Jawel, vanavond lekker scorenquote:
Zijn er zoveel die het niet lekker vinden maar het niet eens merken als ze hier zijn dat de decaf krijgen_O-quote:
Beetje placebokoffie van Dotquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn er zoveel die het niet lekker vinden maar het niet eens merken als ze hier zijn dat de decaf krijgen_O-
Ik scoor zo die boule jwtquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jawel, vanavond lekker scoren
Bij het jeu de boules
Verder is alles echt. geen placebo tetten en lippen \ nepharen of nagelsquote:
Hij drinkt oploskoffie das pas goorquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:05 schreef MooieTop6 het volgende:
@:gebrokenglas wat vind je van placebokoffie?
Man man man man manquote:
Vast wel, ik denk dat je bij @Rob wel een goed bakkie krijgtquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:10 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Man man man man man
Is er dan echt niemand meer te vertrouwen op deze godverlaten planeet?
Iwtquote:
quote:
Ik haat zequote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:20 schreef bondage het volgende:
Hoop wel dat die vervelende tripsen inmiddels weg zijn. Troep.
Lekker fart walkenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:19 schreef bondage het volgende:
Even stukje lopen, schijnt goed te zijn na de maaltijd.
Beter dan dat je maaltijd begint te lopenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:19 schreef bondage het volgende:
Even stukje lopen, schijnt goed te zijn na de maaltijd.
die loopt er vanzelf wel weer uitquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Beter dan dat je maaltijd begint te lopen
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast wel, ik denk dat je bij @:Rob wel een goed bakkie krijgt
Ze kunnen ook andere kleuren hebbenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee zijn wel tripsen hoor zijn kleine groene insecten
[ afbeelding ]
Donderbeestjesquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:31 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ze kunnen ook andere kleuren hebben
Ja ik zie het nu, was even op google aan het verder kijkenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:31 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ze kunnen ook andere kleuren hebben
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:32 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Kastripsquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:32 schreef MooieTop6 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn grootste vijand
Ik hou niet van beestjesquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee zijn wel tripsen hoor zijn kleine groene insecten
[ afbeelding ]
Niet als ze rond mijn oren zoemen maar buiten vind ik het niet ergquote:
Deze beestjes kosten een miljoenmiljard aan oogstschade per jaar, zonder deze beesten zouden we al een stuk verder zijn met het voeden van iedereen op deze aardklootquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet als ze rond mijn oren zoemen maar buiten vind ik het niet erg
O is het zo erg. En er is niets tegen te doen?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:36 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Deze beestjes kosten een miljoenmiljard aan oogstschade per jaar, zonder deze beesten zouden we al een stuk verder zijn met het voeden van iedereen op deze aardkloot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |