Ja, chrome is geinstalleerd :+ )

Zelf de key toegevoegd en ik kan hem wel installereen nu
Where law ends, tyrrany begins.
  zondag 20 juli 2025 @ 10:23:04 #54
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_218267373
quote:
2s.gif Op zondag 20 juli 2025 09:16 schreef Gunner het volgende:
Vreemd, ik heb die hele key niet. Houdt op bij Policies waar ik alleen Microsoft en Power heb staan.

(Ja, chrome is geinstalleerd :+ )

Zelf de key toegevoegd en ik kan hem wel installereen nu
Nee klopt, je moet zelf even die key toevoegen, was ik vergeten te zeggen. :@
pi_218267393
Ik zie dat de laatste wanhopige poging van Magastan om de aandacht proberen af te leiden van het Epstein debacle, "jamaar whatabout Obama" is? _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zondag 20 juli 2025 @ 18:48:11 #56
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_218271370
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 18:54 schreef Beathoven het volgende:

Dat is niet nieuw, er is al jaren bekend dan een Israëlische oud-spion heeft gezegd dat Epstein Mossad was.

quote:
Daarom noemt hij het waarschijnlijk ook een enigma in zijn liefdesbrief aan Epstein.
'enigma' is een pedo-anagram:

"Among the words male pedophiles would know but the average person wouldn’t is the term “gamine,” which means “an attractively boyish, charming young woman.” Put another way, a “gamine” is an underage girl in her teens who looks like a “boy”—a pre-teen male—and who is seen, by the (presumptively pedophilic) viewer of same, to be “attractive” and “charming” because she looks like a child."
Bron
Ja inderdaad, V. ja.
pi_218271443
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2025 18:48 schreef V. het volgende:

[..]
Dat is niet nieuw, er is al jaren bekend dan een Israëlische oud-spion heeft gezegd dat Epstein Mossad was.
[..]
'enigma' is een pedo-anagram:

"Among the words male pedophiles would know but the average person wouldn’t is the term “gamine,” which means “an attractively boyish, charming young woman.” Put another way, a “gamine” is an underage girl in her teens who looks like a “boy”—a pre-teen male—and who is seen, by the (presumptively pedophilic) viewer of same, to be “attractive” and “charming” because she looks like a child."
Bron
Dit soort BNW geneuzel hoort hier niet.
  zondag 20 juli 2025 @ 19:12:13 #58
136 V.
pi_218271513
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2025 19:00 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Dit soort BNW geneuzel hoort hier niet.
Dat is niet aan jou.
Zoek anders even op Doe 174 :W
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 20 juli 2025 @ 19:48:34 #59
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_218271749
MAGA gaat wel ongezien hard op de muil nu. _O- _O- _O- _O-

Ironisch aangezien Trump zelf altijd terughoudend is geweest met stellen dat hij de Epstein-info zou openbaren.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zondag 20 juli 2025 @ 19:49:20 #60
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218271754
Straks gaan we het nog hebben over de rol van Ivana in deze zaak, of hoe zij van de trap viel voor haar dood. Hoe dan ook. Laten we dat maar (nog) niet doen.
  zondag 20 juli 2025 @ 19:56:42 #61
136 V.
pi_218271802
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2025 19:49 schreef Vis1980 het volgende:
Straks gaan we het nog hebben over de rol van Ivana in deze zaak, of hoe zij van de trap viel voor haar dood. Hoe dan ook. Laten we dat maar (nog) niet doen.
Of hoe ze in een overwoekerd hoekje grasveld in Bedminster ligt, in de loodzware kist met een urn met as.
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 20 juli 2025 @ 20:03:33 #62
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218271868
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2025 19:48 schreef -XOR- het volgende:
MAGA gaat wel ongezien hard op de muil nu. _O- _O- _O- _O-

Ironisch aangezien Trump zelf altijd terughoudend is geweest met stellen dat hij de Epstein-info zou openbaren.
Het was op de korte termijn tactisch om Bondi een plek te geven, maar op de lange termijn kon dat alleen maar op deze kwestie uitlopen. Zij heeft uiteraard inmiddels van Donnie te horen gekregen dat ze niets is zonder Trump en zij dankbaar moet zijn dat ze in zijn kabinet zit. Wellicht dat ze dat al te horen had gekregen toen ze aangaf de lijst op haar bureau te hebben liggen.

Net als Mike Johnson, die even stoer brak met de president en sindsdien Trump nóg meer aan het ophemelen is op basis van valse statistieken.
  zondag 20 juli 2025 @ 20:11:45 #63
323401 Kijkertje
met filter
pi_218271937
pi_218272211
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2025 20:03 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Het was op de korte termijn tactisch om Bondi een plek te geven, maar op de lange termijn kon dat alleen maar op deze kwestie uitlopen. Zij heeft uiteraard inmiddels van Donnie te horen gekregen dat ze niets is zonder Trump en zij dankbaar moet zijn dat ze in zijn kabinet zit. Wellicht dat ze dat al te horen had gekregen toen ze aangaf de lijst op haar bureau te hebben liggen.

Net als Mike Johnson, die even stoer brak met de president en sindsdien Trump nóg meer aan het ophemelen is op basis van valse statistieken.
Er zijn er zoveel die een poging leken te doen om niet in de cult te raken en eruit wilden.

Maar er worden mogelijk gewoon mafia-tactieken toegepast. Iemand als Marco Rubio zit echt niet op zn plek in Maga. Zijn leven wordt vermoedelijk nog eens verfilmd, mocht de VS ooit weer redelijk worden.
  zondag 20 juli 2025 @ 21:01:55 #65
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218272256
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2025 20:56 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Er zijn er zoveel die een poging leken te doen om niet in de cult te raken en eruit wilden.

Maar er worden mogelijk gewoon mafia-tactieken toegepast. Iemand als Marco Rubio zit echt niet op zn plek in Maga. Zijn leven wordt vermoedelijk nog eens verfilmd, mocht de VS ooit weer redelijk worden.
Wie gaat hem spelen, John Cena?

Rubio:

Cena:

Brilletje op, blauw pak aan, haar kammen, zelfrespect op nul en gaan.

[ Bericht 16% gewijzigd door Vis1980 op 20-07-2025 21:12:54 ]
pi_218272563
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2025 21:01 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Wie gaat hem spelen, John Cena?
Iemand die leeft en op 'm lijkt nadat deze Mafia niet meer bestaat.

Samenvatting
Maga en doodsbedreigingen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kinzinger ontving "gewoon" even een bedreiging gericht aan z'n vrouw en pasgeboren baby. Voor iedereen die zich nog afvraagt waarom alle republikeinen ineens vóór de BB Bill stemden, ook degenen die eerst tegen waren.

Even gegoogled. Rubio is een vader met een gezin van 4. Dat Rubio met de dood wordt bedreigd of dat er aangegeven is dat zn familie moet oppassen als hij Trump afvalt is imho niet een onmogelijk scenario zonder conspiracysaus.

Hij was hiervoor fel anti-Trump en je zag 'm tijdens deze kabinetsperiode heel krampachtig meelachen om Trump z'n grappen en soms half instorten nadat hij dacht dat de camera's niet meer op 'm gericht waren.

Nu kun je zo'n film niet maken, ook compilaties van 'm kun je niet ergens viral laten gaan als je ethiek tenminste hoog hebt zitten en z'n leven belangrijker vindt dan er slaatje uit slaan. Rubio is imho iemand die uit die cult geholpen moet worden. Maar ja..

Dat lijkt mission impossible.

[ Bericht 2% gewijzigd door Beathoven op 20-07-2025 21:41:07 ]
pi_218272693
Uit 2022, maar nog iedere dag actueel in deze cult.

Kinzinger publishes compilation of threatening calls he's received

Rep. Adam Kinzinger (R-Ill.) on Tuesday released a three-minute compilation of threatening voicemails and phone calls his office has received, including one where a caller threatened his wife and newborn baby.
  zondag 20 juli 2025 @ 22:35:25 #68
323401 Kijkertje
met filter
pi_218273313
Bekijk deze YouTube-video

quote:
'There is going to be a cannibalization of itself': Former Trump supporter on MAGA breakdown

Founder of Leaving MAGA and former Florida Co-Chair of Republicans for Harris, Rich Logis joins Nicolle Wallace to give his perspective on how the latest controversy over Jeffrey Epstein impacts the MAGA coalition.
pi_218273456
MAGA is geen cult, zegt dissdent Rich Logis. (#68) Het is een community.
Wij zien de NSB ook niet als een cult. Maar was het dan een soortgelijke community, met een gevoel van samen een vijand te bestrijden, het land te redden, een nieuwe maatschappelijke orde te maken ?
NSB had evenzo de ideologische basis in nationalisme, trouw aan de grote leider, links en bepaalde 'volksvreemden' haten en willen verwijderen. En christelijk en rechts conservatief opgevoed.
NSB ging unformen dragen, wat verboden werd, maar door de Duitse bezetter mocht het weer. De uniformen, de kreet houzee, de geheven arm, komen mij cultachtig over.
Hoewel, Mussert was een veel fatsoenlijker mens verder dan Trump
  zondag 20 juli 2025 @ 23:06:55 #70
323401 Kijkertje
met filter
pi_218273483

[ Bericht 34% gewijzigd door Kijkertje op 20-07-2025 23:13:15 ]
  zondag 20 juli 2025 @ 23:23:47 #71
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218273594
quote:
'Less interference by government'
pi_218273603
quote:
Trump draait dooorrr...

Ik zag nog wat te violeren met waar Rubio naar toe zou kunnen als hij erin gezogen is onder bedreigingen. China zou wellicht iets kunnen regelen voor hem en zijn familie.

Alle andere opties vallen af qua bescherming omdat Maga z'n tentakels in alle overheidstakken heeft, er is bijvoorbeeld geen onafhankelijke FBI meer, daar zit die gek van een Patel bovenop.

Als China iets zou ondernemen kan Maga er niet goed bij.

In Europa moeten we 'm maar niet hebben. Ik vond het al niet handig dat Rutte zo de aandacht op Nederland liet vestigen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')