quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:02 schreef Biogarde het volgende:
yvonne.
Je zag en kwam.
Paul een ban.
Liefst in de kliko.
Weg Paul, ziezo.
Een traan.
Een traan pink ik weg.
Was het altijd maar zo.
Helaas heb ik dikke pech.
Misschien zie ik je hier.
remlof drinkt veel bier.
Haha ook Metallica of de HEMA, mooie tegenstelling welquote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:11 schreef gebrokenglas het volgende:
**08:55** – Komt binnen met een mok van Metallica of de HEMA.
Ik met een Metalica koffiemok?
of hema mokquote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:11 schreef gebrokenglas het volgende:
**08:55** – Komt binnen met een mok van Metallica of de HEMA.
Ik met een Metalica koffiemok?
Ik heb grote mokken van Starbucks.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:13 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb witte hema mokken, voor de gasten. Maar vind mokken met printje zelf vaak leuker
Is dat met Starbuck logo?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb grote mokken van Starbucks.
Nee, niet dat groene logo, maar een print van de stad of streek waar ik de mok gekocht heb..quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, niet dat groene logo, maar een print van de stad of streek van de mok.
Oh die blond is ook wel leuk jaquote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik heb blond mokken
Maar drink altijd uit een starbucks beker
Oh dat is wel leuk ja! Ook leuk souvenir gelijkquote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, niet dat groene logo, maar een print van de stad of streek waar ik de mok gekocht heb..
Klopt.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh dat is wel leuk ja! Ook leuk souvenir gelijk
* gebrokenglas verslikt zich in de koffiequote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:26 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Denk dat ik zo moet googlen
Maar straks eerst bh uit
Chill kleding aan
Destiny 2quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:26 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas vraagt zich nu af welke Game Vino_Tinto speelt.
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:26 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Denk dat ik zo moet googlen
Maar straks eerst bh uit
Chill kleding aan
Destiny 2 is een populaire, gratis te spelen online multiplayer first-person shooter met RPG-elementen, ontwikkeld door Bungie. Het is de opvolger van het originele Destiny en draait om het beschermen van de laatste veilige stad op aarde tegen buitenaardse en duistere bedreigingenquote:
hOU OP met haar te proberen te versierenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Destiny 2 is een populaire, gratis te spelen online multiplayer first-person shooter met RPG-elementen, ontwikkeld door Bungie. Het is de opvolger van het originele Destiny en draait om het beschermen van de laatste veilige stad op aarde tegen buitenaardse en duistere bedreigingen
Pardon?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:29 schreef Paul het volgende:
[..]
hOU OP met haar te proberen te versieren
The Edge of Fate-uitbreiding is niet gratisquote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Destiny 2 is een populaire, gratis te spelen online multiplayer first-person shooter met RPG-elementen, ontwikkeld door Bungie. Het is de opvolger van het originele Destiny en draait om het beschermen van de laatste veilige stad op aarde tegen buitenaardse en duistere bedreigingen
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou VT, alle flirtpogingen van de afgelopen tijd blijken vergeefs. Ik mag je niet meer proberen te versieren.
* gebrokenglas bergt de speciaal gekochte extra sterke Espresso koffie op in de voorraadkast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |