Ja uiteraard kun je allerlei criteria bedenken en daar dan je onderzoek op loslaten. Dat maakt zo'n criterium echter nog niet "essentieel".quote:Op woensdag 16 juli 2025 01:04 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het is gewoon standaardterminologie in onderzoeken waarbij subcategoriën van pedohebefilie relevant zijn, er zijn ook verdere categoriseringen. Bijvoorbeeld het wel of niet plaatsvinden van misbruik binnen een familieverband, specifiek misbruik van een geslacht binnen subcategoriën of exclusiveit van de parafilie.
Ik heb echt geen puf om na middernacht even 9 pagina's wetenschappelijke literatuur (ook nog in het Engels) door te ploegen.quote:
Ik neem aan dat je bedoelt "in strafrechtelijke zin"?quote:In juridische zin wordt er vaak een nog andere definitie aan gegeven
Nee hoorquote:en wordt het misbruik van minderjarigen vaak op een hoop gegooid.
Graag een link naar een pragmatische en duidelijke uitleg van deze term.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door r_one op 16-07-2025 01:38:31 ]r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Vast zien? Lol.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:55 schreef MissButterflyy het volgende:
Het is ook pijnlijk lijkt me voor de ouders van de slachtoffers, die zouden hem het liefste vast zien natuurlijk.
Retributie: een gedwongen betaling aan de overheid voor een verleende dienstquote:Op woensdag 16 juli 2025 01:49 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
zonder enige vorm van echte retributie...
Het betekent ook vergelding, schatjequote:Op woensdag 16 juli 2025 01:59 schreef r_one het volgende:
[..]
Retributie: een gedwongen betaling aan de overheid voor een verleende dienst
Zeg dát dan mopquote:Op woensdag 16 juli 2025 02:01 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Het betekent ook vergelding, schatje
quote:Op woensdag 16 juli 2025 01:32 schreef r_one het volgende:
[..]
Graag een link naar een pragmatische en duidelijke uitleg van deze term.
Zoals gezegd, is mij volslagen onbekend (en Google helpt me ook geen steek verder).
Ik kan het hooguit duiden als een concatenatie van 'pedofilie' en 'hebefilie' en zou dan op het spectrum 0-16 moeten slaan. Maar wat je daaraan hebt
Het is overlappende term voor pedo- en infanto/nepiofilie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ceterum censeo Turciam delendam esse.
quote:Op woensdag 16 juli 2025 01:32 schreef r_one het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter een intellectueel dan een zolderkamer autist die je gelijk verrot scheld als het niet in je straatje past. Ieder zijn ding uiteraardquote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah, weer een zeer uiteengezette beargumenteerde post van intellectueel Matspontius
Dat hij nog ademt.quote:Op woensdag 16 juli 2025 11:59 schreef theunderdog het volgende:
Hij zit met een enkelband thuis. Dus een perfecte oplossing als het risico te groot is (vanwege het strafbare feit waar hij voor wordt verdacht) helemaal vrij te laten, maar je ook niet iemand die slechts verdacht is op wil sluiten.
Wat is het probleem precies?
Genoeg andere opties voor jou, kies maar::quote:
Die gelijk niet, medewerkers van de crèche en kinderdagverblijven tegenwoordig helaas wel.quote:Op woensdag 16 juli 2025 00:30 schreef r_one het volgende:
[..]
Een willekeurige badmeester annex zwemleraar is voor jou dus een red flag? Serieus?
Maar "dit beroep" sloeg terug op de zwemleraar in kwestie of "alle mannelijke zwemleraren" (als je het draadje terug volgt tot aan roosje).quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:54 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Die gelijk niet, medewerkers van de crèche en kinderdagverblijven tegenwoordig helaas wel.
helaas premium-artikel ....quote:Strafrechtadvocaten Job Knoester en Esther Vroegh fronsen hun wenkbrauwen bij het vrijlaten van de verdachte van verkrachtingen
quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:11 schreef TweedeKlum het volgende:
De 20-jarige man die er door het OM onder meer van wordt verdacht als stagiair bij een zwembad elf kinderen van tussen de 4 en 6 jaar te hebben verkracht en aangerand, is de zoon van Omroep Gelderland-hoofdredacteur Sandrina Hadderingh. Dat bevestigt adjunct-hoofdredacteur Maarten Fussel van de omroep aan GeenStijl.
https://www.berkelbode.nl(...)dopties-in-dit-leven
Adoptiekind.
Juist. Papa en mama regelen alles wel voor hem.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:11 schreef TweedeKlum het volgende:
De 20-jarige man die er door het OM onder meer van wordt verdacht als stagiair bij een zwembad elf kinderen van tussen de 4 en 6 jaar te hebben verkracht en aangerand, is de zoon van Omroep Gelderland-hoofdredacteur Sandrina Hadderingh. Dat bevestigt adjunct-hoofdredacteur Maarten Fussel van de omroep aan GeenStijl.
https://www.berkelbode.nl(...)dopties-in-dit-leven
Adoptiekind.
Ik geloof het niet, die woorden die die jongen gezegd zou hebben.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:13 schreef roos94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb eens op haar profiel gekeken en ze is hartstikke actief op Linkedin deze dagen, zelfs vandaag nog. Je zou denken dat je wat anders aan je hoofd hebt maar ach
Waarom zit die vrouw suffe linkedin posts te liken en kattenfotos te plaatsen op haar facebook daags nadat dit nieuws bekend is geworden?quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:19 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik geloof het niet, die woorden die die jongen gezegd zou hebben.
Ze zit toch zelf openbaar op de socials?quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:27 schreef Solispolar het volgende:
Laat die moeder even lekker met rust joh. Alsof dit allemaal niet erg genoeg is voor die vrouw.
And then the whole bus clapped-achtige verhaaltjes die in werkelijkheid nooit gebeuren, maar het wel lekker doen bij je moreel correcte achterban op LinkedIn.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:19 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik geloof het niet, die woorden die die jongen gezegd zou hebben.
Daar zit Linkedin vol mee.quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:06 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
And then the whole bus clapped-achtige verhaaltjes die in werkelijkheid nooit gebeuren, maar het wel lekker doen bij je moreel correcte achterban op LinkedIn.
Wat moet ze dan? Gauw al haar accounts deleten ofzo?quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:28 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ze zit toch zelf openbaar op de socials?
Nee maar ik vind het opmerkelijk dat zij nu actief is op random sociale media.quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:45 schreef r_one het volgende:
[..]
Wat moet ze dan? Gauw al haar accounts deleten ofzo?
Wat je postte, was van 7 maanden geleden.quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:45 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nee maar ik vind het opmerkelijk dat zij nu actief is op random sociale media.
Okequote:Op donderdag 17 juli 2025 11:49 schreef r_one het volgende:
[..]
Wat je postte, was van 7 maanden geleden.
Als ze hem nou op de socials verdedigde oke, maar mag ze ajb gewoon haar eigen leven leven?
Ja, m.b.t. types als Benno L. Een hele legitieme vraag, gezien het leed wat hij wederom heeft aangericht.quote:
quote:
Hij is geboren in Haïti. Geen idee of hij een Nederlandse naam aangenomen heeft toen hij immigreerde naar Nederland.quote:
De identiteit van de dader wordt beter beschermd dan zn moederquote:Op donderdag 17 juli 2025 18:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Hij is geboren in Haïti. Geen idee of hij een Nederlandse naam aangenomen heeft toen hij immigreerde naar Nederland.
Sandrina staat op het punt de discriminatietroef te spelen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:13 schreef roos94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb eens op haar profiel gekeken en ze is hartstikke actief op Linkedin deze dagen, zelfs vandaag nog. Je zou denken dat je wat anders aan je hoofd hebt maar ach
Het zijn niet de buur(t)kinderen die hij te grazen heeft genomen dus zo heel erg legitiem is die vraag niet.quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:54 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ja, m.b.t. types als Benno L. Een hele legitieme vraag, gezien het leed wat hij wederom heeft aangericht.
Sorry hoor, maar:quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:47 schreef r_one het volgende:
[..]
Het zijn niet de buur(t)kinderen die hij te grazen heeft genomen dus zo heel erg legitiem is die vraag niet.
Als de vraag nou was waarom de Duitse justitie niet gewaarschuwd is ..... ja, dan was heel wat leed voorkomen geweest.
quote:Opnieuw slachtofffers
Nadat hij twee derde van zijn straf in Nederland had uitgezeten, kwam L. vrij. Hij verhuisde naar Duitsland waar hij opnieuw slachtoffers maakte. Onder de naam Hans Peter begon hij een nieuw leven in het stadje Düren, waar hij bevriend raakte met twee kwetsbare gezinnen.
quote:"Ik kreeg een tip van een bezorgde moeder. Zij herkende Benno L. via een filmpje op YouTube als haar buurtgenoot", vertelt Sven van der Meulen woensdagochtend in het radioprogramma Wakker! van Omroep Brabant.
juist wel de buurtkinderen .... hij was een soort van opa voor hen ....quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:47 schreef r_one het volgende:
[..]
Het zijn niet de buur(t)kinderen die hij te grazen heeft genomen dus zo heel erg legitiem is die vraag niet.
Als de vraag nou was waarom de Duitse justitie niet gewaarschuwd is ..... ja, dan was heel wat leed voorkomen geweest.
Deze informatie is nieuw voor mij. Ik had ergens gelezen dat hij aan de slag was gegaan als klusjesman, muziekleraar en oppas en in die hoedanigheid opnieuw slachtoffers had gemaakt (en dus niet als buurtbewoner zich aan kinderen 'in de straat' had vergrepen).quote:
NWS / Pedo Benno L. sloeg weer toe, nu in Duitslandquote:Op donderdag 17 juli 2025 22:42 schreef r_one het volgende:
[..]
Deze informatie is nieuw voor mij. Ik had ergens gelezen dat hij aan de slag was gegaan als klusjesman, muziekleraar en oppas en in die hoedanigheid opnieuw slachtoffers had gemaakt (en dus niet als buurtbewoner zich aan kinderen 'in de straat' had vergrepen).
quote:Op donderdag 17 juli 2025 22:39 schreef maily het volgende:
[..]
juist wel de buurtkinderen .... hij was een soort van opa voor hen ....
'buurtkinderen' had ik er nog niet direct uit gehaald, 'oppas opa' wel (en klusjesman en muziekleraar).quote:Op donderdag 17 juli 2025 22:43 schreef maily het volgende:
[..]
NWS / Pedo Benno L. sloeg weer toe, nu in Duitsland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door r_one op 17-07-2025 23:02:31 ]r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Maar waarom vind je het nu zo relevant in welke hoedanigheid hij dat heeft gedaan of dat de slachtoffers wel of geen buurtkinderen zijn? Deze discussie begon met de vraag waarom omwonenden niet zijn gewaarschuwd en jouw antwoord daarop (even geparafraseerd) dat dat alleen in bananenrepublieken gebeurt.quote:Op donderdag 17 juli 2025 22:42 schreef r_one het volgende:
[..]
Deze informatie is nieuw voor mij. Ik had ergens gelezen dat hij aan de slag was gegaan als klusjesman, muziekleraar en oppas en in die hoedanigheid opnieuw slachtoffers had gemaakt (en dus niet als buurtbewoner zich aan kinderen 'in de straat' had vergrepen).
Omdat een wet als Megan's Law (het enige voorbeeld voorhanden) er puur op gericht is de buurtkinderen te beschermen (en dat was ook precies de vraag van Lospedrosa).quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:03 schreef Repentless het volgende:
[..]
Maar waarom vind je het nu zo relevant in welke hoedanigheid hij dat heeft gedaan of dat de slachtoffers wel of geen buurtkinderen zijn?
Even voor de duidelijkheid: zo'n Benno Larue is wel de laatste waar ik ook nog maar enige sympathie voor kan opbrengen, laat staan dat ik hem wil verdedigen.quote:Deze discussie begon met de vraag waarom omwonenden niet zijn gewaarschuwd en jouw antwoord daarop (even geparafraseerd) dat dat alleen in bananenrepublieken gebeurt.
Je weet allemaal redenen te verzinnen waarom het ontzettend zielig voor de dader kan zijn (met een voorbeeld wanneer het seks tussen twee tieners betreft, wat een hele andere casus is),
Ach welnee, hou op!quote:maar dat het ontzettend zielig voor de kinderen wiens leven wordt verwoest kan zijn, lijk je volledig aan voorbij te gaan.
En dat is nou precies wat Megan's Law wél behelst: je krijgt een bordje 'sexual offender' in de voortuin zonder enige context. Willen we dat? Ik niet, dat gaat mij nét iets te ver. Niet voor een Larue, wel tegen 'collateral damage'.quote:Voor de duidelijkheid: het is geen 'one size fits all'. Niet elke 'sex offender' moet altijd gemeld worden aan omwonenden zonder enige context, zeker wanneer het bijvoorbeeld extreme grensgevallen betreft die jij ertussenuit pikt. Bij gevallen als Benno L. heb ik maling aan de privacy van deze klootzak.
quote:"De Duitse media heeft het niet opgepikt. Zij zien wel dat hij eerder is veroordeeld in Nederland, maar ze hebben de link niet gelegd met Duitsland."
Het ging juist specifiek over Benno L. en waarom die gezinnen in Duitsland niet waren geïnformeerd. Daarop is jouw reactie dat ze dat alleen in bananenrepublieken doen, zoals die Megan's law.quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:19 schreef r_one het volgende:
[..]
Omdat een wet als Megan's Law (het enige voorbeeld voorhanden) er puur op gericht is de buurtkinderen te beschermen (en dat was ook precies de vraag van Lospedrosa).
[..]
Even voor de duidelijkheid: zo'n Benno Larue is wel de laatste waar ik ook nog maar enige sympathie voor kan opbrengen, laat staan dat ik hem wil verdedigen.
Mijn betoog betrof dan ook enkel "Megan's Law" (een dergelijke wetgeving kennen wij in West-Europa niet) en dáár zette ik mijn kanttekeningen bij. Niet bij de smeerpijperij van Larue
En daarom schiet je volgende opmerking me ook compleet in het verkeerde keelgat:
[..]
Ach welnee, hou op!![]()
Ga me niet dit soort woorden in de mond leggen hè
[..]
En dat is nou precies wat Megan's Law wél behelst: je krijgt een bordje 'sexual offender' in de voortuin zonder enige context. Willen we dat? Ik niet, dat gaat mij nét iets te ver. Niet voor een Larue, wel tegen 'collateral damage'.
Ik zie meer heil in het uitwisselen van strafdossiers tussen de West-Europese landen en bij de minste of geringste dreiging van recidive in een ander land: hup, de bak in en voor het hekje. Dáár is het mis gegaan bij Larue![]()
Ook opmerkelijk:
[..]
Ja dat zei je al.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 00:26 schreef Repentless het volgende:
[..]
Het ging juist specifiek over Benno L. en waarom die gezinnen in Duitsland niet waren geïnformeerd. Daarop is jouw reactie dat ze dat alleen in bananenrepublieken doen, zoals die Megan's law.
Maar het draaide dus om waarom dat in het geval van Benno L. niet was gebeurd.
Een soort megan's law kan toch juist prima werken, je dient dan alleen ook vrij te geven wat ze hebben gedaan. Dat kan dan op een soort google maps wat publiekelijk te bezichtigen is.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:27 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja dat zei je al.
En het enige antwoord is dus dat Duitsland (net als Nederland) niet zo'n Megan's Law kent.
Tevreden zo?
Het kan zelfs averechts gaan werken.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:54 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Een soort megan's law kan toch juist prima werken,
Op een soort onderbordje? Dat gaat nooit gebeuren.quote:je dient dan alleen ook vrij te geven wat ze hebben gedaan.
Ik ben daar al helemáál geen voorstander vanquote:Dat kan dan op een soort google maps wat publiekelijk te bezichtigen is.
Waarom kan het averechts werken?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:57 schreef r_one het volgende:
[..]
Het kan zelfs averechts gaan werken.
[..]
Op een soort onderbordje? Dat gaat nooit gebeuren.
[..]
Ik ben daar al helemáál geen voorstander van
Je zult zien dat het aantal lustmoorden dan significant zal toenemen.quote:
Ow? Sinds wanneer is dat?quote:Bij zedendelinquentie met kinderen kan er ook direct levenslang gegeven worden, dan is er verder ook geen "Megan's law" nodig.
Ik spreek over een potentialiteit.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 02:46 schreef r_one het volgende:
[..]
Je zult zien dat het aantal lustmoorden dan significant zal toenemen.
[..]
Ow? Sinds wanneer is dat?![]()
Helemaal gemist.
Een wátte?quote:
Beide termen betekenen niet exact hetzelfde, potentialiteit is hier de duidelijkere term.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 03:32 schreef r_one het volgende:
[..]
Een wátte?![]()
Je mag ook gewoon 'mogelijkheid' zeggen hoor ....![]()
Mooi. Dan existeert de potentialiteit dat ik deze discussie ga cesseren uit oogpunt van oxidatie.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 03:37 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Beide termen betekenen niet exact hetzelfde, potentialiteit is hier de duidelijkere term.
Je bent er wat mottig van geworden.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 03:49 schreef r_one het volgende:
[..]
Mooi. Dan bestaat de potentialiteit dat ik deze discussie ga cesseren uit oogpunt van oxidatie.
Eerder wat marmottig.quote:
quote:Sandrina Hadderingh treedt tijdelijk terug als hoofdredacteur van Omroep Gelderland. De zoon van Hadderingh is verdachte in de zedenzaak in Zelhem. De impact daarvan is zo groot, dat ze voorlopig niet door kan in haar functie. Dit meldt de omroep vrijdag in een persbericht.
In december vorig jaar werd bij de omroep duidelijk dat Hadderingh privé betrokken is bij deze zaak. Er werd toen afgesproken dat ze zich er professioneel niet mee zou bezighouden.
"Na de regiezitting van 15 juli bleek de impact zo groot dat het in de praktijk te ingewikkeld bleek de gewenste en noodzakelijke scheiding tussen werk en privé vast te houden", zo laat directeur Marco Paans weten. De redactieraad herkent de signalen, maar benadrukt dat medewerkers hun journalistieke taken rondom de zedenzaak altijd onafhankelijk hebben kunnen uitvoeren.
Hadderingh vindt dat journalistieke onafhankelijkheid boven alles gaat, zo staat in het persbericht. Ze stelt dat nooit het beeld mag ontstaan dat Omroep Gelderland niet onafhankelijk over deze zaak kan berichten.
"Het besluit tijdelijk terug te treden geeft haar rust om er in deze moeilijke tijd te zijn voor haar gezin. De directie van de omroep respecteert deze beslissing", zegt Paans. Zowel Hadderingh als Paans geeft aan geen verdere reactie te willen geven.
De dagelijkse leiding aan de redactie van Omroep Gelderland wordt voorlopig waargenomen door adjunct-hoofdredacteur Maarten Fussel.
quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:21 schreef de_boswachter het volgende:
Mannen die met kinderen werkenAlle alarmbellen!!!
Zwemles in de sporthal?quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] Dubbele alarmbellen. [ afbeelding ]
Aids voor de ogen die tekst en schrijfwijze.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jawel maar niet in Zelhem.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:12 schreef Donna het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit ervan gehoord dat het bij elkaar in 1 gebouw zit?
klopt..quote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:56 schreef roos94 het volgende:
Want de kids zijn er zo dol op en ze zijn niet allemaal pedo en ze hebben een manfiguur nodig en en en en........
Hij is Haitiaan van geboorte.quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:35 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ongetwijfeld een blanke nederlander, in dit geval is de onderbuik dan wel terecht?
hahah wat is dit dan, mijn himmelquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Integreerd zo iemand, is het weer niet goedquote:Op zaterdag 13 september 2025 13:39 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nou dat is verrassendhad m'n geld toch op een Nederpedo gezet. Het kan verkeren.
Fridayquote:Op zaterdag 13 september 2025 13:43 schreef Tjacka het volgende:
Zal wel weer Mohammed, Ahmed of Doegoedoegoe heten.
Oh nee wacht
Het was toch weer een buitenlander jongens.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is goed geïntegreerd hè.quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:39 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nou dat is verrassendhad m'n geld toch op een Nederpedo gezet. Het kan verkeren.
Dit is geilquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, het is een roomblanke Nederlander - tevreden? Oh nee, wacht ......quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:43 schreef Tjacka het volgende:
Oh nee wacht
Mboko Mbokoquote:Op zaterdag 13 september 2025 13:43 schreef Tjacka het volgende:
Oh nee wacht
Sjesus wat een verknipte figuren lopen hier rond als je zulke ideeen er op nahoudt. Doorgeslagen gektequote:Op zondag 14 september 2025 22:14 schreef TAmaru het volgende:
Wij wisten vroeger ook tijdens de zwemles dat je ver bij de badmeester uit de buurt moest blijven. Badmeesters zijn wel vaker niet te vertrouwen. Graag willen werken met halfnaakte kinderen
Welke ideeën?quote:Op maandag 15 september 2025 02:26 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Sjesus wat een verknipte figuren lopen hier rond als je zulke ideeen er op nahoudt. Doorgeslagen gekte![]()
Of kreeg jij vroeger zwemles geheel gekleed want o o o, de badmeester kon je eens "halfnaakt" ()zien in alleen maar een zwembroek?
Je extrapoleerde het naar ALLE badmeesters. Alsof het een 'vies' beroep is, dat werken met halfnaakte kinderen.quote:Op maandag 15 september 2025 10:21 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Welke ideeën?
Wij wisten gewoon dat onze badmeester niet 100% ok was. Dus als je niet in de problemen wilde komen, zorgde je gewoon dat je hem zoveel mogelijk ontweek. Niet opvallen tijdens de les, netjes doorzwemmen, etc.
Ik denk wel dat je bovengemiddeld moet oppassen met badmeesters jaquote:Op maandag 15 september 2025 10:45 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Je extrapoleerde het naar ALLE badmeesters. Alsof het een 'vies' beroep is, dat werken met halfnaakte kinderen.
Ja hallo, wat is het nou? "badmeesters" (in het algemeen dus)? maar toch niet allemaal?quote:Op maandag 15 september 2025 10:47 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je bovengemiddeld moet oppassen met badmeesters ja
niet allemaal uiteraard
Hij bedoelt denk ik te zeggen dat badmeester een interessant beroep is voor degenen die graag halfnaakte kinderen willen zien, binnen die categorie zit ook een groep die de lusten graag in de praktijk wil brengen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 00:54 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Ja hallo, wat is het nou? "badmeesters" (in het algemeen dus)? maar toch niet allemaal?
Nou, dat laatste lees ik nou niet bepaald in dit statement:quote:Op dinsdag 16 september 2025 02:00 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Hij bedoelt denk ik te zeggen dat badmeester een interessant beroep is voor degenen die graag halfnaakte kinderen willen zien, binnen die categorie zit ook een groep die de lusten graag in de praktijk wil brengen.
Daarnaast zijn er ook gewoon degenen die het leuk vinden met kinderen te werken en ze wat - zwemmen in deze - te leren.
Want als je zwemles geeft, zijn alle kinderen de facto halfnaakt en zijn 'quote:Op zondag 14 september 2025 22:14 schreef TAmaru het volgende:
Graag willen werken met halfnaakte kinderen
Ik heb het gevoel dat hij zich wat ongelukkig uitdrukte.quote:Op dinsdag 16 september 2025 02:15 schreef r_one het volgende:
[..]
Nou, dat laatste lees ik nou niet bepaald in dit statement:
[..]
Want als je zwemles geeft, zijn alle kinderen de facto halfnaakt en zijn '' spreekt dan boekdelen.
Strafrecht van NL.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nu.nl
Gezien de ernst van de strafbare feiten waar hij van wordt verdacht, vind ik het heel bijzonder dat hij niet eens vast zit nu. Bizar!
Ga maar een keer voor een groep kinderen staan met zware autisme. Kinderen die al overprikkeld raken van een bal die perongeluk stuitert of een kind wat huilt. Kinderen die je uit het niets aanvallen of die je met 5 man moet vasthouden tot het gekalmeerd is.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:21 schreef de_boswachter het volgende:
Mannen die met kinderen werkenAlle alarmbellen!!!
je mist het punt bennoquote:Op dinsdag 16 september 2025 08:00 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ga maar een keer voor een groep kinderen staan met zware autisme. Kinderen die al overprikkeld raken van een bal die perongeluk stuitert of een kind wat huilt. Kinderen die je uit het niets aanvallen of die je met 5 man moet vasthouden tot het gekalmeerd is.
Dan praten wij wel verder.
Praat het maar goed. Bah.quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:00 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ga maar een keer voor een groep kinderen staan met zware autisme. Kinderen die al overprikkeld raken van een bal die perongeluk stuitert of een kind wat huilt. Kinderen die je uit het niets aanvallen of die je met 5 man moet vasthouden tot het gekalmeerd is.
Dan praten wij wel verder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |