Ja uiteraard kun je allerlei criteria bedenken en daar dan je onderzoek op loslaten. Dat maakt zo'n criterium echter nog niet "essentieel".quote:Op woensdag 16 juli 2025 01:04 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het is gewoon standaardterminologie in onderzoeken waarbij subcategoriën van pedohebefilie relevant zijn, er zijn ook verdere categoriseringen. Bijvoorbeeld het wel of niet plaatsvinden van misbruik binnen een familieverband, specifiek misbruik van een geslacht binnen subcategoriën of exclusiveit van de parafilie.
Ik heb echt geen puf om na middernacht even 9 pagina's wetenschappelijke literatuur (ook nog in het Engels) door te ploegen.quote:
Ik neem aan dat je bedoelt "in strafrechtelijke zin"?quote:In juridische zin wordt er vaak een nog andere definitie aan gegeven
Nee hoorquote:en wordt het misbruik van minderjarigen vaak op een hoop gegooid.
Graag een link naar een pragmatische en duidelijke uitleg van deze term.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door r_one op 16-07-2025 01:38:31 ]r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Vast zien? Lol.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:55 schreef MissButterflyy het volgende:
Het is ook pijnlijk lijkt me voor de ouders van de slachtoffers, die zouden hem het liefste vast zien natuurlijk.
Retributie: een gedwongen betaling aan de overheid voor een verleende dienstquote:Op woensdag 16 juli 2025 01:49 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
zonder enige vorm van echte retributie...
Het betekent ook vergelding, schatjequote:Op woensdag 16 juli 2025 01:59 schreef r_one het volgende:
[..]
Retributie: een gedwongen betaling aan de overheid voor een verleende dienst
Zeg dát dan mopquote:Op woensdag 16 juli 2025 02:01 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Het betekent ook vergelding, schatje
quote:Op woensdag 16 juli 2025 01:32 schreef r_one het volgende:
[..]
Graag een link naar een pragmatische en duidelijke uitleg van deze term.
Zoals gezegd, is mij volslagen onbekend (en Google helpt me ook geen steek verder).
Ik kan het hooguit duiden als een concatenatie van 'pedofilie' en 'hebefilie' en zou dan op het spectrum 0-16 moeten slaan. Maar wat je daaraan hebt
Het is overlappende term voor pedo- en infanto/nepiofilie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ceterum censeo Turciam delendam esse.
quote:Op woensdag 16 juli 2025 01:32 schreef r_one het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter een intellectueel dan een zolderkamer autist die je gelijk verrot scheld als het niet in je straatje past. Ieder zijn ding uiteraardquote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah, weer een zeer uiteengezette beargumenteerde post van intellectueel Matspontius
Dat hij nog ademt.quote:Op woensdag 16 juli 2025 11:59 schreef theunderdog het volgende:
Hij zit met een enkelband thuis. Dus een perfecte oplossing als het risico te groot is (vanwege het strafbare feit waar hij voor wordt verdacht) helemaal vrij te laten, maar je ook niet iemand die slechts verdacht is op wil sluiten.
Wat is het probleem precies?
Genoeg andere opties voor jou, kies maar::quote:
Die gelijk niet, medewerkers van de crèche en kinderdagverblijven tegenwoordig helaas wel.quote:Op woensdag 16 juli 2025 00:30 schreef r_one het volgende:
[..]
Een willekeurige badmeester annex zwemleraar is voor jou dus een red flag? Serieus?
Maar "dit beroep" sloeg terug op de zwemleraar in kwestie of "alle mannelijke zwemleraren" (als je het draadje terug volgt tot aan roosje).quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:54 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Die gelijk niet, medewerkers van de crèche en kinderdagverblijven tegenwoordig helaas wel.
helaas premium-artikel ....quote:Strafrechtadvocaten Job Knoester en Esther Vroegh fronsen hun wenkbrauwen bij het vrijlaten van de verdachte van verkrachtingen
quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:11 schreef TweedeKlum het volgende:
De 20-jarige man die er door het OM onder meer van wordt verdacht als stagiair bij een zwembad elf kinderen van tussen de 4 en 6 jaar te hebben verkracht en aangerand, is de zoon van Omroep Gelderland-hoofdredacteur Sandrina Hadderingh. Dat bevestigt adjunct-hoofdredacteur Maarten Fussel van de omroep aan GeenStijl.
https://www.berkelbode.nl(...)dopties-in-dit-leven
Adoptiekind.
Juist. Papa en mama regelen alles wel voor hem.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:11 schreef TweedeKlum het volgende:
De 20-jarige man die er door het OM onder meer van wordt verdacht als stagiair bij een zwembad elf kinderen van tussen de 4 en 6 jaar te hebben verkracht en aangerand, is de zoon van Omroep Gelderland-hoofdredacteur Sandrina Hadderingh. Dat bevestigt adjunct-hoofdredacteur Maarten Fussel van de omroep aan GeenStijl.
https://www.berkelbode.nl(...)dopties-in-dit-leven
Adoptiekind.
Ik geloof het niet, die woorden die die jongen gezegd zou hebben.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:13 schreef roos94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb eens op haar profiel gekeken en ze is hartstikke actief op Linkedin deze dagen, zelfs vandaag nog. Je zou denken dat je wat anders aan je hoofd hebt maar ach
Waarom zit die vrouw suffe linkedin posts te liken en kattenfotos te plaatsen op haar facebook daags nadat dit nieuws bekend is geworden?quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:19 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik geloof het niet, die woorden die die jongen gezegd zou hebben.
Ze zit toch zelf openbaar op de socials?quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:27 schreef Solispolar het volgende:
Laat die moeder even lekker met rust joh. Alsof dit allemaal niet erg genoeg is voor die vrouw.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |