quote:
Like gegevenquote:
Ja is ook zo.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja dat doet het zeker doen ze zelf dat mensen de grens over gaan.
Ook like gegevenquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Je zou haar niet doen?![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ah, ik zie jou altijd vooral over thee praten, dus vroeg het me opeens afquote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. Een of twee kopjes espresso in de ochtend. De rest van de dag thee
* devzero heeft net een kopje earl grey gezet
Ook like gegevenquote:
Lance speelt wel geregeld met zijn trompet voor de spiegel denk ik. Narcistische manquote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh ik dacht die trompetert speler
Lekker helikopteren voor de spiegelquote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:28 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Lance speelt wel geregeld met zijn trompet voor de spiegel denk ik. Narcistische man
quote:
Omdat ik vaak even post als ik thee aan het zetten ben op werkquote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, ik zie jou altijd vooral over thee praten, dus vroeg het me opeens af
@JustinKquote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:28 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Lekker helikopteren voor de spiegel
Kijk deze man weet hetquote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:28 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Aha! Dat verklaart het. Toch fijn dat er op de zakjes altijd 3-5 minuten intrekken staat. Mooie minipauzequote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat ik vaak even post als ik thee aan het zetten ben op werk
Hey Steven. Nog op vakantie?quote:
quote:
Ik mis @JustinKquote:
ja dom he doen er meer tegenwoordigquote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:32 schreef ToT het volgende:
Sow, bij buren is een pakketje voor de deur neergezet aangezien ze niet thuis waren.
LEKKER HANDIG, ALS JE IN HET WINKELCENTRUM WOONT!!!Mensen lopen hier gewoon rakelings voor je deur langs!
Tot een latere bolkquote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ben weer thuis. Moet gaan maar bolk vast later vandaag nog verder 😅
Toen ik dat tegen een buurvrouw zei, nam ze het pakketje meteen mee naar binnen en nam contact op met de bewoners van dat pand.quote:
Ja schandalig. ik zou gewoon melden dat ik mijn pakketje niet gekregen hebquote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen ik dat tegen een buurvrouw zei, nam ze het pakketje meteen mee naar binnen en nam contact op met de bewoners van dat pand.
Ze zei dat het wel vaker gebeurde. Sterker nog; soms worden er pakketjes van mensen die om de hoek wonen hier in een struikje gepropt, vol in het zicht en binnen handbereik van iedereen die voorbij loopt.
Mag gewoonquote:
Of een Snollekequote:
Zellufquote:
Nietquote:
Ik drink decafquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
Het is 17:00 uur. Geen koffie meer voor mij
Jawel, vanavond lekker scorenquote:
Zijn er zoveel die het niet lekker vinden maar het niet eens merken als ze hier zijn dat de decaf krijgen_O-quote:
Beetje placebokoffie van Dotquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn er zoveel die het niet lekker vinden maar het niet eens merken als ze hier zijn dat de decaf krijgen_O-
Ik scoor zo die boule jwtquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jawel, vanavond lekker scoren
Bij het jeu de boules
Verder is alles echt. geen placebo tetten en lippen \ nepharen of nagelsquote:
Hij drinkt oploskoffie das pas goorquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:05 schreef MooieTop6 het volgende:
@:gebrokenglas wat vind je van placebokoffie?
Man man man man manquote:
Vast wel, ik denk dat je bij @Rob wel een goed bakkie krijgtquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:10 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Man man man man man
Is er dan echt niemand meer te vertrouwen op deze godverlaten planeet?
Iwtquote:
quote:
Ik haat zequote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:20 schreef bondage het volgende:
Hoop wel dat die vervelende tripsen inmiddels weg zijn. Troep.
Lekker fart walkenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:19 schreef bondage het volgende:
Even stukje lopen, schijnt goed te zijn na de maaltijd.
Beter dan dat je maaltijd begint te lopenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:19 schreef bondage het volgende:
Even stukje lopen, schijnt goed te zijn na de maaltijd.
die loopt er vanzelf wel weer uitquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Beter dan dat je maaltijd begint te lopen
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast wel, ik denk dat je bij @:Rob wel een goed bakkie krijgt
Ze kunnen ook andere kleuren hebbenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee zijn wel tripsen hoor zijn kleine groene insecten
[ afbeelding ]
Donderbeestjesquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:31 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ze kunnen ook andere kleuren hebben
Ja ik zie het nu, was even op google aan het verder kijkenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:31 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ze kunnen ook andere kleuren hebben
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:32 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Kastripsquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:32 schreef MooieTop6 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn grootste vijand
Ik hou niet van beestjesquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee zijn wel tripsen hoor zijn kleine groene insecten
[ afbeelding ]
Niet als ze rond mijn oren zoemen maar buiten vind ik het niet ergquote:
Deze beestjes kosten een miljoenmiljard aan oogstschade per jaar, zonder deze beesten zouden we al een stuk verder zijn met het voeden van iedereen op deze aardklootquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet als ze rond mijn oren zoemen maar buiten vind ik het niet erg
O is het zo erg. En er is niets tegen te doen?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:36 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Deze beestjes kosten een miljoenmiljard aan oogstschade per jaar, zonder deze beesten zouden we al een stuk verder zijn met het voeden van iedereen op deze aardkloot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |