Aha, maar dat zou ik zelf niet onder 'we' scharen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:26 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
(extreem) links, die zijn allemaal hun abonnementen aan het opzeggen in Amerika.
Nee, ik heb niets met complottheorieėn.quote:Mocht je trouwens gevoelig zijn complottheorietjes, zou ik adviseren even niet teveel social media te consumeren.
Complotten heb je in vele gradaties. De complotten rondom Trump liggen meer in de mafiapooier sfeer met politieke inmenging. Hij slingert ze zelf de wereld in. En zo geheimzinnig als hij er nu over doet, zo transparant was hij vroeger.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:26 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
(extreem) links, die zijn allemaal hun abonnementen aan het opzeggen in Amerika.
Mocht je trouwens gevoelig zijn complottheorietjes, zou ik adviseren even niet teveel social media te consumeren.
Het is wel fascinerend allemaal om te lezen hoor. Zo waren ze een paar weken geleden nog kwaad op Colbert, omdat hij anti-Iran geluid* zou hebben laten horen (ik verzin dit niet).quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:38 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Complotten heb je in vele gradaties. De complotten rondom Trump liggen meer in de mafiapooier sfeer met politieke inmenging. Hij slingert ze zelf de wereld in. En zo geheimzinnig als hij er nu over doet, zo transparant was hij vroeger.
Waarom zou extreem links abonnementen hebben op de WSJ en die nu 'allemaal' opzeggen? Heb je daar een bron voor?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:26 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Mocht je trouwens gevoelig zijn complottheorietjes, zou ik adviseren even niet teveel social media te consumeren.
Hij heeft het over Paramount, die kennelijk ook werd geboycot vanwege biologie?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:59 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Waarom zou extreem links abonnementen hebben op de WSJ en die nu 'allemaal' opzeggen? Heb je daar een bron voor?
Wat je op social media consumeert (qua betrouwbaarheid) is zoals overal totaal afhankelijk van welke accounts je wel of niet serieus kan nemen.
Geen idee. Hij consumeert veel social media blijkbaar.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hij heeft het over Paramount, die kennelijk ook werd geboycot vanwege biologie?
Tijd dat de beerput leeg gaat. Als dit niet tot een impeachment van beiden leidt is het land gewoon afquote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:35 schreef Kijkertje het volgende:
Oh my ...
Pam Bondi Reportedly Created 1,000 Witnesses to the Jeffrey Epstein File
My office was told that these personnel were instructed to "flag" any records in which President Trump was mentioned.
[ afbeelding ]
Ze waren al af bij Trump's eerste (twee) impeachment(s) ...quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:43 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Tijd dat de beerput leeg gaat. Als dit niet tot een impeachment van beiden leidt is het land gewoon af
Je schrijft Biden verkeerd.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:43 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Tijd dat de beerput leeg gaat. Als dit niet tot een impeachment van beiden leidt is het land gewoon af
En wat weerhoudt men ervan om die te vernietigen of te vervalsen? Genoeg tijd gehad lijkt mij zo.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:41 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ook dat is niets nieuws. Epstein zou overal camera's geinstalleerd hebben.
Jeffrey Epstein, Blackmail and a Lucrative 'Hot List'
A shadowy hacker claimed to have the financier's sex tapes. Two top lawyers wondered: What would the men in those videos pay to keep them secret?
The government does have an Epstein list -- here's the proof
[ afbeelding ]
Nee, op zich loopt het zoals verwacht, alleen gaat het in een hogere versnelling dan ik zelf dacht.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
Maar even he...
Verbaast dit jullie nu echt?
Met 'pussygrabbende' Donnie?
Is 'ze' een paar mensen op Twitter?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:41 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Het is wel fascinerend allemaal om te lezen hoor. Zo waren ze een paar weken geleden nog kwaad op Colbert, omdat hij anti-Iran geluid* zou hebben laten horen (ik verzin dit niet).
*Tenminste hoe ze het zelf moesten brengen, omdat anders een raar beeld zou ontstaan
Stoppen nu eens met beiden de schuld te geven, die is al een paar maanden met pensioen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:43 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ah, man, er is iemand net zo flauw als ik, alleen wat sneller!quote:
Zeg je nou dat het deplorables zijn?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
Niet dat dit ook maar iets verandert, overigens...
Niets zal de cultleden van het Gouden Trumpbeeld ook maar een seconde minder woest doen dansen.
En dat is nog veel erger.
Nee, cultleden die gedeprogrammeerd moeten worden.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:29 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Zeg je nou dat het deplorables zijn?![]()
![]()
Klopt, toen is het zaadje geplant.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
Blijf er bij overigens dat dit de apotheose is van de Reagan 'revolutie'... daar is de rot begonnen
Had Mike Johnson niet gebroken met de keizer in onzichtbare kleren? Ik ga ervan uit dat dit op tv zeggen zijn straf was voor het breken met Trump op de Epstein files.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:54 schreef Kijkertje het volgende:
In het gristelijk nationalisme mag je ongegeneerd liegen.
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3luaiq67bm52j
[ afbeelding ]
Trump Approval Rating & Political, Economic Data Portal
[ afbeelding ]
Daar heeft hij iets op gevonden!quote:Op zondag 20 juli 2025 01:01 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Had Mike Johnson niet gebroken met de keizer in onzichtbare kleren? Ik ga ervan uit dat dit op tv zeggen zijn straf was voor het breken met Trump op de Epstein files.
Alles mbt Trump (& Co) wat schadelijk is voor de Republikeinen is dan natuurlijk 'ongeloofwaardig'.quote:“The House Republicans are for transparency, and they’re looking for a way to say that they agree with the White House. We agree with the president. Everything he said about that, all the credible evidence should come out,” House Speaker Mike Johnson said Thursday afternoon.
Bron
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |