Hij is goed geïntegreerd hè.quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:39 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nou dat is verrassendhad m'n geld toch op een Nederpedo gezet. Het kan verkeren.
Dit is geilquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] Dubbele alarmbellen. [ afbeelding ]
Nee, het is een roomblanke Nederlander - tevreden? Oh nee, wacht ......quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:43 schreef Tjacka het volgende:
Zal wel weer Mohammed, Ahmed of Doegoedoegoe heten.
Oh nee wacht
Mboko Mbokoquote:Op zaterdag 13 september 2025 13:43 schreef Tjacka het volgende:
Zal wel weer Mohammed, Ahmed of Doegoedoegoe heten.
Oh nee wacht
Sjesus wat een verknipte figuren lopen hier rond als je zulke ideeen er op nahoudt. Doorgeslagen gektequote:Op zondag 14 september 2025 22:14 schreef TAmaru het volgende:
Wij wisten vroeger ook tijdens de zwemles dat je ver bij de badmeester uit de buurt moest blijven. Badmeesters zijn wel vaker niet te vertrouwen. Graag willen werken met halfnaakte kinderen
Welke ideeën?quote:Op maandag 15 september 2025 02:26 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Sjesus wat een verknipte figuren lopen hier rond als je zulke ideeen er op nahoudt. Doorgeslagen gekte![]()
Of kreeg jij vroeger zwemles geheel gekleed want o o o, de badmeester kon je eens "halfnaakt" ()zien in alleen maar een zwembroek?
Je extrapoleerde het naar ALLE badmeesters. Alsof het een 'vies' beroep is, dat werken met halfnaakte kinderen.quote:Op maandag 15 september 2025 10:21 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Welke ideeën?
Wij wisten gewoon dat onze badmeester niet 100% ok was. Dus als je niet in de problemen wilde komen, zorgde je gewoon dat je hem zoveel mogelijk ontweek. Niet opvallen tijdens de les, netjes doorzwemmen, etc.
Ik denk wel dat je bovengemiddeld moet oppassen met badmeesters jaquote:Op maandag 15 september 2025 10:45 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Je extrapoleerde het naar ALLE badmeesters. Alsof het een 'vies' beroep is, dat werken met halfnaakte kinderen.
Ja hallo, wat is het nou? "badmeesters" (in het algemeen dus)? maar toch niet allemaal?quote:Op maandag 15 september 2025 10:47 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je bovengemiddeld moet oppassen met badmeesters ja
niet allemaal uiteraard
Hij bedoelt denk ik te zeggen dat badmeester een interessant beroep is voor degenen die graag halfnaakte kinderen willen zien, binnen die categorie zit ook een groep die de lusten graag in de praktijk wil brengen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 00:54 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Ja hallo, wat is het nou? "badmeesters" (in het algemeen dus)? maar toch niet allemaal?
Nou, dat laatste lees ik nou niet bepaald in dit statement:quote:Op dinsdag 16 september 2025 02:00 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Hij bedoelt denk ik te zeggen dat badmeester een interessant beroep is voor degenen die graag halfnaakte kinderen willen zien, binnen die categorie zit ook een groep die de lusten graag in de praktijk wil brengen.
Daarnaast zijn er ook gewoon degenen die het leuk vinden met kinderen te werken en ze wat - zwemmen in deze - te leren.
Want als je zwemles geeft, zijn alle kinderen de facto halfnaakt en zijn 'quote:Op zondag 14 september 2025 22:14 schreef TAmaru het volgende:
Graag willen werken met halfnaakte kinderen
Ik heb het gevoel dat hij zich wat ongelukkig uitdrukte.quote:Op dinsdag 16 september 2025 02:15 schreef r_one het volgende:
[..]
Nou, dat laatste lees ik nou niet bepaald in dit statement:
[..]
Want als je zwemles geeft, zijn alle kinderen de facto halfnaakt en zijn '' spreekt dan boekdelen.
Strafrecht van NL.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nu.nl
Gezien de ernst van de strafbare feiten waar hij van wordt verdacht, vind ik het heel bijzonder dat hij niet eens vast zit nu. Bizar!
Ga maar een keer voor een groep kinderen staan met zware autisme. Kinderen die al overprikkeld raken van een bal die perongeluk stuitert of een kind wat huilt. Kinderen die je uit het niets aanvallen of die je met 5 man moet vasthouden tot het gekalmeerd is.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:21 schreef de_boswachter het volgende:
Mannen die met kinderen werkenAlle alarmbellen!!!
je mist het punt bennoquote:Op dinsdag 16 september 2025 08:00 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ga maar een keer voor een groep kinderen staan met zware autisme. Kinderen die al overprikkeld raken van een bal die perongeluk stuitert of een kind wat huilt. Kinderen die je uit het niets aanvallen of die je met 5 man moet vasthouden tot het gekalmeerd is.
Dan praten wij wel verder.
Praat het maar goed. Bah.quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:00 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ga maar een keer voor een groep kinderen staan met zware autisme. Kinderen die al overprikkeld raken van een bal die perongeluk stuitert of een kind wat huilt. Kinderen die je uit het niets aanvallen of die je met 5 man moet vasthouden tot het gekalmeerd is.
Dan praten wij wel verder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |