SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ja, moet ik gewoon volhouden, vind je?quote:
Het is anders ook maar zonde van de Espresso...How can I make this topic about me?![]()
Wat zijn je hobby'squote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, moet ik gewoon volhouden, vind je?
Het is anders ook maar zonde van de Espresso...
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Tuurlijk. Als ieder zo snel als jij op zou geven dan zouden we nog in de middeleeuwen leven...quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, moet ik gewoon volhouden, vind je?
Het is anders ook maar zonde van de Espresso...![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Joh wat leuk, was mij nog niet opgevallen, fijn dat je het even meldquote:
Dat is geen hobby, dat is een verslaving.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:43 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
dat is al beter dan het antwoord :Fok!![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Joh wat leuk, was mij nog niet opgevallen, fijn dat je het even meld![]()
![]()
Je gaat weer lekker zie ikquote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:43 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
dat is al beter dan het antwoord :Fok!
[..]
Hoi hoiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
😳quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Tuurlijk. Als ieder zo snel als jij op zou geven dan zouden we nog in de middeleeuwen leven...How can I make this topic about me?![]()
VT, wanneer gaan we koffie drinken?
* gebrokenglas moet Paul voor zijn.How can I make this topic about me?![]()
Bij Kaldi?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:47 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas moet Paul voor zijn.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Doe bier of wijn dan wordt ze makkelijker.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:47 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas moet Paul voor zijn.![]()
Die moet je hebbenquote:
Het ontbreekt je ook niet aan de mannelijke aandacht zie ik
Het is wat al die testosteronbommen hier hoe ze op een vrouw in scheiding duiken
BLIJF VAN DR AFquote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:47 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas moet Paul voor zijn.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Maar het moet toch een uitdaging zijn?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Doe bier of wijn dan wordt ze makkelijker.
En ik drink zelf geen bier of wijn, dan zit ik aan de koffie en zij aan de rosé. Dat is niet echt een match.How can I make this topic about me?![]()
Jawel joh. Zelf moet je ook niet drinken dan ben je scherper.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar het moet toch een uitdaging zijn?
En ik drink zelf geen bier of wijn, dan zit ik aan de koffie en zij aan de rosé. Dat is niet echt een match.![]()
Nee joh, van gebrokenglas zal het vast geinen zijnquote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die moet je hebben
Het ontbreekt je ook niet aan de mannelijke aandacht zie ik
Het is wat al die testosteronbommen hier hoe ze op een vrouw in scheiding duiken
En Paul is Paul
Ik zal aan de balie vragen of ze voor mij gewoon water willen inschenken ipv witte wijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jawel joh. Zelf moet je ook niet drinken dan ben je scherper.
How can I make this topic about me?![]()
Probeer het uit zou ik zeggenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee joh, van gebrokenglas zal het vast geinen zijn
En Paul is Paul
Kijk deze man denkt in oplossingen!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zal aan de balie vragen of ze voor mij gewoon water willen inschenken ipv witte wijn.![]()
![]()
Sowieso vind ik het niet fijn als mijn date half dronken wordt / is.... Dan zegt ze dingen waar ze later vast spijt van krijgt.How can I make this topic about me?![]()
O jee hoppa daar ga jequote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:53 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee
Vino_Tinto in JUI / Moderator ChevyCaprice heeft verkering
GG is in iedergeval van het padje hij zegt mij niet eens goedemiddag dat wordt weer een heel dik - puntjuhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Na mijn scheiding 6 jaar alleen geweest. Heerlijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:55 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik wil lekker vrijgezel blijven de komende 2 -3 jaar![]()
Aiiii... Ja ik was druk bezig met versieren.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee hoppa daar ga je
GG is in iedergeval van het padje hij zegt mij niet eens goedemiddag dat wordt weer een heel dik - puntjuh
Goedemiddag Dotteke, hoe is het? Wil je een kopje thee?How can I make this topic about me?![]()
Dat is niet erg. Je kunt haar zo even laten wennen aan je zodat ze het later nuchter ook zegt of doet.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Sowieso vind ik het niet fijn als mijn date half dronken wordt / is.... Dan zegt ze dingen waar ze later vast spijt van krijgt.
Just a tip.![]()
Gelijk heb je eerst even alles verwerken en opnieuw beginnenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:55 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik wil lekker vrijgezel blijven de komende 2 -3 jaar
Ik weet tenminste mijn plaats nuquote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aiiii... Ja ik was druk bezig met versieren.
Goedemiddag Dotteke, hoe is het? Wil je een kopje thee?ja een koffietje zal lekker zijn
Hoe was het vandaag, viel het gedoe mee?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
KW toch je lijkt wel een ervaringsdeskundigequote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat is niet erg. Je kunt haar zo even laten wennen aan je zodat ze het later nuchter ook zegt of doet.
Just a tip.
Ja ook prima 6 jaarquote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Na mijn scheiding 6 jaar alleen geweest. Heerlijk.
Ja daaromquote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelijk heb je eerst even alles verwerken en opnieuw beginnen
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
KW toch je lijkt wel een ervaringsdeskundige![]()
![]()
af en toe een lekker ding om je te vermaken voor een nachtje en dan hoppa movenquote:
U riep mij?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
af en toe een lekker ding om je te vermaken voor een nachtje en dan hoppa moven![]()
![]()
Hoe is het eigenlijk met je?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het gedoe viel mee. Vanochtend wel een onverwacht dingetje maar dat is allemaal afgehandeld. Daarom heb ik de werklaptop al uit.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet tenminste mijn plaats nuja een koffietje zal lekker zijn
Hoe was het vandaag, viel het gedoe mee?
Koffie it is.
* gebrokenglas schenkt een heerlijk kopje koffie in voor Dotteke.
How can I make this topic about me?![]()
Ook meer nachtjes?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
af en toe een lekker ding om je te vermaken voor een nachtje en dan hoppa movenHow can I make this topic about me?![]()
Fijn zo en dan nu lekker weekend.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het gedoe viel mee. Vanochtend wel een onverwacht dingetje maar dat is allemaal afgehandeld. Daarom heb ik de werklaptop al uit.
Koffie it is.
* gebrokenglas schenkt een heerlijk kopje koffie in voor Dotteke.
[ afbeelding ]
Thnx voor de koffie
Fijn te horen, er is wel het een en ander veranderd he de afgelopen tijd. Echt fijn voor je. Lekker genieten met mamsquote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja wel oke. Ga over een uurtje gezellig met mams eten.
En hoe is het met jou Dot?
Met mij gaat het goed hoor thnx
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
af en toe een lekker ding om je te vermaken voor een nachtje en dan hoppa moven
Nee je moet er niet te veel aan wennen natuurlijk dan gaat het weer verplichtingen en gezeur gevenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja heb nieuwe pillen sinds een paar maanden en die slaan aanquote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te horen, er is wel het een en ander veranderd he de afgelopen tijd. Echt fijn voor je. Lekker genieten met mams
Met mij gaat het goed hoor thnx
Fijn dat het goed met je gaat!![]()
![]()
Goed blijven hydrateren met die weer!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Door de operatie?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik lig onder een dekentje.... met de airco aanUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Wat zal jij blij zijn. Hoe is het met je vrijwilligers werk. Doe je dat nog?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja heb nieuwe pillen sinds een paar maanden en die slaan aan
Fijn dat het goed met je gaat!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beter dat je nu hoort dat je date geen koffie drinkt, dan als je al 10 jaar getrouwd bentquote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Sowieso vind ik het niet fijn als mijn date half dronken wordt / is.... Dan zegt ze dingen waar ze later vast spijt van krijgt.![]()
![]()
Je bent dan ook half gestoordquote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:05 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
nee ik heb het gewoon half warm en half koud
quote:Hello herenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed blijven hydrateren met die weer!
In theorie wel.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zal jij blij zijn. Hoe is het met je vrijwilligers werk. Doe je dat nog?
Volgende week weer.![]()
Hopelijk kan je ook snel weer aan het echte werk, dat is toch wat je wilde toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
In theorie wel.
Volgende week weer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar hoop ik wel sneller achter te komen dan pas na 10 jaar.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Beter dat je nu hoort dat je date geen koffie drinkt, dan als je al 10 jaar getrouwd bent
Hoewel het voor mij niet uitmaakt of ze wel of geen koffie drinkt.How can I make this topic about me?![]()
Ja dat is zeker de bedoeling. Maar ik ben weg.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk kan je ook snel weer aan het echte werk, dat is toch wat je wilde toch?![]()
![]()
Geniet er van en eet smakelijkquote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:07 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga richting mams.
Tot later mensen
Als ze maar niet rookt of maakt je dat ook niet uit?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar hoop ik wel sneller achter te komen dan pas na 10 jaar.
Hoewel het voor mij niet uitmaakt of ze wel of geen koffie drinkt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, roken vind ik wel een afknapper.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ze maar niet rookt of maakt je dat ook niet uit?How can I make this topic about me?![]()
Ja ik ook hoor, moet er niet aan denken een man te zoen die rookt gatsie.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, roken vind ik wel een afknapper.
Kan je net zo goed een asbak leef lebberenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hard to save a life.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, roken vind ik wel een afknapper.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
* Dr.Mikey steekt een sigaret opThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
A bah MikeyWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Achja, laat rokers maar lekker extra belasting betalen, scheelt ons weer geld
Duitse staatskasThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hebben op dit moment wel het grootste leger van de EU leden, dus die kunnen paar extra centjes ook wel gebruikenquote:
Nou de behandeling van longkanker is niet goedkoop en al die COPD patientenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:15 schreef DerRabbit het volgende:
Achja, laat rokers maar lekker extra belasting betalen, scheelt ons weer geldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Polen is lekker bezigquote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hebben op dit moment wel het grootste leger van de EU leden, dus die kunnen paar extra centjes ook wel gebruiken
Finland ookHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Schijnt echt veel te schelen hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat doet het zeker doen ze zelf dat mensen de grens over gaan.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
@:stevenhyde ik sta trouwens 3e in het tour de france dingGoed bezig jij 🤟
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Oke Marioquote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Drink jij eigenlijk koffie?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Beter dat je nu hoort dat je date geen koffie drinkt, dan als je al 10 jaar getrouwd bentIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
het is wel mooi want de meest fanatieke staat laatstequote:
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Je zou haar niet doen?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, roken vind ik wel een afknapper.![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Lekker plagen met je Armstrong opmerkingquote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is wel mooi want de meest fanatieke staat laatste
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
van greenday?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:23 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Lekker plagen met je Armstrong opmerkingHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja. Een of twee kopjes espresso in de ochtend. De rest van de dag theequote:
* devzero heeft net een kopje earl grey gezet![]()
![]()
Like gegevenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ja is ook zo.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja dat doet het zeker doen ze zelf dat mensen de grens over gaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook like gegevenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:quote:quote:quote:quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Je zou haar niet doen?![]()
[ afbeelding ]quote:
Ah, ik zie jou altijd vooral over thee praten, dus vroeg het me opeens afquote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. Een of twee kopjes espresso in de ochtend. De rest van de dag thee
* devzero heeft net een kopje earl grey gezetIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ook like gegevenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Lance speelt wel geregeld met zijn trompet voor de spiegel denk ik. Narcistische manquote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh ik dacht die trompetert spelerBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Lekker helikopteren voor de spiegelquote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:28 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Lance speelt wel geregeld met zijn trompet voor de spiegel denk ik. Narcistische manIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Omdat ik vaak even post als ik thee aan het zetten ben op werkquote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, ik zie jou altijd vooral over thee praten, dus vroeg het me opeens af![]()
![]()
@JustinKquote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:28 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Lekker helikopteren voor de spiegelBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ff zwaaien naar Dottie![]()
![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kijk deze man weet hetquote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:28 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Aha! Dat verklaart het. Toch fijn dat er op de zakjes altijd 3-5 minuten intrekken staat. Mooie minipauzequote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat ik vaak even post als ik thee aan het zetten ben op werkIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Hey Steven. Nog op vakantie?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sow, bij buren is een pakketje voor de deur neergezet aangezien ze niet thuis waren.
LEKKER HANDIG, ALS JE IN HET WINKELCENTRUM WOONT!!!Mensen lopen hier gewoon rakelings voor je deur langs!
![]()
Ben weer thuis. Moet gaan maar bolk vast later vandaag nog verder 😅quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:
Ik mis @JustinKquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ja dom he doen er meer tegenwoordigquote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:32 schreef ToT het volgende:
Sow, bij buren is een pakketje voor de deur neergezet aangezien ze niet thuis waren.
LEKKER HANDIG, ALS JE IN HET WINKELCENTRUM WOONT!!!Mensen lopen hier gewoon rakelings voor je deur langs!
Tot een latere bolkquote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ben weer thuis. Moet gaan maar bolk vast later vandaag nog verder 😅
Toen ik dat tegen een buurvrouw zei, nam ze het pakketje meteen mee naar binnen en nam contact op met de bewoners van dat pand.quote:
Ze zei dat het wel vaker gebeurde. Sterker nog; soms worden er pakketjes van mensen die om de hoek wonen hier in een struikje gepropt, vol in het zicht en binnen handbereik van iedereen die voorbij loopt.![]()
![]()
Ja schandalig. ik zou gewoon melden dat ik mijn pakketje niet gekregen hebquote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen ik dat tegen een buurvrouw zei, nam ze het pakketje meteen mee naar binnen en nam contact op met de bewoners van dat pand.
Ze zei dat het wel vaker gebeurde. Sterker nog; soms worden er pakketjes van mensen die om de hoek wonen hier in een struikje gepropt, vol in het zicht en binnen handbereik van iedereen die voorbij loopt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zou gewoon Dot bolkenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
olleke bollke een mt6 bollekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mag gewoonquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Of een Snollekequote:
Zellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
tiet veur koffieeeeeeeeeeeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nietquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik drink decafquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
Het is 17:00 uur. Geen koffie meer voor mijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jawel, vanavond lekker scorenquote:
Bij het jeu de boules
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Zijn er zoveel die het niet lekker vinden maar het niet eens merken als ze hier zijn dat de decaf krijgen_O-quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beetje placebokoffie van Dotquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn er zoveel die het niet lekker vinden maar het niet eens merken als ze hier zijn dat de decaf krijgen_O-
Ik scoor zo die boule jwtquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jawel, vanavond lekker scoren
Bij het jeu de boulesIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Verder is alles echt. geen placebo tetten en lippen \ nepharen of nagelsquote:
@gebrokenglas wat vind je van placebokoffie?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hij drinkt oploskoffie das pas goorquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:05 schreef MooieTop6 het volgende:
@:gebrokenglas wat vind je van placebokoffie?
Man man man man manquote:
Is er dan echt niemand meer te vertrouwen op deze godverlaten planeet?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Vast wel, ik denk dat je bij @Rob wel een goed bakkie krijgtquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:10 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Man man man man man
Is er dan echt niemand meer te vertrouwen op deze godverlaten planeet?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Ik bolk die rode wijnIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik haat zequote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:20 schreef bondage het volgende:
Hoop wel dat die vervelende tripsen inmiddels weg zijn. Troep.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Lekker fart walkenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:19 schreef bondage het volgende:
Even stukje lopen, schijnt goed te zijn na de maaltijd.
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
TrippenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beter dan dat je maaltijd begint te lopenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:19 schreef bondage het volgende:
Even stukje lopen, schijnt goed te zijn na de maaltijd.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
die loopt er vanzelf wel weer uitquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Beter dan dat je maaltijd begint te lopenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast wel, ik denk dat je bij @:Rob wel een goed bakkie krijgt![]()
![]()
Ze kunnen ook andere kleuren hebbenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee zijn wel tripsen hoor zijn kleine groene insecten
[ afbeelding ]
Donderbeestjesquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:31 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ze kunnen ook andere kleuren hebben
Zwart, grijs![]()
Ja ik zie het nu, was even op google aan het verder kijkenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:31 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ze kunnen ook andere kleuren hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:32 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
Kastripsquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:32 schreef MooieTop6 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn grootste vijand
Nog een
Ik hou niet van beestjesquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee zijn wel tripsen hoor zijn kleine groene insecten
[ afbeelding ]Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Niet als ze rond mijn oren zoemen maar buiten vind ik het niet ergquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Deze beestjes kosten een miljoenmiljard aan oogstschade per jaar, zonder deze beesten zouden we al een stuk verder zijn met het voeden van iedereen op deze aardklootquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet als ze rond mijn oren zoemen maar buiten vind ik het niet ergIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
O is het zo erg. En er is niets tegen te doen?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:36 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Deze beestjes kosten een miljoenmiljard aan oogstschade per jaar, zonder deze beesten zouden we al een stuk verder zijn met het voeden van iedereen op deze aardklootWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog wel, maar dankzij mensen zoals Timmermans binnenkort niet meerquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O is het zo erg. En er is niets tegen te doen?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
O, dat zou niet best dusquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:38 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Nog wel, maar dankzij mensen zoals Timmermans binnenkort niet meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vanavond gaat het tuinhuisje weer om de gebruikelijke tijd van 20:00 uur open tot maandag ochtend 08:00 uur![]()
![]()
24 uur?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:48 schreef DerRabbit het volgende:
Vanavond gaat het tuinhuisje weer om de gebruikelijke tijd van 20:00 uur open tot maandag ochtend 08:00 uur![]()
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat is meestal na een BBQ...quote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Beter dan dat je maaltijd begint te lopen![]()
Ben zeer stabiel. Nog wel...quote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kijk jij ook maar uit, dat je niet valt![]()
Jij kan wel lang rondjes draaien?quote:
Ik word wel snel duizelig.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
nee ik heb mijn kip graag goed gegaardquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:57 schreef bondage het volgende:
[..]
De zweep erover, misschien kookt hij dan wat snellerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Valt tegen helaas, ook vrij snel duizeligquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jij kan wel lang rondjes draaien?
Ik word wel snel duizelig..![]()
![]()
Heel belangrijk inderdaadquote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee ik heb mijn kip graag goed gegaard![]()
![]()
4 dagen. Ik hou van wrapsquote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Vier dagen lang of vier dagen geleden?
Taco's zijn ook lekker, alleen breken die altijd zodra je een hap neemt
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ah, dan kan het wel weerquote:En ik ook, lekker fris als je met koude ingrediënten doet en zo gemaakt.
![]()
Lastig te eten inderdaad...quote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:14 schreef Lovely het volgende:
Taco's zijn ook lekker, alleen breken die altijd zodra je een hap neemt![]()
Of burritoquote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Heet ook prima, maar liever niet als heel warm is.
Kan ookquote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad. Of met gerookte kip.
Dat krimpt misschien ook iets te sterk dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Heet ook prima, maar liever niet als heel warm is.🐙![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat krimpt misschien ook iets te sterk dan?
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat krimpt misschien ook iets te sterk dan?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Folie. Hitte. Krimpt. Wrap. Hihaho.![]()
Ow, krimpfolie... Dat eet ik nietquote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Folie. Hitte. Krimpt. Wrap. Hihaho.![]()
![]()
![]()
Ik lust wel visstick maar op een broodje geen idee..liever eigenlijk kip of vlees"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Op een frikandel speciaal dan fijntjesquote:
Op hamburger mag gewoon grofIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Leukquote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:30 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, heb de zweep en hand geript van andere smilie en kan nu eindeloos combineren
Voor op een hamburger snij ik ze in halve ringen en dan heeeeel langzaam garenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:29 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Op een frikandel speciaal dan fijntjes
Op hamburger mag gewoon grof![]()
![]()
![]()
Helemaal niksquote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:36 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik woon in een dorp
Kan hier niks bestellen
Hier wel, maar ook niet heel veel bijzonders
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: