quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
KW toch je lijkt wel een ervaringsdeskundige
af en toe een lekker ding om je te vermaken voor een nachtje en dan hoppa movenquote:
U riep mij?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
af en toe een lekker ding om je te vermaken voor een nachtje en dan hoppa moven
Hoe is het eigenlijk met je?quote:
Het gedoe viel mee. Vanochtend wel een onverwacht dingetje maar dat is allemaal afgehandeld. Daarom heb ik de werklaptop al uit.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet tenminste mijn plaats nuja een koffietje zal lekker zijn
Hoe was het vandaag, viel het gedoe mee?
Ook meer nachtjes?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn zo en dan nu lekker weekend.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het gedoe viel mee. Vanochtend wel een onverwacht dingetje maar dat is allemaal afgehandeld. Daarom heb ik de werklaptop al uit.
Koffie it is.
* gebrokenglas schenkt een heerlijk kopje koffie in voor Dotteke.
[ afbeelding ]
Fijn te horen, er is wel het een en ander veranderd he de afgelopen tijd. Echt fijn voor je. Lekker genieten met mamsquote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja wel oke. Ga over een uurtje gezellig met mams eten.
En hoe is het met jou Dot?
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee je moet er niet te veel aan wennen natuurlijk dan gaat het weer verplichtingen en gezeur gevenquote:
Ja heb nieuwe pillen sinds een paar maanden en die slaan aanquote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te horen, er is wel het een en ander veranderd he de afgelopen tijd. Echt fijn voor je. Lekker genieten met mams
Met mij gaat het goed hoor thnx
Goed blijven hydrateren met die weer!quote:
Door de operatie?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik lig onder een dekentje.... met de airco aan
Wat zal jij blij zijn. Hoe is het met je vrijwilligers werk. Doe je dat nog?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja heb nieuwe pillen sinds een paar maanden en die slaan aan
Fijn dat het goed met je gaat!
Beter dat je nu hoort dat je date geen koffie drinkt, dan als je al 10 jaar getrouwd bentquote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Sowieso vind ik het niet fijn als mijn date half dronken wordt / is.... Dan zegt ze dingen waar ze later vast spijt van krijgt.
Je bent dan ook half gestoordquote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:05 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
nee ik heb het gewoon half warm en half koud
quote:
Hello herenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed blijven hydrateren met die weer!
In theorie wel.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zal jij blij zijn. Hoe is het met je vrijwilligers werk. Doe je dat nog?
Lekker hydraterenquote:
Hopelijk kan je ook snel weer aan het echte werk, dat is toch wat je wilde toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
In theorie wel.
Volgende week weer.
Daar hoop ik wel sneller achter te komen dan pas na 10 jaar.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Beter dat je nu hoort dat je date geen koffie drinkt, dan als je al 10 jaar getrouwd bent
Ja dat is zeker de bedoeling. Maar ik ben weg.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk kan je ook snel weer aan het echte werk, dat is toch wat je wilde toch?
Geniet er van en eet smakelijkquote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:07 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga richting mams.
Tot later mensen
Als ze maar niet rookt of maakt je dat ook niet uit?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar hoop ik wel sneller achter te komen dan pas na 10 jaar.
Hoewel het voor mij niet uitmaakt of ze wel of geen koffie drinkt.
Nee, roken vind ik wel een afknapper.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ze maar niet rookt of maakt je dat ook niet uit?
Ja ik ook hoor, moet er niet aan denken een man te zoen die rookt gatsie.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, roken vind ik wel een afknapper.
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, roken vind ik wel een afknapper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |