Ik zal aan de balie vragen of ze voor mij gewoon water willen inschenken ipv witte wijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jawel joh. Zelf moet je ook niet drinken dan ben je scherper.
Probeer het uit zou ik zeggenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee joh, van gebrokenglas zal het vast geinen zijn
En Paul is Paul
Kijk deze man denkt in oplossingen!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zal aan de balie vragen of ze voor mij gewoon water willen inschenken ipv witte wijn.
O jee hoppa daar ga jequote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:53 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee
Vino_Tinto in JUI / Moderator ChevyCaprice heeft verkering
Na mijn scheiding 6 jaar alleen geweest. Heerlijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:55 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik wil lekker vrijgezel blijven de komende 2 -3 jaar
Aiiii... Ja ik was druk bezig met versieren.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee hoppa daar ga je
GG is in iedergeval van het padje hij zegt mij niet eens goedemiddag dat wordt weer een heel dik - puntjuh
Dat is niet erg. Je kunt haar zo even laten wennen aan je zodat ze het later nuchter ook zegt of doet.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Sowieso vind ik het niet fijn als mijn date half dronken wordt / is.... Dan zegt ze dingen waar ze later vast spijt van krijgt.
Gelijk heb je eerst even alles verwerken en opnieuw beginnenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:55 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik wil lekker vrijgezel blijven de komende 2 -3 jaar
Ik weet tenminste mijn plaats nuquote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aiiii... Ja ik was druk bezig met versieren.
Goedemiddag Dotteke, hoe is het? Wil je een kopje thee?
KW toch je lijkt wel een ervaringsdeskundigequote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat is niet erg. Je kunt haar zo even laten wennen aan je zodat ze het later nuchter ook zegt of doet.
Just a tip.
Ja ook prima 6 jaarquote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Na mijn scheiding 6 jaar alleen geweest. Heerlijk.
Ja daaromquote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelijk heb je eerst even alles verwerken en opnieuw beginnen
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
KW toch je lijkt wel een ervaringsdeskundige
af en toe een lekker ding om je te vermaken voor een nachtje en dan hoppa movenquote:
U riep mij?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
af en toe een lekker ding om je te vermaken voor een nachtje en dan hoppa moven
Hoe is het eigenlijk met je?quote:
Het gedoe viel mee. Vanochtend wel een onverwacht dingetje maar dat is allemaal afgehandeld. Daarom heb ik de werklaptop al uit.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet tenminste mijn plaats nuja een koffietje zal lekker zijn
Hoe was het vandaag, viel het gedoe mee?
Ook meer nachtjes?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn zo en dan nu lekker weekend.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het gedoe viel mee. Vanochtend wel een onverwacht dingetje maar dat is allemaal afgehandeld. Daarom heb ik de werklaptop al uit.
Koffie it is.
* gebrokenglas schenkt een heerlijk kopje koffie in voor Dotteke.
[ afbeelding ]
Fijn te horen, er is wel het een en ander veranderd he de afgelopen tijd. Echt fijn voor je. Lekker genieten met mamsquote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja wel oke. Ga over een uurtje gezellig met mams eten.
En hoe is het met jou Dot?
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |