Dus n=1quote:Op woensdag 16 juli 2025 00:05 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat rode stipje op de tienlijn, dat is de exclusieve pedofiel.
Ja, of los als fetisch an sich.quote:Op woensdag 16 juli 2025 00:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Chronofilie is een soort verzamelnaam waaronder pedofilie valt.
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:03 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Deze gast is nog hartstikke jong natuurlijk, maar brengt nu al zijn zieke fantasieen met heel jonge kinderen doelbewust in de praktijk. Die heeft nog een heel leven vol pedofiele gevoelens en de daarbij horende risico's voor zich. Zorgelijk en mogelijk iemand waar we nog vaker van gaan horen.
quote:
Die zijn er niet in dit onderzoek. Dat is ook precies het punt, je moet wel haast onderzoeken met tienduizenden personen hebben voordat er iets zinnigs over die categorie gezegd kan worden.quote:Op woensdag 16 juli 2025 00:09 schreef r_one het volgende:
[..]
Dus n=1
En nou de exclusieve nepiofiel, waar zie jij die?
En ik ben er wel voorstander van dat dit beroep alleen maar uitsluitend door vrouwen gedaan mag worden. ook al heb je daar ook al rotte appels tussen, qua cijfers verschilt het wel aanzienlijk.quote:Op woensdag 16 juli 2025 00:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hysterische vrouwen die iedere man in dit beroep verdacht maken moeten gewoon uitgesloten worden van dit soort voorzieningen. Lijkt me een beter idee.
Als je er toch geen conclusies aan kunt verbinden, dan kan ik je eerder opmerkingen ook niet duiden:quote:Op woensdag 16 juli 2025 00:19 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Die zijn er niet in dit onderzoek. Dat is ook precies het punt, je moet wel haast onderzoeken met tienduizenden personen hebben voordat er iets zinnigs over die categorie gezegd kan worden.
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:42 schreef BlaZ het volgende:
Ook binnen pedofilie is het essentieel om bijvoorbeeld nepiofilie apart te bezien.
Ik zie de essentie van nepiofilie niet apart, ik zie geen factor 10.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:47 schreef BlaZ het volgende:
Omdat het qua percentages een factor 10 kan verschillen.
Achteraf was er veel verbazing vooral in het buitenland waar ie niet bekend was hoe het Britse volk jarenlang niet door hem heen zag gezien zijn en excentrieke gedrag een uiterlijk. vooral dat haar. En toegegeven, dat is in zijn geval best een begrijpelijke reactie geweest.quote:Op woensdag 16 juli 2025 00:22 schreef Fok-it het volgende:
Jimmy was niks te gek, bejaarden, kinderen, gehandicapten, lijken
Het meest bizarre vond ik toen ik die docu keek van hem is dat hij echt zo vaak als soort van catchphrase had dat mensen hem wel in de rechtbank ofzo zouden zien, zoiets was het. Alsof hij gewoon het lot aan het tarten wasquote:Op woensdag 16 juli 2025 00:25 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Achteraf was er veel verbazing vooral in het buitenland waar ie niet bekend was hoe het Britse volk jarenlang niet door hem heen zag gezien zijn en excentrieke gedrag een uiterlijk. vooral dat haar. En toegegeven, dat is in zijn geval best een begrijpelijke reactie geweest.
Een willekeurige badmeester annex zwemleraar is voor jou dus een red flag? Serieus?quote:Op woensdag 16 juli 2025 00:22 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
En ik ben er wel voorstander van dat dit beroep alleen maar uitsluitend door vrouwen gedaan mag worden. ook al heb je daar ook al rotte appels tussen, qua cijfers verschilt het wel aanzienlijk.
Het ontbreken van personen met interesse in de jongste leeftijdscategorie in onderzoeken van 1000-10000 personen toont wel degelijk aan dat het om een bijzonder weinig voorkomende categorie gaat.quote:Op woensdag 16 juli 2025 00:25 schreef r_one het volgende:
[..]
Als je er toch geen conclusies aan kunt verbinden, dan kan ik je eerder opmerkingen ook niet duiden:
[..]
[..]
Ik zie de essentie van nepiofilie niet apart, ik zie geen factor 10.
Zijn we weer terug bij af![]()
Dat ben ik dus niet met je eens, nepiofilie (0-4) is een subset van pedofilie (0-12).quote:Op woensdag 16 juli 2025 00:37 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het ontbreken van personen met interesse in de jongste leeftijdscategorie in onderzoeken van 1000-10000 personen toont wel degelijk aan dat het om een bijzonder weinig voorkomende categorie gaat.
Het is van belang omdat nepiofilie vaak exclusief is en niet overlapt met overige parafilische categoriën. Als je dergelijke categoriën dus niet specifiek aangeeft in een onderzoek en niet met een bereik werkt, zijn ze dus nog lastiger op te merken.
Vergis je niet in het aantal vrouwen dat kinderen misbruikt of meewerkt aan het kunnen misbruiken van kinderen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:56 schreef roos94 het volgende:
Altijd die mannen weer die met kleine kids werken. Casus nummer 60493050. Maar we moeten vooral mannen willen in deze beroepen! Want de kids zijn er zo dol op en ze zijn niet allemaal pedo en ze hebben een manfiguur nodig en en en en........
Nee, beide zijn subsets van pedohebefilie, waarbij pedofilie 5-12 en nepio- of infantofilie 0-4 beslaan.quote:Op woensdag 16 juli 2025 00:40 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat ben ik dus niet met je eens, nepiofilie (0-4) is een subset van pedofilie (0-12).
Dat hangt er maar helemaal vanaf wat jij als definitie van ´pedofilie´ hanteert.quote:Op woensdag 16 juli 2025 00:42 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Nee, beide zijn subsets van pedohebefilie, waarbij pedofilie 5-12 en nepio- of infantofilie 0-5 beslaan.
Het is gewoon standaardterminologie in onderzoeken waarbij subcategoriën van pedohebefilie relevant zijn, er zijn ook verdere categoriseringen. Bijvoorbeeld het wel of niet plaatsvinden van misbruik binnen een familieverband, specifiek misbruik van een geslacht binnen subcategoriën of exclusiveit van de parafilie.quote:Op woensdag 16 juli 2025 00:46 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat hangt er maar helemaal vanaf wat jij als definitie van ´pedofilie´ hanteert.
In Nederland is het gebruikelijk te duiden op kinderen zonder secundaire geslachtskenmerken, in de praktijk 0-12 jaar.
(en de term ´pedohebefilie´ heb ik nog nooit iemand zien of horen bezigen)
Ja uiteraard kun je allerlei criteria bedenken en daar dan je onderzoek op loslaten. Dat maakt zo'n criterium echter nog niet "essentieel".quote:Op woensdag 16 juli 2025 01:04 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het is gewoon standaardterminologie in onderzoeken waarbij subcategoriën van pedohebefilie relevant zijn, er zijn ook verdere categoriseringen. Bijvoorbeeld het wel of niet plaatsvinden van misbruik binnen een familieverband, specifiek misbruik van een geslacht binnen subcategoriën of exclusiveit van de parafilie.
Ik heb echt geen puf om na middernacht even 9 pagina's wetenschappelijke literatuur (ook nog in het Engels) door te ploegen.quote:
Ik neem aan dat je bedoelt "in strafrechtelijke zin"?quote:In juridische zin wordt er vaak een nog andere definitie aan gegeven
Nee hoorquote:en wordt het misbruik van minderjarigen vaak op een hoop gegooid.
Graag een link naar een pragmatische en duidelijke uitleg van deze term.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door r_one op 16-07-2025 01:38:31 ]r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Vast zien? Lol.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:55 schreef MissButterflyy het volgende:
Het is ook pijnlijk lijkt me voor de ouders van de slachtoffers, die zouden hem het liefste vast zien natuurlijk.
Retributie: een gedwongen betaling aan de overheid voor een verleende dienstquote:Op woensdag 16 juli 2025 01:49 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
zonder enige vorm van echte retributie...
Het betekent ook vergelding, schatjequote:Op woensdag 16 juli 2025 01:59 schreef r_one het volgende:
[..]
Retributie: een gedwongen betaling aan de overheid voor een verleende dienst
Zeg dát dan mopquote:Op woensdag 16 juli 2025 02:01 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Het betekent ook vergelding, schatje
quote:Op woensdag 16 juli 2025 01:32 schreef r_one het volgende:
[..]
Graag een link naar een pragmatische en duidelijke uitleg van deze term.
Zoals gezegd, is mij volslagen onbekend (en Google helpt me ook geen steek verder).
Ik kan het hooguit duiden als een concatenatie van 'pedofilie' en 'hebefilie' en zou dan op het spectrum 0-16 moeten slaan. Maar wat je daaraan hebt
Het is overlappende term voor pedo- en infanto/nepiofilie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ceterum censeo Turciam delendam esse.
quote:Op woensdag 16 juli 2025 01:32 schreef r_one het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter een intellectueel dan een zolderkamer autist die je gelijk verrot scheld als het niet in je straatje past. Ieder zijn ding uiteraardquote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah, weer een zeer uiteengezette beargumenteerde post van intellectueel Matspontius
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |