@JustinKquote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:28 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Lekker helikopteren voor de spiegel
Kijk deze man weet hetquote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:28 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Aha! Dat verklaart het. Toch fijn dat er op de zakjes altijd 3-5 minuten intrekken staat. Mooie minipauzequote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat ik vaak even post als ik thee aan het zetten ben op werk
Hey Steven. Nog op vakantie?quote:
quote:
Ik mis @JustinKquote:
ja dom he doen er meer tegenwoordigquote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:32 schreef ToT het volgende:
Sow, bij buren is een pakketje voor de deur neergezet aangezien ze niet thuis waren.
LEKKER HANDIG, ALS JE IN HET WINKELCENTRUM WOONT!!!Mensen lopen hier gewoon rakelings voor je deur langs!
Tot een latere bolkquote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ben weer thuis. Moet gaan maar bolk vast later vandaag nog verder 😅
Toen ik dat tegen een buurvrouw zei, nam ze het pakketje meteen mee naar binnen en nam contact op met de bewoners van dat pand.quote:
Ja schandalig. ik zou gewoon melden dat ik mijn pakketje niet gekregen hebquote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen ik dat tegen een buurvrouw zei, nam ze het pakketje meteen mee naar binnen en nam contact op met de bewoners van dat pand.
Ze zei dat het wel vaker gebeurde. Sterker nog; soms worden er pakketjes van mensen die om de hoek wonen hier in een struikje gepropt, vol in het zicht en binnen handbereik van iedereen die voorbij loopt.
Mag gewoonquote:
Of een Snollekequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |