DENIEDquote:Op maandag 7 juli 2025 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er mag wel een keer echt een stuntje komen dit toernooi. Laat België maar een puntje pakken.
Maar het is noooo gooooaaaaaalllll.quote:Op maandag 7 juli 2025 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon een goooooaaaaalllll fooooorrrrr Beeeeeeeelllllgiuuuuuuuuuummmmm, zou dat moet zijn…
"Goooool de Belgicaaaaa"quote:Op maandag 7 juli 2025 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon een goooooaaaaalllll fooooorrrrr Beeeeeeeelllllgiuuuuuuuuuummmmm, zou dat moet zijn…
Ja, Spanje heeft een mokersimpel schema tot aan de halve finalequote:Op maandag 7 juli 2025 19:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zit deze poule gekoppeld aan poule A? In dat geval schrijven we Spanje vast op als halvefinalist.
Spanje heeft een paar speelsters die echt kunnen voetballen en dan maak je in dit deelnemersveld al snel het verschil natuurlijk.quote:Op maandag 7 juli 2025 19:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
11 goals in twee wedstrijden.
Niveau hoor.
Ze praat zoals ze speelde.quote:Op maandag 7 juli 2025 20:39 schreef XDo het volgende:
Lieke Martens spat niet bepaald van het scherm af zeg. Hoe verveeld kan je overkomen 😅
Alles wat ze zegt gaat met dat vreselijk serieuze, gladsgestreken gezicht zonder enige vorm van mimiek.
Ik ga ervan gapen.
Kan me wel voorstellen dat je als dagjesmens niet de recente historie kent van die landen.quote:
Oke meneer de expertquote:Op maandag 7 juli 2025 21:15 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen dat je als dagjesmens niet de recente historie kent van die landen.
Spanje staat 2e en is de regerend wereldkampioen.quote:De Belgian Red Flames, het Belgisch vrouwenvoetbalelftal, staan momenteel op de twintigste plaats op de FIFA-wereldranglijst.
Denk dat dit een verkeerd onderwerp is om jezelf kwaad over te maken.quote:Op maandag 7 juli 2025 21:34 schreef 3rr0r het volgende:
Waarschijnlijk heb ik meer posts in vrouwenvoetbal topics op FOK! dan ene Sherlock_Holmes, dus dagjesmens..
Dat beweer ik nergens. Ik kijk casual als er toernooien zijn. Maar een dagjesmens ben ik hier dus niet. Jij eerder ongeacht of je Sarina Wiegman bent. Neem aan dat je een gepikeerde Belg bent?quote:Op maandag 7 juli 2025 21:41 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Denk dat dit een verkeerd onderwerp is om jezelf kwaad over te maken.
Maar ik zal buigen voor je superieure kennis van het vrouwenvoetbal
Dit voelt als een wedstrijd waarbij de 1-0/0-1 in minuut 87 valt of zo.quote:
@capuchon_jongenquote:Op maandag 7 juli 2025 21:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Neem aan dat je een gepikeerde Belg bent?
Portugal kan alleen tegen Nederland scoren.quote:Op maandag 7 juli 2025 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Portugal gaat er geen maken al spelen we 300 minuten.
Een goed afstandsschot is een machtig wapen met kleine keepers.quote:
Valt me sowieso weer op dat heel veel goals dit toernooi van dit soort schoten zijn of (kop)goals na een corner.quote:Op maandag 7 juli 2025 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een goed afstandsschot is een machtig wapen met kleine keepers.
misschien moeten de doeltjes bij de vrouwen kleiner zijn dan bij mannen.quote:Op maandag 7 juli 2025 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een goed afstandsschot is een machtig wapen met kleine keepers.
Dat maakt niet uit.quote:
Duitsland en Zweden gewoon door. Dit is niet echt het toernooi van de verrassingen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 03:19 schreef 3rr0r het volgende:
18:00 Duitsland Denemarken NPO 1, VRT Canvas, Das Erste, BBC Two
21:00 Polen Zweden NPO 1, VRT Canvas, Das Erste, BBC One
Buitenspel van Duitse Spits. Gewoon terecht alleen duurde dat VAR moment wel weer errug langquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zag de Duitsers scoren. Vervolgens ga ik naar de woonkamer om de tv daar aan te zetten, is het weer 0-0.
Aha. Dat had ik dus precies gemist.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Buitenspel van Duitse Spits. Gewoon terecht alleen duurde dat VAR moment wel weer errug lang
Denen en vertassingen op een EK. Ik word nog wel eens zwetend wakker.quote:
Noa, niet lang.quote:
Van beide kanten geen overtreding.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:19 schreef svann het volgende:
[..]
Dacht toch echt dat ik een duitse in een deense knieholte zag.
Dat is makkelijker en/of hij is bang als moffenhater neergezet te wordenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:21 schreef Dagoduck het volgende:
Wat een kutcommentaar, waarom durft ie niet gewoon zelf een standpunt in te nemen of het wel of geen penalty is. Of op zijn minst te beschrijven wat er gebeurt. Dat de scheids moet gaan kijken en dat we later horen wat het vonnis is dat kunnen we zelf ook wel zien.
Man man man.
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoofdblessure is overigens direct affluiten lijkt me? Achja
quote:
@AchJa zit bij defensie, die is geen scheidsquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niveau van de scheids is sowieso niet heel hoogquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland heeft morgen die Braziliaanse die er in haar eerste wedstrijd ook al een potje van maakte.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:30 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Niveau van de scheids is sowieso niet heel hoog
Waarom fluiten al die latino's dan op een EK?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nederland heeft morgen die Braziliaanse die er in haar eerste wedstrijd ook al een potje van maakte.
Altijd tegen ons.
En van het gras ? Het is wel groen las ik net.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:30 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Niveau van de scheids is sowieso niet heel hoog
Ze hebben net voor de wedstrijd de Milka koeien eraf gehaaldquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
En van het gras ? Het is wel groen las ik net.
Door vrouw Antje neem ik aan.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze hebben net voor de wedstrijd de Milka koeien eraf gehaald
Misschien een stomme vraag, maar is dat nieuw, scheidsrechters van andere continenten op een EK? Waarom zo'n Braziliaanse laten invliegen terwijl je scheidsen in Europa genoeg hebt (ja, ook vrouwelijke)?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nederland heeft morgen die Braziliaanse die er in haar eerste wedstrijd ook al een potje van maakte.
Altijd tegen ons.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Al besproken echter terechte vraagquote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:00 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag, maar is dat nieuw, scheidsrechters van andere continenten op een EK? Waarom zo'n Braziliaanse laten invliegen terwijl je scheidsen in Europa genoeg hebt (ja, ook vrouwelijke)?
@UEFAquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waarom fluiten al die latino's dan op een EK?
Ja, ok eens. Maar sommige zijn nog matiger dan anderen.quote:
Stukje bord op schoot.quote:Op woensdag 9 juli 2025 00:44 schreef 3rr0r het volgende:
18:00 Engeland Nederland NPO 1, VRT Canvas, ZDF, BBC One
21:00 Frankrijk Wales NPO 1, VRT Canvas, ZDF
Ben er toch bang voor vanavond. Engeland moet winnen, die zullen wel gaan stormen en de Nederlandse defensie, tja.quote:
Nou nou nou nouquote:Op woensdag 9 juli 2025 17:56 schreef RipCity het volgende:
Snap wel dat de spelers andere vrouwen zoeken. Mannen kunnen het hier toch niet op? stelletje playmobile hoofden.
Mensen met visuele beperking kunnen kijken op 81 Remco.quote:
Daar hebben we toch gewoon radio voor.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:00 schreef RipCity het volgende:
[..]
Mensen met visuele beperking kunnen kijken op 81 Remco.
NOS: Voor al je schaar fantasieenquote:Op woensdag 9 juli 2025 18:05 schreef 3rr0r het volgende:
Krijgen we nu 50 keer die Mead in beeld op de bank en 'de vriendin van Miedema'
Krijg er heel erg Volendam/Urk vibes van.quote:
Hoofdblessure neem ik aanquote:Op woensdag 9 juli 2025 18:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Was niks aan de hand. Waarom fluiten?
Suus & Suzanne zonder Freek…quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:10 schreef RipCity het volgende:
[..]
Krijg er heel erg Volendam/Urk vibes van.
Met Kick & Rush zijn al die engelse teams die niets kunnen toch groot mee geworden.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:15 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Engelsen hebben maar 1 plan: de lange bal.
Liggen zoveel ruimtes overal, gaat nergens over dit.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:25 schreef MoreDakka het volgende:
Die tactiek van Engeland is zo makkelijk, beetje balbezit en dan maar lange ballen geven want die Nederlanders kunnen niet verdedigenEn het werkt ook nog
Zie niet eens in hoe Oranje ooit gaat scoren.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dit gaat echt niet bij 1 doelpunt verschil blijven..........
Idd. Ze zijn zo de bal weer kwijt, laat staan dat ze over de middenlijn komen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:37 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zie niet eens in hoe Oranje ooit gaat scoren.
Bang om voor vrouwenhater uitgemaakt te wordenquote:Op woensdag 9 juli 2025 18:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Misschien ook tijd dat de NOS eens wat kritischer gaat worden.
Van der Gragt?quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:43 schreef SamCooke het volgende:
Hebben de NL dames eigenlijk ooit een goede verdediger gehad?
Die was redelijkquote:
Geen KILLERSquote:Op woensdag 9 juli 2025 18:45 schreef 3rr0r het volgende:
Ze spelen wel erg onder hun niveau, en dat ligt niet eens zozeer aan Engeland steeds. Gewoon de kluts kwijt.
Maar dat mag niet.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:46 schreef Saekerhett het volgende:
Scheidsrechter ook van een dramatisch niveau, ze speelt gewoon de bal
Die vorige ook.quote:
Nee. Alleen wel jammer dat ze ook niet op voetbal zit.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:47 schreef Zorro het volgende:
Maar misschien zit zo'n keeper daarom ook niet op volleybal.
In dat opzicht van hetzelfde niveau als de speelsters.quote:
Idd, was niet eens een vrije trap. Maar dan nog, ze kunnen de bal zo oppikken en weg trappen, maar ze koppen 'm gewoon in Stanways voeten.quote:
Nederland mist een type Sari van Ve.... Oh nee toch niet.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee. Alleen wel jammer dat ze ook niet op voetbal zit.
Daphne heeft in haar verleden gevolleybaldquote:Op woensdag 9 juli 2025 18:47 schreef Zorro het volgende:
Vrouwenkeepers blijven wel lollig om naar te kijken.
Bij het volleybal zie je dat vrouwen echt wel sprongkracht hebben. Maar misschien zit zo'n keeper daarom ook niet op volleybal.
Roord en Casparij idem. Er is tov de toplanden (waar aan ze zich willen meten) te weinig kwaliteit.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Brugts, Pelova zijn ook allemaal van die lichtgewichten waar je niets aan hebt in zo'n wedstrijd.
Dan hoop je dat dat ene kansje van Miedema erin gaat, maar die laat de bal van haar voet springen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:51 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Roord en Casparij idem. Er is tov de toplanden (waar aan ze zich willen meten) te weinig kwaliteit.
Gaat ook nog wel weer even duren voor ze daarbij zitten. Niet met deze selectie.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:51 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Roord en Casparij idem. Er is tov de toplanden (waar aan ze zich willen meten) te weinig kwaliteit.
quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:57 schreef spleeh het volgende:
Gelukkig heeft Nederland Marco van Basten nog
Dat zijn los van de keeper wel 2 van je beste krachten.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Brugts, Pelova zijn ook allemaal van die lichtgewichten waar je niets aan hebt in zo'n wedstrijd.
Ik zie wel waarom ze daarmee is gestopt.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:50 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Daphne heeft in haar verleden gevolleybald(nee dit is geen grap)
Als het goed is hoeft Frankrijk zondag tegen ons niet meer en spelen ze met een b-elftal.quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:10 schreef Starflyer het volgende:
Zoals verwacht verliezen we van Engeland en van Frankrijk gaan we ook niet winnen, dus na zondag is het wel weer klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |